Chapter 38
သူက လူသစ်တစ်ဦးကို ကြည့်ကာ ပြောလိုက်သည်။
"မင်းမျက်နှာကိုတော့ ငါးမှတ်ပေးမယ် ဘာလို့လဲသိလား ဘာလို့လဲဆိုတော့ မင်းမျက်နှာက အရမ်းကို နုဖတ်နေလို့ မင်းက ဒီနှစ်ထဲဆို ၂၆ နှစ်ရှိပြီ ဒါပေမယ့် ထပ်ပြီးတော့ ရင့်ကျက်လာမယ့် အရိပ်အယောင် မတွေ့ရသေးဘူး ယေဘုယျအားဖြင့် ခြုံငုံပြောရရင် အသက်ငယ်တဲ့ ဇာတ်ကောင် ဒါမှမဟုတ် တက္ကသိုလ်နောက်ခံ ဇာတ်လမ်းတွေကလွဲလို့ တစ်ခြား ဘယ်ဇာတ်ကောင်ကိုမှ သရုပ်ဆောင်နိုင်မှာ မဟုတ်ဘူး မင်း သရုပ်ဆောင်တာ ဘယ်လောက်ကောင်းကောင်း ဒီ ကလေးမျက်နှာလေးနဲ့ဆို ရွေးစရာ ဘောင်ကျဉ်းလွန်းတယ် မင်းက သရုပ်ဆောင်နတ်ဘုရား ဖြစ်နေရင်တော့ တစ်မျိုးပေါ့ ..."
လှောင်ပြောင်နေသည့် လူသစ်လေး၏ မျက်နှာမှာ မိုးကြိုးပစ်ချခံလိုက်ရသည့်နှယ် တောင့်တင်းသွားတော့သည်။
ဟွမ်ကျိကျင်းက ကျန်လူသစ်တစ်ယောက်ကို ညွှန်ပြလိုက်သည်။
"မင်းကတော့ ရင့်ကျက်ခန့်ညားတဲ့ ရုပ်ကလေး ပေါက်ပေမယ့် မျက်နှာကို ခွဲစိတ်ထားတယ် မဟုတ်လား သဘာဝကျကျလည်း မရယ်နိုင်သလို အမူအယာတွေ အများကြီးလည်း မလုပ်နိုင်ဘူး မျက်နှာသေနဲ့ပဲ နေရမယ့် ဇာတ်ကောင်မျိုးဆိုရင်တော့ အဆင်ပြေပေမယ့် ကောင်းကောင်းမွန်မွန်တောင် မရယ်နိုင်၊ မငိုနိုင်ရင် သရုပ်ဆောင်လုပ်ဖို့ဆိုတာ ခဲယဉ်းမှာပဲ မင်းကို Botox တွေ လျော့ထိုးဖို့ အကြံပေးချင်တယ် အဲဒါက မင်းမျက်နှာကြွက်သားတွေကို ဖျက်ဆီးပစ်လိမ့်မယ် ကြွက်သားမရှိတော့ရင် မင်း ဘယ်လိုလုပ်ပြီး သရုပ်ဆောင်လို့ ရတော့မှာလဲ မင်းရဲ့ ရုပ်ရည်အတွက် ၄ မှတ်ပဲ ပေးမယ် အရမ်းကို အတုအယောင်ဆန်လွန်းလို့ ..."
နောက်ဆုံးတွင်တော့ သူနှင့် မျက်နှာချင်းဆိုင် ထိုင်နေသည့် ရှောင်ကျားရှုကို စိုက်ကြည့်ရင်း နူးနူးညံ့ညံ့ ပြောလိုက်သည်။
"ရှောင်ရှု မင်းကိုတော့ ၇ မှတ်ပဲ ပေးမယ် နုတ်တဲ့ ၃ မှတ်က အရမ်းကို ချောမောပြီး တက်ကြွလွန်းလို့ မင်းသာ သာမန်အိုင်ဒေါလေးဆိုရင်တော့ ဒီရုပ်ရည်က ဘုရားပေးတဲ့ဆုပဲ ဒါပေမယ့် ရုပ်ရှင်ရိုက်မယ်ဆိုရင်တော့ ဇာတ်ကောင်တွေ အများကြီးကို မထိန်းချုပ်နိုင်ဘူး မင်းသိလား ဒီနှစ် ဘယ်မင်းသား အော်စကာ ရသွားလဲဆိုတာကို အစောပိုင်းနှစ်တွေတုန်းက သူ့ရဲ့ ရုပ်ရည်က အရမ်းကို ချောမောလွန်းလို့ အော်စကာဆုနဲ့ လွဲခဲ့ရတာလေ ဒီနှစ် သူ့ရုပ်ရည်ကို ကိုယ်တိုင် ဖျက်ဆီးပစ်လိုက်ကာမှ အော်စကာ ရသွားတာ မင်းကလည်း သူ့လိုပဲ ရုပ်ရည်က အဟန့်အတား ဖြစ်နေလိမ့်မယ် ဒီလောကက တစ်ခြားနယ်ပယ်တွေနဲ့ မတူဘူး အရမ်း ချောမောလွန်းတာက တစ်ခါတစ်လေမှာ သိပ်မကောင်းဘူး ..."