Tanıtım

22.8K 745 111
                                    

G: anneğğ ben çıkıyom

A: ne böğürüyon güneş

G: üf annee

A: anneye üflenmez

Bi an aklıma üfle üfle yanıyorum şarkısı gelince mal mal kahkaha atmaya başladım. annem ise bana 'çok malsın keşke ölsen' bakışlarını atınca sustum. Ve kendimi dışarı attım. Birkaç dakika yürüfükten sonra okula varmıştım. Direk sınıfıma çıktım. Sınıftan resmen böğürme sesleri geliyordu. Sesler deniz kaan ve ayaza aitti. Mallar lan bunlar ama öyle böyle mal değil. 

G: ne böğürüyonuz lan

K: sanada günaydın güneş

G: he günaydın

K. ya güneş senin batmana çok var demi

Diyen kaana 'sen bu beyinle çok yaşamazsın gülüw' bakışlarımı attım. Kaan ve diğerleri ise yine böğürüyolardı. Allah'ım ne suçum vardı da böyle arkadaşlarım oldu benim. Yani ben kendime anormalim diyorum ama bunlar benden de beter arkadaş. Şu espirilerden sonraki ruh halim çay içen zürafa gibiç Sırama geçip oturdum. Yanıma kaan oturdu önümede ayaz ve deniz oturdu.

K: seninkini göremedim güneş

G: benimki

K: Buğrayı diyorum göremedim diyorum

G: iyide napıyım göremediysen mahmut mu diyem napam kaan

Birden aklıma mahmut tuncer geldi lo lo lo kalkın halay çekelim. 

G: hem benimki nerden aluyomuş de get Allasen

K: o yüzden çocuğu sabah akşam ksiyon

G: oğlum kurban mı bu ki kesem

Deyip anırmaya başladım. Espiri öyle değil böyle yapılır kaan bey.

K: Allah belanı versin güneş

İçimden Allah belanı versin Allah seni kahretsin şarkısını söylerken sınıfa giren daş jojuğu görmemle iç sesimi susturdum. Gelen buğraydı. Bu arada ben kendimden bahsetsem çok iyi olur. Ben güneş özdemir 11. sınıf  öğrencisiyim. Deniz kaan ayaz diye çok iyi arkadaşlarım var. Hep onlarla takılıyorum. Kızlarla takılmayı pek sevmem. Yani ne bileyim hiç bir zaman oturupta modadan konuşan kızlardan olmadım. Futboldan konuşmayı tercih etmişimdir. Bu arada kkanın seninki dediği çocuk yani buğra çok tatlı yani çocuğun kaslarını o beyaz gömleğinden görüyorum ve o baklavalarını yiyesim geliyor ahey ahey ahey. Buğradan hoşlanıyorum yani ona aşığım ama ben umutsuz vakayım gençler. Buğra okulun popüler çocuğu bütün kızlar  onun peşinde. Geçen sene bizim okula geldi ve ona geçen seneden beri aşığım. Buğra okulun popi kızı özgeyle takılıyor yani başı bağlı ama napıyım seviyorum ulan. Ya zaten ciddi olduklarınıda düşünmüyorum onlarda bence düşünmüyolardır. Özgenin kimle takıldığı belli değil buğra desen pantolon değiştirir gibi hergün bir kızla. Hem Buğra bana bakmaz zaten etrafında o kadar güzel kız varken dönüp bana mı bakıcak. Yani olmayacak işer bunlar. 

D: battın yine güneş

Hay ben sizin battınmış ben bi batacam sana ben o zaman görcen sen deniz

G: yaa gölcüm batıp gitmedim sana öyle geldi

Deyip mal mal sırıtmaya başladım

D: çok komiksin

G: öyleyimdir

Deniz gözlerini devirip önüne döndü. Ben ise buğraya bakmaya kaldığım yerden devam ettim. çok tatlı lan bu çıçık. Ah buğra ah yaktın beni. sınıfın kapısı sertçe kapanınca gelen kim diye baktım.Keşke bakmaz olaydım. 


Arkadaşlar bu benim ilk mizah hikayem umarım beğenirsiniz. keyifli okumalar :D 

FAME'E AŞIK OLDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin