Chapter 59
ရှောင်ကျားရှုတစ်ယောက် မြောင်မူချင်၏ အရှုပ်တော်ပုံအကြား ရောယောင်ပါသွားပြီမှန်း သိသွားသော ဟွမ်မိန်ရွှမ်မှာ ဒေါသထွက်လွန်း၍ မူးမေ့လဲလိုက်ချင်စိတ်ပင် ဖြစ်ပေါ်လာတော့သည်။ သူမက သူ့နားရွက်ကို လိမ်ဆွဲကာ ဆူပူကြိမ်းမောင်းလိုက်သည်။
"တော်တော်ကို ပညာတွေ တတ်နေတယ်ပေါ့ ဟုတ်လား ဟင် သူများတွေက ဆွဲထည့်ခံရမှာ ကြောက်လို့တောင် ငြိမ်ငြိမ်လေး ပါးစပ်ပိတ်နေကြတာကို မင်းကတော့ ဓားရှေ့တောင် ဝင်ရပ်လိုက်သေးတယ် အခု ငါတို့တွေပေါ်ကိုပါ မကောင်းတဲ့မှတ်ချက်တွေ ရောက်လာတော့မယ်ဆိုတာကိုရော သိရဲ့လား Weibo ကို မြန်မြန်လေး ဖျက်လိုက် ..."
"မဖျက်ပါဘူး စာချုပ်ချုပ်ကတည်းက ကျွန်တော် ဘာတင်တင် ဝင်မစွက်ဖက်ပါဘူးလို့ သဘောတူထားတယ်လေ သူတို့သာ မူချင်ကျဲကို တစ်ခြားကိစ္စနဲ့ ထိုးချမယ်ဆိုရင် ဘာမှ ဝင်မပြောပါဘူး ဒါပေမယ့် သရုပ်ဆောင်တဲ့ လုပ်ငန်းအပေါ်မှာ ထားတဲ့ သူမရဲ့ စိတ်အားထက်သန်မှုကိုတော့ မဟုတ်မမှန်ပြောလို့ မရဘူးလေ ကျဲက ရိုက်ကွင်းကို လိုက်မလာဖူးတော့ မသိလောက်ဘူး မူချင်ကျဲရဲ့ ဒဏ်ရာတွေအကုန်လုံးက အစစ်တွေ သူမက တိုက်ခိုက်တဲ့အခန်းတွေမှာ တစ်ခါမှ လူစားထိုး မသုံးဖူးဘူး တစ်ခြားကိစ္စတွေမှာ ဆိုးလားကောင်းလားတော့ မသိပေမယ့် အလုပ်အပေါ် စိတ်အားထက်သန်တဲ့နေရာမှာတော့ သူမက လေးစားထိုက်တဲ့သူပဲ သရုပ်ဆောင်တစ်ယောက်က ကျင့်ဝတ်သိတတ်ဖို့ လိုအပ်တယ် အဲဒီ့အထဲမှာမှ အခြေခံအကျဆုံး ကျင့်ဝတ်က အလုပ်နဲ့ ပတ်သက်လာရင် ပညာရှင်ပီပီသသ နေထိုင်တာပဲ သရုပ်ဆောင်တစ်ယောက်က ရိုက်ကူးရေးကို အလေးအနက် မထားဘူး၊ အလုပ်အပေါ်မှာ စိတ်အားထက်သန်မှုသာ မရှိဘူးဆိုရင် သူ့ကို သရုပ်ဆောင်လို့ ဘာလို့ ခေါ်နေဦးမှာလဲ ..."
ရှောင်ကျားရှုက ဗီဒီယိုများကို စုစည်းကာ မြောင်မူချင်ထံ ပို့ပေးလိုက်သည်။ စိတ်ပျက်လက်ပျက်ဖြင့် ဖုန်းပိတ်ထားမည်ကို စိုးရိမ်၍ ဖုန်းဆက်၍ပင် အကြောင်းကြားလိုက်သေးသည်။
ဟွမ်မိန်ရွှမ်က သူ့နားရွက်ကို လွှတ်ပေးလိုက်ပြီး ရယ်ရခက် ငိုရခက်နေဟန်ဖြင့် ပြောလိုက်သည်။