Oha Taş Mübarek

5.9K 434 23
                                    

Cuma gününü ağlayarak zırlayarak değişim hakkında birşeyler düşünerek bitirmiştim. Bugün cumartesiydi. Sıcak olmasına rağmen yorganı kafama kadar çekmiştim. Terden saçlarım yüzüme yapışmıştı. Bu durum beni gerçekten rahatsız etsede umursamadan yorganın altında kalmaya devam etmiştim. Annem birkaç kez beni kahvaltıya çağırmasına rağmen aşağıya inmemiştim. Yorganımın kafamdan çekilmesiyle birlikte çemkirmeye başladım.

G: ya anne kahvaltıya inmek iste- Aaa sizin ne işiniz var burda ya?

D: seni görmeye geldik.

Yorganımı kaan'ın elinden çekip tekrar yatağıma uzandım.

G: iyi gördüğünüze göre gidebilirsiniz.

Bugün huysuzdum biraz o yüzden böyleyim.

A: sen yataktan kalkmadığın sürece bir yere gitmiyoruz.

G: desenize akşama kadar burada kalacaksınız.

K: bizim için hiç sorun değil.

D: benim tanıdığım güneş böyle değildi noldu sana yavrum?

G: göklerden yere çakılınca böyle oldu senin güneşin.

Yorganım tekrar çekilince

G: ya beni yalnız bırakır mısınız biraz daha nutella yiyip ağlamak posterlerimle konuşmak istiyorum.

A: bunu sen çöpe atmamış mıydın?

Deyince Ayaz'ın elindeki içi saçlar ile doldurulmuş çerçeveye baktım. Onu görmem ile yataktan uçmam bir oldu.

A: ahaha ayaz'cım ne diye karıştırıyorsun çekmecelerimi.

A: sanki sen bizimkileri karıştırmıyorsun.

G: olabilir öyle şeyler.

A: ulan sen bunu at diye sana bir kutu çikolata almamış mıydık biz?

Elimi birbirine girmiş terli saçlarıma daldırdım. İşin içinden çıkmam lazımdı. Birden ağlamaya başlayınca üçüde dönüp bana baktı.

G: çok kötüyüm ben.

Biraz acıtasyondan zarar gelmezdi. Ayaz elindeki çerçeveyi bırakıp bana sarıldı.

A: tamam ya bir şey demedim.

G: sizin yardımınıza ihtiyacım var.

Planımı onlara anlatmalıyım ki onlarda bana yardım edebilsinler değil mi?

K: ne yapıcaz?

Dediğinde ağlamayı kesip ayazdan ayrıldım. Yatağa oturdumve onlara planımı anlatmaya başladım.

K: o mal için bunları yapmanı istemiyorum.

G: hadi ama kaan hem bize de eğlence çıkar.

Kaan kararsız kalmıştı. Diğer ikisininde olumlu düşündüğü söylenemezdi.

A: şimdi sen daha da güzel olunca okulda ki sana bakma sayısı artacak bizde daha fazla çocuk döveceğiz o yüzden gerek yok.

D: birde gider o fotoğraflarını instagrama falan koyarsın beğenen erkeklere teker teker bakmak zorunda kalacağım işimi arttırıyorsun cadı.

G: ya lütfeeennn.

Diyerekten masum kız bakışlarımı attım.

K: gelde hayır de şimdi.

A: tamam diyelim bence ters giden bir şey olursa müdahale ederiz ona göre.

G: tamam tamam

D: o zaman olur.

Dedi deniz ve 32 diş gülümsedi. Şapşirişko arkadaşım benim.

...

Kocaman bir kuaföre gelmiştik. Burası denizin annesinin yani Elif teyzenin geldiği kuafördü. Deniz'i de tanıdıkları için bana özel ilgi vardı burada. Bir kişi el tırnaklarıma bakım yapıp oje sürerken bir kişi saçımdaki kırıkları alıyordu. Diğer bir kişi yüzüme bakım yapıyordu.

A: heyecan yaptım lan şimdi

K: aynen abicim güneşi ilk defa kız gibi göreceğim.

D: bence çok güzel olacak.

Üçüde güzel olacağımdan bahsediyorlardı. Çirkin bir kız olarak güzel olabilecek miydim acaba.

(2 SAAT SONRA)

A: oha taş mübarek.

D: kız kardeşim olmasan yürürüm sana.

Onların iltifatlarına gülümsedim ve yüzü asık olan kaan'a bakıp konuşmaya başladım.

G: noldu kaan aşkım beğenmedin mi?

Kaan yanıma gelip bana sarıldı ve saçlarımı öptü. Sonra da konuşmaya başladı.

K: beğendim beğenmesine de erkekler bakarsa sıkıntı büyük.

G: kimse bakmaz bana

Kasaya gidip ücreti ödeyeceğim zaman kadın ücretiniz ödendi dedi. Arkama dönüp üçüne de sinirli varsaydığım bakışlarımı attım.

A: üçümüzün hediyesi olsun dedik.

G: buna gerek yoktu.

D: bence de buna gerek yo-

K: deniz

D: şey yani gerek vardı canım. Kaan aşkım sen niye bana şey ediyon ki yani.

K: ben senin kaan aşkını alıcam gö-

G: şşşt yeter bu kadar. Ben acıktım hadi gidip yemek yiyelim.

A: güneş doğru söylüyor gidek yemek yiyeh.

O ne biçim şiveydi be ayazım diye içimden geçirdim.

G: yemekler benden.

D: deniz bunu beğendi favorilerine ekledi dislike atma-

K: yeter lan yeter.

D: tamam aslanparçası bir şey demedim.

Kuaförden çıkıp yürümeye başlayınca birkaç erkek bana bakmaya başlamıştı.

K: lan hani kimse sana bakmazdı bunlar niye bakıyor oğlum.

Diye sinirle konuştu kaan. Ona sadece gülümsemek ile yetindim. Siniri yine de yatışmamıştı. Oysa ki o gülümsemem masum kız gülümsemesiydi taam mı?

D: bak şu sarışın çocuk gel beni döv diyor.

A: ilerideki kumral çocuk dayak yemeyi severim diyor.

G: ya abartmayın.

Üçüde güneş deyince susmak zorunda kaldım. İlerideki Burger King mağazasına girince birkaç göz daha bana çevrilmişti. İçimden Allah'ım neydi günahım diye geçirdim. İnşallah bugün sorunsuz biterdi amin.


Yine bir yeni bölüm ile karşınızdaydım sevgili okurcuklarım. Umarım bölümü beğenerek okumuşsunuzdur. Sizce güneş kendini biracık değiştirerek iyi mi etti kötü mü etti? bu konu hakkındaki yorumlarınızı bekliyor olacağım. Ha birde votelerseniz çooookkk mutlu olurum ben. Kendinize çok cici bakın bir dahaki bölümde görüşmek üzere... 

FAME'E AŞIK OLDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin