Çıkmaz Serisi 1. Kitap
Yıllarca kendini, içindeki ikinci ruh nedeniyle insanlardan soyutlayarak yaşamış olan Dolunay, bir anda hayatına dahil olan üç kişiyle insanlara adapte olma mücadelesine girer. Bu insanlar, ikinci ruhunun Dolunay üzerindeki hâkimiyetini kırabilecek mi yoksa kendi ruhunu da mı felakete sürükleyecek?
Çıkmaz Serisi 2. Kitap
Dolunay'ın hikâyesi bir yandan devam ederken, hastalığının ne olduğunu yıllar önce alıkoyulmuş kardeşi Ayra, hastalığı çıkaran kişiyle, Ozan Soyata'yla keşfetmeye koyulur. Ayra'nın geçmişe kapıları açan açaryası onlar için bir şans mı olacak yoksa felaketin ta kendisi mi?
Çıkmaz Serisi 3. Kitap (Final Kitabı)
Yaşananlardan on dört yıl sonra Ejder sonunda yaşama amacını yerine getirmiştir. Ancak beklenmedik geçmişin yeniden yüzeye çıkmasıyla on dört yıl öncesinde bıraktığı kişilerle bir araya gelmiştir. Şimdi amacı her şeyi düzeltmek ve artık sona erdirmektir.
Aysar spin-off'udur.
Ejder'le aynı terör organizasyonuna üye olan Korel, son görevine çıkar. Ancak karşılaştığı, ölümüne yollanmışken hayatı hayal etmesine neden olan kişi, son on beş saniyeyi durdurabilir mi?
Aysar paralel evrenidir.
Başarılı bir dedektif olan Derin Aydir, bir gün çok yakın olduğu ekibiyle birlikte çarpık bir davaya denk gelir. Canevinden vurulduğunda herkes kontrolden çıkabilir ve istenmeyen olaylar gelişebilir. Yıllarını cinayet çözmeye vermiş ekip, gelişen olayların altından kalkabilecek mi?
Merhabalar,Çıkmaz serisini tamamlamış olduğum için bütün seriyi açıklayan bir katalog paylaşmak istedim. Aysar aslında tek başına okunabilecek bir kitap ancak Aysar'ı okumadan Açarya ve Deray'ı okuyamazsınız, onlar gidişat niteliğinde. Yani eğer Aysar'ı okuyup "bu bana yetti" derseniz devam etmeyebilirsibiz.
KİVSB ve 15 Saniye ve Ötesi ise doğrudan bağlantılar bulundurmadığı için ayrı okuyabilirsiniz ancak iki kitap da Aysar'dan önemli spoilerlar bulunmakta, yani hem Aysar hem bunları okumayı düşünüyorsanız önceliğiniz Aysar olursa daha mutlu olursunuz... Aysar'da ucu açık kalan neredeyse her şey Açarya ve Deray'da açıklanmaktadır. Aysar-Açarya aynı süreçte geçmekte, Deray 14 yıl sonrasını ama Açarya ve Aysar'daki karakterleri anlatmaktadır.
Diğer kitaplarım birbirinden bağımsızdır.
Sayfa sayıları (Sayfa düzenime göre):
Aysar: 890
Açarya: 460
Deray: 340
KİVSB: 300
15 Saniye ve Ötesi: 80
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYSAR
Teen FictionÖlmek istemeyen birinin intiharı. ❝Papatyalar ölümü sayar. Senin hafızan beni sayıklar. Kopar kopar taç yapraklarını. Geri ekemezsin günahlarını. Seviyor sevmiyor değil bu. Sevemezsin zaten bunu. Hiçbir koşulda. Ölüm ve yaşamak değil asla. Yalnız...