ကိုယ်မင်းကိုဘယ်လိုဖွင့်ပြောရမလဲ

1.8K 197 1
                                    

Chapter 160
Sue Xing NwayApril 24, 2023


Chapter 160









ကျောက်စိမ်းလို လက်ကလေးတဲ့ ဟားဟားဟားဟား ...

မှတ်ချက်များ ဖတ်နေသည်အထိပင် ရယ်ချင်စိတ်ကို ရပ်တန့်၍ မရသေးသည့်အတွက် ဟွမ်မိန်ရွှမ် ပြောနေသည်တို့ကိုပင် မကြားရတော့။ ထိုဘိုးဘေးလေးကို မထိန်းချုပ်နိုင်ရှာသည့် ဟွမ်မိန်ရွှမ်မှာလည်း ဇာတ်ညွှန်းတစ်ထပ်ကို သူ့လက်ထဲ ထိုးထည့်ရင်း အိမ်ပြန်ကာ အေးအေးဆေးဆေး ရွေးချယ်ရန်သာ ပြောလိုက်ရတော့သည်။

ဇာတ်ညွှန်းကို မြင်ကာမှ ရှောင်ကျားရှုလည်း သူရော ကျိမြန်ပါ အလုပ်လက်မဲ့မဟုတ်၊ လွန်စွာ အလုပ်များကြသူများဖြစ်ကြောင်း သတိရသွားတော့သည်။ ရုပ်ရှင်များအပြင် ကျိကောသည် Adventurers in the wilderness ၏ ပထမ season ကို ပြီးစီးအောင် ရိုက်ကူးပေးရဦးမည်ဖြစ်သည်။ တစ်နည်းဆိုရပါလျှင် ဆယ်ရက်နှင့် နေ့တစ်ဝက်လျှင်တစ်ကြိမ် တစ်ယောက်နှင့်တစ်ယောက် ခွဲခွါကြရဦးမည်ဖြစ်သည်။

"မိန်ရွှမ်ကျဲ ကျွန်တော် Adventurers in the wilderness မှာ ပြန်ပါချင်တယ် ကျွန်တော့်ကို ကူညီပြီး စီစဉ်ပေးပါဦး ..."

သူက အလောတကြီး ပြောလိုက်သည်။

"ငါလည်း ဒီအကြောင်း ပြောတော့မလို့ မနေ့က rating တွေ ထွက်လာပြီ အမြင့်ဆုံးက 1.8 တဲ့ တစ်ချိန်တည်း ထုတ်လွှင့်တဲ့ ရသစုံရှိုးတွေထဲမှာ ပထမပဲ အနိမ့်ဆုံးကတော့ 1.5 အဲဒါက မင်းထွက်သွားပြီးနောက်ပိုင်း အပိုင်းတွေ မင်းနဲ့ ကျိမြန်ရဲ့ ဆက်ဆံပြောဆိုပုံတွေက အရမ်းကို ခင်ခင်မင်မင်နဲ့ သဟဇာတ ဖြစ်လွန်းလို့ မင်းတို့ ညီအစ်ကို CP က အင်တာနက်ပေါ်မှာ နာမည်ကြီးနေပြီ လူရှာအများဆုံး ခေါင်းစီးရဲ့ ထိပ်ဆုံးသုံးခုလုံးက #အမြင့်ကြောက်တတ်တဲ့ကျိမြန် #အမြင့်ကြောက်တတ်တဲ့ ရှောင်ကျားရှု #ကျိမြန်နဲ့ ရှောင်ကျားရှုက သူတို့ အမြင့်ကြောက်တတ်မှန်း တစ်ဖက်သူ သိနေတာကို မသိဘူးတဲ့ # ဒါတွေနဲ့ပဲ ပြည့်နေပြီ မင်းလုပ်ခဲ့တာတွေလည်း ပြန်ကြည့်လိုက်ပါဦး ဒီအမေကြီးမှာ ခေါင်းတွေကို မူးနောက်နေပြီ ထားပါ ဒါက သိပ်အရေးမကြီးဘူး အရေးကြီးတဲ့ကိစ္စက နောက်မှာ မင်းက နာမည်ကြီးလာတော့ ပရိုဂရမ်အဖွဲ့က ပရိသတ် စိတ်ဝင်စားတာကို ခံရအောင် မင်းနဲ့ ကျိမြန်ရဲ့ ညီအစ်ကို CP ကို ဆက်ပြီး ထည့်ချင်နေတယ် အခုလေးတင် အဲဒီ့အစီအစဉ်က ပရိုဂျူဆာ ရောက်လာသေးတယ် မင်းကို ဖုန်းဆက်ပေမယ့် မင်းက မကိုင်လို့ သူမကို နောက်မှ ပြန်လာခိုင်းလိုက်ရတယ် မသွားချင်ရင် ငြင်းလိုက်မယ် သွားချင်တယ်ဆိုလည်း မတားဘူး ဒါပေမယ့် ဘေးကင်းဖို့ကိုတော့ အာရုံစိုက်ထားရမယ် ..."

ကိုယ်မင်းကိုဘယ်လိုဖွင့်ပြောရမလဲحيث تعيش القصص. اكتشف الآن