ကိုယ်မင်းကိုဘယ်လိုဖွင့်ပြောရမလဲ

2.6K 310 3
                                    

Chapter 94

ရှောင်ကျားရှုက တစ်နေ့တာအတွက် လုပ်ဆောင်စရာရှိသည်များ အားလုံးကို အကုန်ချရေးထားပြီး အချိန်ဇယားကိုလည်း တင်းတင်းကြပ်ကြပ် ရေးဆွဲထားသည်။ နောက်တစ်နေ့မနက်တွင် gym သို့ ကိုးနာရီကွက်တိ၊ တစ်မိနစ်ပင် မစွန်းဘဲ ရောက်လာကာ သီးသန့်ထရိန်နာနှင့် ဆွေးနွေးနေလိုက်သည်။

နှစ်ဦးသား စကားပြောနေစဉ်မှာပင် ကျိမြန်ရောက်လာသည်။

“ဘာလို့ လေ့ကျင့်ခန်း မလုပ်သေးတာလဲ ဒီနေ့ ပရိုဂရမ်အတိုင်း လိုက်လုပ်ရဲ့လား ...”

ရှောင်ကျားရှုက ကော့တက်တော့မည့်ဟန် ပြင်နေသည့် နှုတ်ခမ်းထောင့်စွန်းတို့ကို မနည်းထိန်းချုပ်လျက် ညင်ညင်သာသာ ပြောလိုက်သည်။

“ကျိကော ကောင်းသော မနက်ခင်းပါ ကျွန်တော်တို့က ပရိုဂရမ်အတိုင်း လေ့ကျင့်ခန်းလုပ်ဖို့ ပြင်နေတာပါ ...”

ထိုအကြောင်းနှင့် ပတ်သက်၍ အခက်တွေ့နေသည့် ထရိန်နာက ချက်ခြင်း ဝင်ပြောကာ စောဒကတက်လိုက်သည်။

“မစ္စတာကျိ ကျွန်တော်တို့က တစ်ယောက်ချင်းစီရဲ့ အခြေအနေပေါ် မူတည်ပြီး လေ့ကျင့်ခန်းအစီအစဉ်တွေ ဆွဲပေးတယ်ဆိုတာ သိပြီးသား ဖြစ်မှာပါ ပြီးတော့ ဒါတွေက နေ့စဉ်နဲ့အမျှ ပြန်ပြီး ချိန်ကိုက်နေရမှာလေ မစ္စတာရှောင်က ကျွန်တော့်ကို ရှေ့သုံးရက်စာ အစီအစဉ် ဆွဲခိုင်းနေတယ် ပြီးတော့ လေ့ကျင့်ခန်းတစ်ခုစီကို ဘယ်နှကြိမ် လုပ်ရမလဲ ဆိုတာကြီးကအစ ဒါက ဘယ်လိုမှ ယုတ္တိမရှိဘူး လေ သူ့ကို အရမ်းဖိအားပေးမိရင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ သူ့ရဲ့ ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာ အခြေအနေကိုတောင် မစစ်ဆေးရသေးဘဲနဲ့ လေ့ကျင့်ခန်း အစီအစဉ်တွေကို လက်လွတ်စပယ် စီစဉ်မပေးရဲပါဘူး ...”

ကျိမြန်က နှိုင်းနှိုင်းဆဆ ပြောလိုက်သည်။

“ဒါဆိုလည်း အကြိမ်အရေအတွက် အနည်းဆုံးကနေ စလုပ်ခိုင်းလိုက်ပါ သုံးရက်လောက် လုပ်ပြီးရင် သူ့အခြေအနေကို သိလောက်ရောပေါ့ အဲဒီ့အခါကျမှ ပြန်ပြီး ချိန်ညှိပေးလိုက်လေ ...”

“ဒါပေမယ့် ဒီလိုလုပ်ပေးပြန်တော့လည်း လိုချင်တဲ့ ရလဒ်နဲ့စာရင် မထိရောက်မှာကို စိုးရိမ်ရတယ် တစ်လအတွင်း ကြွက်သားငါးကတ်တီ တိုးလာဖို့ဆိုတာ မလွယ်ဘူးလေ ဝိတ်ကျဖို့ဆိုတာကတော့ ပြောကို မနေနဲ့တော့ ...”

ကိုယ်မင်းကိုဘယ်လိုဖွင့်ပြောရမလဲOnde histórias criam vida. Descubra agora