Parlak Fikir

6.2K 435 17
                                    

Eve erken geldiğimiz için annem şaşırmıştı. Sonra bende anneme kendimi iyi hissetmediğim için okuldan geldim. Bizimkilerde beni yalnız bırakmadılar diye yalan söylemiştim. Gerçi yalan sayılmazdı ki sonuçta kendimi iyi hissetmiyordum.

G: hadi Gencolar odama çıkalım.

K: sen iyisin demi?

G: neden iyi olmayacakmışım ki?

Bundan sonra daha iyi olacaktım bazılarının inadına. Merdivenlerden çıkıp odama girdik.

G: acıktım ben ya sizde acıkmışsınızdır.

Odanın kapısından

G: anneğğğ bize birşeyler hazırlasana çok açız.

Annemde "tamam kızım" diyerek bağırmıştı.

D: arkadaşlar ben iyice endişelenmeye başlıyorum. Güneş iyisin demi annem?

G: çok çok iyiyim deniz alt tarafı sinir krizi geçirdim ölmedim ya.

Deyip kahkaha atmaya başladım. Ama kahkaham yine başımın ağrısı yüzünden yarıda kalmıştı.

G: sanırım saçlarımı biraz fazla yoldum.

A: e yani biraz öyle oldu.

K: şimdi ne yapacaksın peki?

G: okula rezil oldum ona üzülüyorum ya.

A: okuldakiler sanki mükemmel ya milletin ne bok olduğunu bilmiyoruz sanki.

K: sorumu tekrar soruyorum ne yapıcaksın şimdi?

G: valla hiçbir şey olmamış gibi devam edeceğim ayrıca buğradan intikam alıcam tabi o silikon dudaklı özgeden de.

D: korkmalı mıyız?

G: bilmem belki biraz. O ikisine de okulu dar edicem.

İçimden kötü kadın müzeyyen kahkahaları atıyordum.

A: planın ne peki?

G: bilmiyorum daha bir plan yapmadım ama bu konuda sizin yardımınıza ihtiyacım olabilir.

A: ayıpsın.

D: aynen sen iste biz herşey yaparız.

...

Bizimkiler gidince depresyon moduna girmiştim. Nutellamı alıp yatağıma oturdum ve kaşıklamaya başladım. Acaba nasıl planlar bulabilirdim. Başımın acısından ve bugünkü olaylardan dolayı ağlamaya başladım.

BUĞRA'DAN DEVAM (2 GÜN ÖNCESİ)

Ö: yağğğ Buğra kabul et işte.

B: bilmiyorum özge bu çok ağır olmaz mı?

Ö: olmağzz olmağzzz

Güneş ve arkadaşlarına ufak bir oyun oynamak istiyordum ve bunun için özge'den yardım alıyordum. Sonuçta özge sinsi bir kız herşey yapabilir. Bu güneş gerçekten farklı bir kızdı. Bana facebook'tan istek göndermemişti. Twitter'dan yine beni takip etmiyordu ya da instagram'dan beni takip edipte fotoğraflarıma yavşak yorumlar yapmıyordu. Oysaki ben bunlara çok alışıktım. Dolayısıyla bunları yapmayan bir kız benim gözümde farklı oluyordu tamam mı? Kim Buğra Soydan'a yavşamazki. Bu kaslar bu yakışıklılık bu keskin yüz hatları kimde vardı Allah aşkına. Tabiki de hiç kimsede yoktu. Arkadaşları desen bana laf sokma peşindeydi. Ben böyle şeylerle uğraşacak bir insan değilim gerçekten. Tamam ayaz okulun sahibi olabilirdi ama okulun fame'i de bendim yani. Bu yüzden bu planı uıygulamalıydım.

B: tamam şu planı hayata geçirelim.

Yani çokta zor plan değildi. Özge'nin dediklerine bakılırsa güneş beni seviyormuş. Nerden anladıysa artık. Ama yine de içimden bir ses böyle şeyler yapmamamı söylüyordu. Fakat planı kabul etmiştim bir kere çok zor bir plan da değildi açıkçası onu yemeğe götürüp çıkma teklifi edecektim. O da haliyle bana evet diyecekti. Sonra birkaç yakınlaşma ve son. Tabi o sırada özge kılık değştirecekti ve bizi kameraya alacaktı. Bunu gerçekten yapmalıydım.

BUĞRA'DAN DEVAM ( ŞİMDİKİ ZAMAN)

Aptal kafam keşke böyle bir şey yapmasaydım. Gerçekten çok pişmandım. Dün güneş'i evime götürdüğümde daha önce hiç sevgilisi olmadığını söylemişti ve benim yaptığıma bak. Keşke ona herşeyi anlatsaydım. Kızın ilk sevgilisi ben olmuştum resmen. O kız beni severken ben ne yapmıştım ona aptalca bir oyun oynamıştım. O da yetmezmiş gibi kız benim yüzümden sinir krizi geçirmişti. Tüm okula rezil olmuştu. Sınıfta boş boş otururken kendimi nasıl affettirebileceğime dair planlar yaptım. Ve ayağa kalkıp sınıfın kapısına doğru yöneldim.

Ö: nereye buğra?

Özge ile de bir süre konuşmasam sanırım iyi olurdu. Bu iş onun başının altından çıkmıştı zaten. Özge'ye cevap vermeden sınıftan çıktım. Planımı hayata geçirebilmek için biraz çalışmam gerekiyordu. Yarın haftasonu olduğu için şanslıydım açıkçası.

GÜNEŞ'TEN DEVAM

Yatağımda hem nutellamı yiyip bir yandan da ağlarken ve diğer yandan da sümüklerimi peçeteye silerken berbat bir durumda olduğumu fark ettim. Şu an buğra bu durumda olmalıydı ben değil. Aklıma doğru düzgün planda gelmiyordu. Kafamı kaldırıp tavandaki Derek Dean Damon üçlüsü ile konuşmaya başladım. Üçününde posterlerini yan yana yapıştırmıştım.

G: biliyorum çok kötü gözüküyorum. Sizce de buğra iyi bir intikamı hak etmiyor mu?

Biraz durduktan sonra tekrar konuşmaya başladım.

G: bencede derek aşkım buğra iyi bir intikamı hak ediyor ha sende bana katılıyorsun damon aşkım o da güzel. Dean aşkım ya sen niye hiç konuşmuyorsun noldu?

Acaba onu gece öpmeden yattım diye bana küsmüşmüydü ?

G: gece seni öpmediğim için özür dilerim dean aşkım

Dean'ın cevap vermesini bekledikten sonra tekrar konuşmaya başladın.

G: demek beni affettin ve buğra'ya da mal diyorsun bence de o bir mal.

Biraz daha posterlerle konuştuktan sonra nutellaya kaşığımı bandırdım. Duyduğum tek şey ise kavanozdan gelen tak sesiydi. Kavanoza bakınca nutellamın bittiğini görünce ağlamaya başladım.

G: git sende herkes gibi beni bırakıp git tamam mı?

Kavanozu elimden bırakmayarak aşağı mutfağa indim. Annem mutfakta akşam yemeği için uğraşıyodu. Beni görünce hemen konuşmaya başladı. "noldu kızım niye ağladın" dedi. Bende "nutellam bitti anne o yüzden ağladım" deyince annem bana uzaylı görmüş masum köylü gibi bakmaya başladı. Tabi sonra söylenmeye başladı. "milletin kızı oturmuş saçını başını yaparken benim ki oturmuş nutellam bitti diye ağlıyor. Kızım azıcık diğer kızlar gibi ol bir bakan dönüp bir daha baksın maşallah bu ne güzellik desin yok ama nerde bizimki ancak deymon öyle gitti direk böyle geldi ay ben başımı nereler vuram komşular" dediğinde beynimde ampüller yanmaya başladı. Tabi ya değişim en iyisiydi. Buğra'ya ne kaybettiğini göstermeliydim.

G: anne o direk değil derek ve ayrıca deymon değil damon

Diyerekten kıçımı sallaya sallaya mutfaktan çıktım. Annem hala söylenmeye devam ediyordu. Annemle kavgamız 5 dakika ama annemin söylenmesi 5 saat arkadaş. Yok öyle yok şöyle. Banane komşu çocuğundan yani. Zaten ne geliyorsa başımıza o komşu çocukları yüzünden geliyor ya. Bunları boşverdim ve odama çıkarken değişim hakkında neler yapabilirim diye düşünmeye başladım.

Birkaç gün sonra tekrar ve tekrar karşınızdayım benim tatliş okuruşlarım. Umarım bu bölümü beğenerek okumuşsunuzdur. Bunu söylemekten dilimde tüy bitti ama yine de söyleyeceğim. Hikayemi okudukten sonra votelerseniz ve yorum yaparsanız çok sevaba geçersiniz gerçekten. Sevap defterinize puan kazandırırsınız benden söylemesi. Bir daha ki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın sağlıcakla kalın... 

FAME'E AŞIK OLDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin