Saçmalık

8.2K 522 36
                                    

Okul da kantinde oturuyorduk. Yine yemeğimi beleşe getirmiştim. Çok zekiyim ya. Kaan'a ısmarlatmıştım da. Valla bence bu yaşta bu zeka fazla bana. Kumrudan büyük bir ısırık alıp konuşmaya başladım.

G: yosonozo oğlom yoyocokloronozo

D: valla güneş sabah o getirdiklerinden dolayı iştahım yok.

Ağzımdaki kumruyu zor bela da olsa yutup konuşmaya başladım.

G: iyi lan yemeyin ben hepinizinkini yerim.

Denizin tostunu ayazın püskevitini ve kaanında meyve suyunu almıştım. Tabiki de hepsini yemiycem saçmalamayın salak mısınız? Kumrumu iştahla yedikten sonra tostumdan ufak bir parça kırıp denizin ağzına soktum.

G: gözlerin yine dalmış hayırdır denizcim

D: valla bilmiyom güneş ya niye dalıyosam hayır yani dalıcaksam tüple dalıyım demi

Hayır hata bende ne diye onla konuşuyosam. Ama yine de anırmaya başladım. Deniz ve ben anırırken kaan ile ayaz "ikinizin Allah belasını verecek." Bakışları atıyorlardı. Hıh çokta korktum sanki çokta wifi yani. Espirik yaptım hadi gülün. Tosttan bir parça daha kırdım ve bu sefer de kaanın ağzına zorla soktum. Aynı işlemi ayaz üzerinde de gerçekleştirdim arkadaşlar saygılar sevgiler tşkler. Onlar gülerken son parçayı da kendi ağzıma koydum ve hızlıca çiğneyip yuttum. Evveeet sıra gelmişti püskevit ve meyve suyuna onlarıda zorla yedirdim ve içirdim. Şimdi diyceksiniz ki meyve suyunu hepiniz mi içtiniz. Tabiki hepimiz içtik. Hepsine sırasıyla bir fırt çektirdim. Kalan son fırtıda ben çektim. Ha bu arada meyve suyu demişken aklıma kakaolu süt geldi burdan yetkililere sesleniyorum 2.5 litrelik kakaolu süt çıkartsınlar bu küçükler bize gördüm demiyor yav. Böylelike herşey bitmiş oldu. Sonuçta biz dördümüz birbirimizden heeç mi heç iğrenmeyiz. Ufacık bir kek dilimini dört kişi ısırarak yemişiğimiz var o yüzden no problem. Bu arada ingilişçem süper yeaaaa.

G: yarabbim bugünlerede şükür çok doydum çok

A: imanlı gör mod:on

G: aynen öyle birader

Birden nereden geldiğini anlamadığım bir cisim böbreğime kadar girdi. Kafamı eğdiğimde bunun bir adet deniz malının parmağı olduğunu gördüm.

G: napıyon oğlum

D: tikin var mı diye bakıyom kanks

G: oğlum kaç kere diycem tikim yok diye vazgeç artık parmağını böbreğime sokmaktan

D: tamam apla

Deyip etrafa masum köylü bakışları atan denize gel ulan buraya diyerekten sarıldım. Çok iyi biriyimdir kendim yani. Ve GÜM. Kantine giren bir adet buğrauı görünce dondum kaldım. Şaka lan şaka tabikide donmadım. Don muyum ben oğlum ben donuyum bu ne kadar saçma bir cümleydi böyle dil ve anlatımım is the berbat olmak. Aman Tanrım didim yani.

D: benimki geliyor o da biliyo kalbimi yerden

Veeee denize bir şaplak attım.

G: o bilmiyor denizcim bilmiyor

K: bunları konuşmuştuk güneş

G: biliyorum kaan

Dudak büzdüm.

A: valla kanka sen dudak büzme ya

G: haklısın ya ben dudak büzmeyeyim en iyisi

Çünkü dudak büzünce insanlıktan çıkıyorum ben Gencolar. Ama nedense bütün fotoğraflarda dudak büzüyorum bu da ayrı bir konu. Fakat konumuz bu değil konumuz buğranın yan masaya oturması. Haaaaaa buğra yan masada ya inanamıyorum yan masada yani teknik olarak buğrayla yan yana oturmuş oluyoruz. Asdfgh randomumu da buraya koyarım arkadaş. Çok zekiyim dağılın gençler. Ben içimden buğrayla yan yana durmanın harlem shake'ini yaparken sevincim kursağımda kaldı ama ne kaldı öyle böyle değil. Hani yani kursak var ya tüm heveslerimiz falan orda kalıyor işte. Buğranın karşısına özge oturdu ve buğranın elini okşamaya başladı.

Ö: ayyy canım bugün bize gelseneeğğğğ

Dedi buğraya canım dedi bize gelsene dedi ya resmen bize gelsene dedi. Nolur hayır de buğra nolur hayır de.

B: kaçta geliyim

İşte o an beynimden vurulmuşa döndüm. Omzumda bi el hissedince elin sahibine baktım kaandı tabi ki.

Ö: akşaamm dokuzdaa

B: tamamdır fıstık

Hay ben senin fıstığını. Eben buğra eben ya. Ne demek özgelere gidiceksin. Hayır yani ne buluyon bu silikon dudaklı kızdan onu da anlamıyorum ki. Gözümden yaş düşecekken başımı havaya kaldırdım ve akmasını engelledim. Yani bu çok saçmaydı onu sevmem saçmaydı onun beni sevmesini beklemek çok saçmaydı onun beni görmemesi çok saçmaydı kısacası herşey çok saçmaydı.


Sevgili okuruşlarım yeni bölüm ile karşınızdayım. ilk öncelikle multideki güneşin dudak büzerken ki hali. Bu arada buğra ve güneş hakkındaki düşünceleri belirtirseniz çok sevinirim. votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Yeni bölümde görüşmek üzere hoşçakalın... 

FAME'E AŞIK OLDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin