Bu bölüm tatliş okuyucularım 06nisanur06, sernana123, demilar666'ya gelsin. Buğra'nın karşısına geçtiğimde dudakları yukarı doğru kıvrılmıştı.
B: tulum yakışmış
G: ya buğra ya
Diye cırladım. Dalga geçiyordu resmen. Giydiğim tulum daha doğrusu bahçıvan bana birkaç beden büyüktü.
Buğra gülmeye başlayınca gözlerimi devirdim.
G: aman ne komik
O anda salona deniz ela kaan ve ayaz tulumunu giymiş bir şekilde gelip hepsi bize baktı.
D: eee buğra karşim napıyoruz şimdi?
B: kardeşim siz ela ile yukardaki misafir odası olacak odayı boyayın.
Deyince deniz boya kutusunu eline aldı. Ve ela ile birlikte gülerek yukarı çıktılar. Buğra onlara önceden odaları göstermişti. Yani neyin ne olacağını biliyorlardı.
B: ayaz ve kaan burada size emanet kardeşim
Deyince buğra kaan ve ayaz tamam anlamında başlarını sallayınca buğra dönüp bana baktı. Bize bir oda kalmıştı o da buğra'nın odası olacak olan odaydı. Buğra boya kutusunu alıp yürümeye başlayınca bende yürümem gerektiğinin farkına vararaktan yürümeye başladım. Tabi buğra merdivenleri yarılamıştı bile. Çocuğun bir adımı benim on beş adımım resmen. Merdivenlerden çıktıktan sonra koridorun başında olan odaya girdik. Zaten bu katta iki oda vardı. O da buğra'nın odası ve misafir odası. Ev iki katlıydı. Alt katta da salon ve mutfak vardı. Mutfak amerikan tarzında bir mutfaktı. Buğra o gün ayrı eve çıkıcam dediğinde karşı çıkmamıştım buğra ya. Çünkü o evde olmak ona zarar veriyordu iyi değildi buğra o yüzden bunu hiç eleştirmemiştim. Tek başına yaşayarak bazı sorunlardan kurtulabilirdi. Önüme gelen saçımı üfleyip önümden uzaklaştırdıktan sonra buğra'ya dönüp baktım. Mavi tulum ile çok tatlı olduğunu söylemeliyim. Gerçi o her haliyle çok tatlı ama neyse.
G: bu duvar benim olsun diğer duvarda senin
Dediğimde buğra dudaklarını büzüp düşünürmüş gibi yaptı. Ne diyecekti acaba?
B: hayır bir iş yapacaksak aynı yerden başlayarak birlikte yapalım.
Deyince gülümsemeden edemedim. Niye bu kadar düşünceli olmak zorundaydı ki? Fırçayı elime alıp boya kutusuna batırdım. Füme rengi bir boya seçmiştik. Bence güzel bir seçimdi. Biraz koyu biraz değişik bir o kadar da havalı bir renkti. Duvarı boyamaya başlayınca yandan yandan buğra'ya baktım. İşine konsantre olmuştu anında.
...
Yanağıma boya gelmesi ile buğra'ya dönüp baktım. Dudakları keyifle yukarı doğru kıvrılmıştı.
G: savaş mı istiyorsun camooon
Diyerekten elimi boya kutusuna daldırıp buğranın yüzüne boya sıçrattım. Tabi rampasının da ucu azıcık minnacık boya olmuştu.
B: siktir saçım
Deyince dudağımı ısırıp olacakları beklemeye başladım. Ya da neden bekliyorum ya ben. En iyisi kaçmak
Evet evet ben kaçayım bence. Odadan hızlıca çıkacakken tulumumun askısından tutulup çekilmem ile herşey için geç olduğunu anında anladım. Biliydim böyle olacağını.
B: benden kaçmak o kadar kolay değil güzelim
Deyince kafamı çevirip buğra'ya baktım.
G: kaçmak isteyende kim canım sevgilim benim
Dedim ve şirin olduğunu varsaydığım gülüşümü yüzüme yerleştirdim
B: boşuna gülme bana öyle çünkü bir işe yaramayacak o gülüşün
Deyince yüzüm anında düştü. Buğra elini boya kutusuna daldırıp yüzümü boyayınca çırpınmaya başladım. Buğra ise gülüyordu. Aman çok çok komik (!) O kadar komik ki gülmekten altıma işedim.
B: biraz daha çırpınmaya devam edersen dudaklarını öpmekten kanatırım
Deyince gözlerim istem dışı kocaman açıldı. Yuh ama. Öyle birşey yapmaz. Yapmaz değil mi? Yapmaz yapmaz canım. Kıpırdanmayı bırakıp buğra'ya teslim oldum. Buğra yanaklarımı boyamayı bırakıp alnıma geçti. Ne yazıyordu kim bilir? Alnıma da birşeyler yazdıktan sonra beni bırakınca elimi alnıma götürecekken kaşlarını çatınca buğra elimi aşağı indirdim.
G: noldu ya yine
B: dur resmini çekicem
G: hayır ya
Dediğimde buğra bana 'az önce dediklerimi unuttun galiba' bakışlarını atınca somurtmaya başladım. Buğra ise elini tulumuna yarım yamalak bir şekilde silip telefonunu cebinden çıkarınca çığlık attım.
G: napıyorsun be zalımın oğlu o ayfon altı plas ya
Dediğimde buğra güldü. Komik miydi bu Allah aşkına. Koskoca ayfon altı plas ya ayfon altı plas 64 gb olanından gold birde. En bir sevdiğim.
B: yani?
Deyip kaşlarını kaldırdı.
G: yanisi o ayfon altı plas
Dedim bir kez daha.
B: hadi canım
Deyip sırıtınca buğra somurtmaya kaldığım yerden devam ettim.
B: herneyse düzgün dur da fotoğrafını çekicem
Deyip flaşı şak diye yüzümde patlattı. Ama ben buna daha hazır değildim ki.
B: biraz somurtuk çıktın ama olsun
G: neden acaba?
Dedim ve ellerimi belime koydum bir kocakarı edasıyla.
G: ne yazdın ya alnıma
Dediğimde buğra sırıtınca merakım iki katına çıktı. Ne yazıyordu be alnımda? Odada bulunan banyoya girip aynaya bakınca gözlerim kocaman açıldı. Alnımda kocaman harflerle BUĞRA yazıyordu. Yuh ama yani. Banyodan çıkıp buğra'ya 'ama bu nedir ya' bakışlarımı attım.
G: buğra ya
B: kaderinde ben varım güzelim
Deyince ayağımı yere vurdum.
G: şaka mısın çocuk sen?
B: hayır gayet ciddiyim
Deyince her zamanki gibi bütün sinirim uçtu gitti.
G: herneyse inşallah çıkar bu boya
B: çıkmalı yani güzelim rampam boya oldu lan
Deyince kahkaha atmaya başladım. Gerçekten saçı komik olmuştu. Yere çöküp kahkaha atmaya devam ederken bir yandan da elimi kaldırmış saçlarını işaret ediyordum.
G: joni bravo gibi olmuş saçların onun ki sarı seninki füme
Deyip anırmaya kaldığım yerden devam ettim. Buğra da karşıma geçip yere oturunca gülmem iyice bir arttı. Buğra beni birden kendine çekip dudaklarıma yapışınca gülmem yarıda kaldı. Karşılık vermeye başladım bende.
...
B: yok demi birşey?
G: yok diyorum ya
Deyip gözlerimi bilmem kaçıncı kez devirdim. Boya işi bitmişti. Akşam olmuştu. Önce ben duş alıp temiz kıyafetlerimi giymiştim. Sonra da buğra duş almıştı. Tabi saçlarında ki boyayı çıkarmak için saçlarını beş kez yıkamıştı ama olsun. Sonuçta boya falan kalmamıştı. Merdivenlerden inerken buğra yanağımı öpünce güldüm. Saçlarının kokusu etrafımı sarmıştı bile.
G: canım sevgilim ben çok acıktım
B: bende acıktım birşeyler sipariş edelim
Aşağı indiğimizde kaan su içerken ayaz telefonu ile oynuyordu. Evet evde hiç eşya yoktu. Yerde sadece minderler vardı. Yarın buğra ile birlikte eşya bakıp alacaktık. Benden yardım istemişti eşyaları seçmek için. Buğra ile yan yana oturduk. Deniz ve ela da aşağı inince kadro tamamlanmıştı.
B: ne yiyoruz millet
G: pizzaaa
Dediğimde buğra gülerek bana baktı.
B: sevgilim pizza istiyor demek
Deyince azıcık şımarmış olabilirim.
G: evet.
B: evet karar verin güneşle ben pizza yiyoruz
D: buğra karşim biz ela ile hamburger istiyoruz
A: abicim ben iskender istiyorum
K: aynen kardeşim bende iskender istiyorum
Ve böylelikle herkes ne yiyeceğine karar vermişti. Yaşasın pizza!!!
...
B: güzelim aşağıdayım ben
G: tamam geliyorum ben
B: bekliyorum bende
Deyince gülüp telefonu kapattım. Aynadan saçıma son bir kez bakıp odamdan çıktım. "Anne aşkım ben çıkıyorum" diye bağırdım. " ne bağırıyon kız sağır mı var?" Deyince annem gözlerimi devirdim. Kendisi aşağıdan bana bağırır bende efendim anne deyince cevap vermez üstüne üstün birde bana neden cevap vermedin diye bana kızar. Ama ben bişey deyincede ki yine ve yine kızıyor herneyse. Sonuç sinirli bir anne. Bende gelecekteki çocuklarıma böyle yapıcam biraz da onlar çeksin. Deri ceketimi giyip evden çıktım. Aşağı inip binadan çıktığımda kapının önünde beni bekleyen buğra'yı görünce sırıttım. O da siyah deri ceket giymişti. Çok mu uyumluyuz ne? Buğra beni kendine çekip sarılınca bende kollarımı beline doladım. Ve o güzelim kokusunu içime çektim.
...
El ele girdiğimiz mağazada koltuklara anında bakmaya başladım. Buğra'nın odası dışındaki tüm odalar krem rengi boya ile boyanmıştı. Krem rengi ile kahverengi çok iyi oluyordu. Görevli bayan yanımıza gelip " yeni evli çiftler için uygun fiyatlı kampanyalarımız var. Siz ne bakıyorsunuz?
"Aslında biz ev-" derken buğra sözümü kesti. Evli değiliz diyecektim sadece. "Ee biz eşim ile koltuk takımı bakıyoruz bu arada fiyatı hiç önemli değil" dedi. Ve sonrasında ise bana bakıp güldü. Çok tatlı eşim demişti. Tam yemelik bir çocuk Allah'ım. Köşede duran kahverengi L koltuk ve yanında duran berjerler dikkatimi çekince buğra'yı dürtükleyip oraya bakmasını sağladım. "İstediğimiz koltuğu bulduk." Dedi buğra. Ve koltuk alma maceramız burada bitmişti. Sırada televizyon beyaz eşya işi vardı.
...
Son mağazadan da çıkınca yere çöküp "Çok yoruldum ya" diye ağlamamak için kendimi zor tuttum. Kaç saattir geziyorduk. Bissürü şey almıştık. Buğra ben ne beğendiysem onu anında almıştı. Tabi ortak olarak aldığımız kararlarda vardı. Eşyaların hepsi yarın gelecekti.
B: güzelim şuralarda bir yerlerde bir iskender satan yer vardı oraya gidelim çok açım ben
Deyince bende aç olduğumu fark ettim. Sabahtan beri durmadan gezince böyle oluyordu işte. Arabaya binince bacaklarımı elim ile ovmaya başladım. Nasıl bir yorgunluktu bu böyle. Yorgunluktan ölebilirdim şu an. ...
Belimi tutup yere oturdum.
B: hiç öyle yere falan oturma sen kaşındın hatun
Deyince başımı kaldırıp ters ters buğra'ya baktım.
G: çık git gözümün önünden çocuk
B: senin içinde bir mahalle karısı mı yatıyor da arada sırada uyanıp kendini belli ediyor
G: buğraaa
Diye çığırınca buğra gülerek odadan çıktı. Aman ne komik ne komik. Tamam buğra bu konuda haklıydı ama ne yapayım o gelenlerde işini güzel yapamıyorlardı yani. Olay şöyleydi bugün eşyalar gelecekti tabi ondan önce buğra evi temizletmek için birkaç görevli çağırmıştı. Görevliler işlerini düzgün yapmayınca kavga çıkarmış ve görevlileri kovmuştum. Sonuçta bu işten para alıyorlar fakat islerini düzgün yapmıyorlar. Buğra da evi temizlersin diyerekten bütün evi bana temizletmişti. Ya ben kendi evimde doğru düzgün temizlik yapmıyorum gelmiş burda ev temizliyorum. Annem görse "evde niye böyle temizlik yapmıyorsun" der yüzüme tükürür üstüne üstün beni evlatlıktan reddeder be. Allah affetsin ne diyeyim.
Zil çalınca eşyaların gelmiş olduğunu anlayaraktan hızlıca odadan çıktım. Merdivenlerin telesinden baktığımda adamların koltukları getirdiğini gördüm. Ev çok güzel olacaktı.
...
Yatağa kendimi attığımda heryerim çok ama çok ağrıyordu. Belim kopmak üzereydi. Bacaklarım ise isyan bayraklarını çoktan çekmişti. Gözlerim kapanırken telefonuma gelen mesaj ile gözlerimi açıp telefonumu aldım.
"İyi geceler güzelim"
"İyi geceler sevgilim"
Yazıp gönderdim. Sonrasında ise gözlerimi kapattım. İyi bir uykuyu fazlasıyla hak ediyordum.Veeee sonunda ben geldim. Evet bölüm biraz geç geldi çünkü dersane okul staj derken ancak zamam bulup yazabildim bölümü. Sizce bölüm nasıldı? Bir dahaki bölümde nrler olacak sizce? Bu mutlulukları böyle devam edecek mi? Yorumlarınızı bekliyorum. Votelemeyi unutmayın. Bir dahaki bölümde görüşmek dileğiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAME'E AŞIK OLDUM
HumorO sırasında Özge ile konuşurken ben onu izlerdim. O kantinde çayını içerken ben yine onu izlerdim. O basket oynarken ben yine onu izlerdim. O yazı yazarken ben onu izler ve ne kadar muhteşem kalem tutuyor diye düşünürdüm. Kısacası ben onu izlemey...