ကိုယ်မင်းကိုဘယ်လိုဖွင့်ပြောရမလဲ

2.6K 312 36
                                    

Chapter 69

"မား ဘယ်တုန်းက Weibo စသုံးလိုက်တာလဲ ကျွန်တော့်ကိုတောင် မပြောဘူး ..."

Weibo တွင် ရွှယ်မြောင်ဟူသည့် account များ အများအပြား ရှိသော်ငြား တစ်ခုမှ အစစ်မဟုတ်ပေ။ ထို့ကြောင့် အင်တာနက်သုံးစွဲသူများသည် လွန်ခဲ့သည့် သုံးရက်ကမှ ဖွင့်ထားသည့် account ကို သူတို့နတ်ဘုရားမ၏ account အစစ်ဟု မထင်ကြပေ။

"မင်းအဖေနဲ့ ကွာရှင်းပြီးကတည်းက တစ်ခုလောက် ဖွင့်ချင်နေတာ အင်တာနက်ပေါ်က လူတွေက မင်းကို တမင်တကာ မကောင်းပြောနေ‌တယ်လို့ သိလိုက်ရတော့ တစ်ခုလောက် ယာယီဖွင့်လိုက်တာလေ ..."

သူမက ထပ်ပြောလိုက်သည်။

"ရှောင်ရှု တကယ်လို့လေ တစ်ယောက်ယောက်က သားကို အမေ့ကြောင့်သာ အနုပညာလောကထဲ ဝင်လာနိုင်တာ အရင်းအမြစ်ကောင်းတွေ ရဖို့လည်း အမေ့ရဲ့ အဆက်အသွယ်ပေါ် မှီခိုနေရတာလို့ ပြောလာရင် သား စိတ်ညစ်မှာလားဟင် ..."

ရှောင်ကျားရှုက လက်မခံ။

"အမေ ဒါကြီးက ယုတ္တိမရှိဘူးလေ အနုပညာလောကထဲ ဝင်ဖို့ အမေ့ကို မှီခိုရတယ် အမေ့ကြောင့်ပဲ အရင်းအမြစ်ကောင်းတွေ ရတယ် ဒါက ဘာ စိတ်ပျက်စရာ လိုလို့လဲ ..."

တစ်ခဏ တွေးကြည့်ပြီးနောက် သဘောပေါက်သွားသည့်အခါတွင်တော့ ရယ်ရခက် ငိုရခက်လာတော့သည်။

"မားရဲ့ အတွေးတွေက များလွန်းနေပြီ ကျွန်တော် ကောင်းကောင်း မလုပ်နိုင်ရင် အရည်အချင်း မရှိသေးလို့ ကောင်းကောင်းလုပ်နိုင်ရင် ကြိုးစားလို့ပေါ့ ဒါက မားနဲ့မှ မဆိုင်တာ ကျွန်တော့်မှာ ကူညီပေးနိုင်တဲ့ အမေကောင်းတစ်ယောက် ရှိတယ်ဆိုတဲ့ ကိစ္စက သူများတွေ ဖျက်လိုဖျက်ဆီး လုပ်ရမယ့်ဟာမှ မဟုတ်တာ ကျွန်တော်တို့က သားအမိတွေလေ ဘာလို့ စည်းခြားထားရမှာလဲ အမေ မှတ်မိသေးလား ကျွန်တော် ငယ်ငယ်က မိဘဆရာအစည်းအဝေးပွဲမှာ အမေ့ကို အရမ်းလာစေချင်ခဲ့တာလေ အဘိုးက အမေ့အကြောင်း အသိမခံနိုင်ဘူးလို့ အဖေက ပြောလို့သာ အဲ့ဒီအချိန်တုန်းကဆို ဘာမှ ပြန်မပြောရဲတော့ ထောင့်လေးမှာပဲ တိတ်တိတ်လေးငိုခဲ့ရတာ ကျွန်တော့်နှလုံးသားထဲမှာ အရမ်းကို မသက်မသာ ဖြစ်ခဲ့တာပေါ့ ရွှယ်မြောင်က ငါ့အမေ ကမ္ဘာပေါ်မှာ အကောင်းဆုံး အမေပဲဆိုပြီး တစ်လောကလုံး သိအောင်ကို အော်ပြောချင်ခဲ့တာ ..."

ကိုယ်မင်းကိုဘယ်လိုဖွင့်ပြောရမလဲDonde viven las historias. Descúbrelo ahora