Bölüm beautybear9'a gelsin :D "Sence oldu mu anne?" Dedim ve aynadan kendime baktım. Annem "bence çok güzel oldu bunu alalım" deyince sırıtarak kabine girdim. Bencede çok güzel olmuştu. Tabi bu elbiseyi buğra görünce ne derdi onu bilemiyorum. Yarın canım kankim denizin yılbaşı partisi vardı. Partiye tüm okul davetliydi. Bende bu yüzden elbise alıyordum sonuçta güzel olmalıyım. Elbise siyah rengindeydi. Önünde altın sarısı metal gibi olan süsler vardı ve önü kısa arkası uzundu. Kuyruk bölümü şifon tarzındaydı. Elbiseyi çıkarıp kendi kıyafetlerimi giydim. Elbiseyide alıp kabinden çıktım. Annem " ayakkabı da alalım" deyince mağazada bulunan ayakkabılara göz attım. Siyah botlar gözüme çarpmıştı. Anneme botları gösterince botları anneminde beğenmesi ile aldık. Botlara uygun birde çanta almıştık. (Kıyafetler multide var.)
...
Eve geleli bir saat oluyordu ve ben az da olsa yorulmuştum gerçi annem yaram olduğu için çok fazla gezmeme izin vermemişti. Elbisemin resmini çekip whasapptan buğra'ya attım. Ve " parti elbisem" yazdım. Anında mavi tik olunca dudağımı ısırıp buğra'nın cevap vermesini bekledim. Yazıyor kelimesi çıkıyordu fakat buğra her ne yazıyorsa artık bir türlü mesaj gelmiyordu. Telefonum çalmaya başlayınca gülümseyerek telefonumu açtım.
B: güneş güzelim iyi misin sen?
G: evet iyiyim sen nasılsın?
Dedim.
B: iyi değilim.
G: noldu
B: ha birde soruyorsun nolduğunu lan beni katil mi etmek istiyorsun sen o elbise be hatta o elbise mi lan elbisenin önü nerde onu da geçtim üst tarafında omuzların açık olur mu lan öyle birşey o elbise değil bildiğin kumaş parçası onu giyemezsin sen. G: hayır ben o elbiseyi giyeceğim hem elbiseyi çok beğendim ben.
B: sıçarım senin beğenmene partide bir tek benle sen olsak gadi neyse derim ama o partide tüm okul olacak bunu biliyorsun demi?
G: biliyorum.
B: ha tamam işte bu demek oluyorki partide erkeklerde olacak yani sana bakabilirler bende dayanamam döverim onları günümüz kötü biter olmaz.
G: çok fazla abartıyorsun. Yanımda sen olacaksın parti denizin evinde olacak kim bana bakacak ya
Diye çemkirdim.
B: güneş giymeyeceksin o elbiseyi
Dediğinde sinir sayım bayağı bir artmıştı.
Gözlerimden yaşlar dökülmeye başladı.
Titrek bir nefes aldım.
B: hay sikeyim ağlıyor musun sen. Güneş ağlama.
Ağzımdan istem dışı bir hıçkırık kaçtı.
B: oraya geliyorum.
G: istemiyorum gelmeni.
B: geldiğimde bana kapıyı aç.
Sonra ise cevap vermeme izin vermeden telefonu kapattı. Sinirim bozulduğu için ağlıyordum. Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama telefonum çalmaya başladı. Buğra'ydı. Bu demek oluyordu ki kapıyı açmam gerekiyordu. Aşağı indiğimde annemin mutfakta yemek ile uğraştığını görmem ile derin bir nefes aldım. Sessizce kapıyı açtığımda buğrayı nefes nefese görmem ile kaşlarımı çattım. Buğra beni kendine çekip sarılınca ne yapacağımıza karar veremedim. Ona şu an sinirli olduğum için karşılık vermedim. Buğra geri çekilip "neden sarılmadın" der gibi bakıyordu.
G: annem görür şimdi yukarı çıkalım.
Dediğimde buğra tamam anlamında başını sallayıp yukarı çıkmaya başladı. Anneme baktığımda şarkı söyleyip yemek yapmaya konsantre olduğunu görünce anneme hiç gözükmeden yukarı çıktım. Buğra odamda volta atıyordu.
B: sorun ne ?
Dediğinde çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum.
G: sorun ne mi sorun senin fazla kıskanç olman.
B: ama
Buğranın devam etmesine izin vermeden konuşmaya başladım.
G: ayda yılda bir elbise giymek istedim ama sen sorun yaratıyorsun o partiye seninle sevgili olarak gidicem kim bana bakacak ki ayrıca yanında çirkin mi olayım
B: güneş sen ne giyersen giy çirkin olmazsınki olamazsın yani.
G: yarın yeni bir yıla gireceğiz güzel bir şekilde yeni yıla girelim.
Dedim. Tabi yavru köpek bakışlarımı atmayı da unutmamıştım.
B: tamam
Dediğinde buğra'ya sarıldım.
B: ama bir şartla
G: neymiş o şart
B: biri bakarsa döverim ve sen karışamazsın.
G: tamam kabul.
Dediğimde buğra'nın dudağı yukarı doğru kıvrılmıştı. Yaklaşıp yanağını öptüm.
G: çok seviyorum seni çok çok çok
B: eyvallah
Dediğinde ona "ciddi misin" bakışlarımı attım. Gerçi bana ne demişti "seni seviyorum kelimesini benden zor duyarsın o yüzden beni iyi dinle" demişti. Neyse artık onunla idare edicektim.
G: hadi git şimdi.
B: beni kovuyor musun?
G: kovmak değil sadece annem görürse diye yani.
B: tamam tamam gidiyorum.
G: nerden geldin sen buraya ?
B: şirketteydim senin ağlamanı duyunca işi siktir edip yanına geldim.
Dediğinde kocaman gülümsedim.
B: neyse ben şirkete gideyim sende otur evde.
Gözlerimi devirdim. Bu çocuk gerçekten çok kıskançtı.
...
Aynadan son bir kere kendime baktım. Saçlarımı yandan dağınık topuz yaptmıştım. Tabi bunu yapabilmek için dün geceden beri videolar izleyip durmuştum. Topuzu yapmam tam iki buçuk saatimi almıştı. Buğra geldiğine dair mesaj atınca aşağı indim. Üstüme de montumu giymiştim. Anneme göründükten sonra dışarı çıktım. Buğra siyah gömleği soyah dar pantolonu ve siyah ceketi ile harika duruyordu. Ona ağzım açık bakarken o sırıtarak yanıma geldi. Yanağımdan öptü ve kulağıma doğru yaklaştı.
B: çok güzel olmuşsun
Dedikten sonra geri çekildi. Ben ise konuşmayı unutmuş gibiydim. Bana böyle yaklaşması bütün dengemi alt üst ediyordu. Ve ben ne yapacağımı şaşırıyordum. Kendimi zorda olsa toparladım ve konuşmaya başladım.
G: teşekkür ederim.
Buğra gülümseyip arabaya binerken bende kapıyı açıp arabaya bindim. Buğra'nın bana kapı açmasını beklemiyordum zaten ki beklememem iyi olmuştu. Kar birkaç gündür yağıyordu ve yerler karlarla kaplıydı. Kar topu savaşı yapamamıştık daha ki yapmayı çok istiyordum. Kendi kendime güldüm.
B: neye gülüyorsun ?
G: kar topu savaşı yapmamız gerekiyor bence.
B: yaran var senin
G: bişey olmaz sen beni korursun.
Dediğimde buğra'ya gülümseyerek baktım. O da bana aynı şekilde baktı.
B: yarın yaparız hep birlikte.
Araba durunca geldiğimizi anladım. Evin tüm ışıkları yanıyordu. Denizin anne babası tatile gidince deniz de parti yapmaya karar vermişti. Arabadanindim. Buğra da inip yanıma geldi. Elimi tutunca gülümsedim.
G: ne kadarda kıskanç bir sevgili
Deyince buğra da gülümsedi. Gerçi elimi tutması benim açımdan da iyi oluyordu çünkü kızlar daha az sümsüklük yaparlardı. Umarım ben de kavga çıkarmazdım. Gerçi bu geceyi mahvetmeye hiç niyetim yoktu. Kapıyı çalmamız ile açılması bir oldu. Deniz de bordo gömlek ve siyah dar pantolon giymişti. Başında da yılbaşı şapkası vardı. Onun bu haline güldüm.
D: hoşgeldiniz.
Diye bağırdı. Sesini duymak zordu çünkü bangır bangır müzik sesi geliyordu içeriden.
G: deniz yan villadaki komşular şikayete gelmez demi ?
İçeriye birlikte geçmiştik.
D: Yok çünkü onlarda tatile gittiler.
Herkes dans ediyordu. Buğra ile ellerimizi gören birkaç kız imrenerek bize bakıyordu. Neyse ki ben sakinim. Kaan ve ayaz'ın yanına geçmiştik. Kaan da mavi bir gömlek ile füme rengi dar pantolon giyerken ayaz yeşil gömlek ile siyah dar pantolon giymişti. Hepsi de çok tatlı olmuşlardı. Canım kardeşlerim benim. Buğra zorda olsa elimi bırakınca gülümsedim. Evet bizimkilerin sevgili olduğumuzdan haberleri vardı. Hatta deniz birkaç kere çifte kumrular diyerek bizle dalga geçmişti. Buğra'nın benimle sevgili olmasına nasıl birşey demediler hâla anlamıyorum. Gerçi o gün buğranın odasında ne konuştularsa artık herşey daha farklı oldu.
K: nasılsınız gençler?
Buğra ile ikimizde "iyiyiz" deyince bizimkiler güldü.
...
Kız şarkısını bitirip aşağı inince herkes alkışladı. Deniz sahneye çıkıp "bu kadar şarkı söylemek yeter. Şimdi ki şarkı partideki sevgililere gelsin. Güneş kankim seviliyorsun" deyip bana göz kırpınca sırıttım. Sonra bilgisayardan bir şarkı açtı. Güzel bir şarkıya benziyordu. ( şarkı victoria F. Beaumont- she's the lucky dinlebilirsiniz)
B: hadi dans edelim.
Dedi. Ve beni ortaya doğru çekiştirdi. Buğra ile dans ederken başımı buğra'nın omzuna koydum.
B: huzur dedikleri bu olsa gerek.
Dediğinde gülümsedim.
G: aynı şey benim için de geçerli.
Dans şarkısı bitince yerimize geçtik. Buğra kolundaki saate bakıp
B: hadi yukarı terasa çıkalım.
Dedi.
G: napıcaz yukarıda ?
B: soru sorma
Deyince gözlerimi devirdim. Buğra elimi tutup yürümeye başlayınca bende peşinden yürümek zorunda kaldım. Yukarı terasa çıkınca buğra elimi bırakıp cebinden bir kutu çıkardı. Ne vardı ki o kutunun içinde? Kutuyu açınca içinden "günra" yazan kolye çıkınca kaşlarımı kaldırdım.
B: iki gündür sana ne alsam diye düşünüyorum sonra biraz araştırdım kızlar nasıl hediyelerden hoşlanır diye bazı kızlar sitelere sevgilim ile isim birleşimli kolyemiz var tarzında şeyler yazmışlardı sonra bende böyle birşeyin iyi olacağını düşündüm ismimizi birleştirdim ki bu biraz zor oldu sonrası ise bu işte.
Dedi ve kolyeyi gòsterdi. Gözümden vir damla yaş aktı mutluluktan.
B: hemen de ağla zaten.
Kolyeyi alıp boynuma takınca elim ile kolyeye dokundum. Bu çok güzeldi. Buğra bana yaklaşmaya başlayınca bende gözlerimi kapattım. Dudaklarımın üstünde onun dudaklarını hissedince birazcık gerilmiştim. Alt kattan 3 2 1 diye bağırma sesleri gelince yeni yıla girdiğimizi anladım. Herşey fazlasıyla güzeldi.Yeni bölüm ile karşınızdayım. Yeni bölüm hakkındaki düşüncelerinizi belirtirseniz çok güzel olur. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Herkese mutlu yıllar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAME'E AŞIK OLDUM
HumorO sırasında Özge ile konuşurken ben onu izlerdim. O kantinde çayını içerken ben yine onu izlerdim. O basket oynarken ben yine onu izlerdim. O yazı yazarken ben onu izler ve ne kadar muhteşem kalem tutuyor diye düşünürdüm. Kısacası ben onu izlemey...