Okulun bahçesine girdiğimde herkes bana bakıp gülüyordu. Halbuki yüzüm de falan da bir şey yoktu. Evden çıkmadan önce kendime bakıp Allah kurtarsın kardeş diyerek tabiki de çıkmıyorum saçmalamaz mısınız please. Yani bakımdan yüzümde bir şey yoktu. Koridor da da herkes bana bakıp gülüyordu. Noluyordu lan? Sınıfa girmem ile kolumdan çekilmem bir oldu. Kolumu çeken kişi kaan'dı. Ve yanında ayaz ile deniz de vardı. Telefonunu gözüme sokarcasına konuşmaya başladı kaan.
K: bu görüntünün ne olduğunu açıklarsın umarım.
G: ne ne görüntüsü kaan?
Sınıftakiler gülmeye başlayınca ayaz bağırmaya başladı.
A: sınıfı boşlatın lan hemen şimdi
Ve sınıftakiler gülmeyi kesip sınıftan hızlı bir şekilde çıktılar. Sınıfta dördümüz kalmıştık. Kaan ne görüntüsünden bahsediyordu gerçekten hiçbir fikrim yoktu.
D: güneş nasıl böyle bir şey yaparsın ?
G: ya ne yapmışım ben söylesenize
A: buğrayla sevgili olmuşsun üstüne üstün öpüşmüşsün.
Bu ne demekti lan.
G: siz nerden biliyorsunuz?
K: bütün okul bu konuyu konuşuyor güneş
G: ne s
Sesim kısık çıkmıştı. Şuan olanları anlayamıyordum.
G: peki sen ne görüntüsünden bahsediyorsun kaan?
K: bütün okulun izlediği bu görüntüden bahsediyorum
Dedi. Telefonundan videoyu açıp elime verdi. Buğra ile ben vardım. Yemekteyken çekilmişti bu video.
B: sana bir şey söylemem gerek.
G: evet
B: bunu uzun zamandır düşünüyorum aslında. Benimle çıkar mısın güneş?
Gözümden bir damla yaş düştü. Videoyu izlemeye devam ettim.
B: senden cevap bekliyorum güneş.
G: b-ben buğra bu çok ani olmadı mı?
B: evet çok ani oldu ama daha fazla dayanabileceğimi sanmıyordum.
G: nasıl yani?
B: şöyle ki en başından beri sana aşığım ben.
G: peki ya özge
B: özge işin yalanı sen olmayınca özge ile oyalanıyordum.
G: anladım. Neden daha önce söylemedin ki bana?
B: söyleyecek cesareti bulamadım. Birkaç gündür bunu sana söyleyebilmek için prova yapıyordum.
Provan batsın buğra. Gözyaşlarım durmak bilmiyordu. Nasıl ona inanmıştım? Oysa ki çokta inandırcıydı. Yalan söyler gibi bir hali yoktu.
G: senden böyle şeyler pek beklemezdim
B: şaşırtmayı severim.
G: belli
B: evet mi hayır mı güneş
G: ben yani şey evet.
Elimi öpmüştü o andaç herşey koskoca bir yalandı. Kandırıkçı BUĞRA
B: o zaman kalkalım mı?
G: olur kalkalım.
Sonra buğra bana yaklaşmıştı. Ve video orda bitmişti. Ekranda özgeyi görmemle dişlerimi sıktım. Yanında buğra'da vardı. İkisi de gülüyorlardı. Özge konuşmaya başladı.
Ö: bizim küçük güneşimiz ne kadar da saf
Dudaklarını o anda büzmüştü.
Ö: ne kadarda saf değil mi buğrağğğ ?
Buğra ise başını sallamakla yetinmişti. Kafan kopsun buğra. Köpekler kovalasın buğra tamam mı? Muz kabuğuna basıp ta o çok değerli kıçının üstüne düşersin buğra. Silikon dudak özge konuşmaya devam etti.
Ö: ama bizim saf kızımız bilmiyor ki buğra'nın bana aşık olduğunu. Bence sen bu platonikliği bırak yazık san.
Diyerek kahkaha attı. Buğra ise hiç konuşmuyordu. Özge buğra'nın dudaklarına yapıştı ve video burada sonlandı. Ben ise bağırarak ağlamaya başladım. Bu bu tamamiyle berbattı. Rezillikti. Sınıftaki defterleri çantaları fırlatmaya başladım.
G: bana sevgilim dedi
G: elimi tuttu.
G: elimi öptü
Herşeyi yere fırlatmaya devam ederken kaan beni kendine çekti.
K: şşşt sakin ol
G: nasıl sakin olayım kaan ha nasıl
Kaan'dan ayrılıp saçlarımı çekiştirmeye başladım.
G: Allah kahretsin ki ona inandım ben ayaz duydun mu beni ona inandım ya sen deniz duyuyorsun değil mi beni. Onun beni sevebileceğini sandım. Allah beni kahretsin.
Saçlarımı yolup yere atıyordum. Deniz ve ayaz ellerimden tutup yeter dediler.
G: yetmez bu bana yetmez ona inandım ben çok aptalım.
Sınıfa biri girdiğinde arkam ona dönük olduğundan konuşmaya devam ettim.
G: her kimsen bana gülmeye mi geldin? Gülebilirsin istediğin kadar gül dur bak bende kahkahalarına eşlik edeyim hadi gül
Dedim ve kahkaha atmaya başladım. Ama arkamda ki kişi her kimse gülmeye başlamamıştı. Yüzüme ona döndüğümde bu kişinin kandırıkçı buğra olduğunu gördüm.
G: aaa buğracıkta burdaymış.
Yanına gidip yumruk yaptığım ellerim ile göğsüne vurmaya başladım. Ve bağırarak ağlamaya devm ettim.
G: okuldakilere güneşi öpmedim desene. Onu kandırdım desene. Onunla bir pislik gibi dalga geçtim desene.
Buğra bana tepki vermeden yüzüme bakıyordu. Geri çekildim.
B: güneş
Dediği an kaan yumruğu buğra'ya geçirdi.
K: çok bile dayandım.
O an kahkaha attım. Hem ağlayıp hem gülüyordum. Ayaz da gelip buğraya yumruğu geçirdi. Buğra ise karşılık vermiyordu. Dudağı patlamıştı. Dudağındaki kanı elinin tersi ile silip konuşmaya başladı.
B: hadi deniz sende vur.
Deniz başını olumsuz anlamda salladı. Ama sonra konuşmaya başladı
D: ya da kararımı değiştirdim
Diyerek buğra'ya kafayı gömdü. O an başım dönmeye başladı. Zaten saçlarımı yolduğum için kafamın derisi sızlamaya başlamıştı. Ama bir türlü ağlamamı durduramıyordum. Hem canımın acısından ağlıyordum hem de bu olanlar için ağlıyordum. Başımın dönmesi artınca tutunacak bir yer aradım ama sanırım herşey için çok geçti. Çünkü yer ayağımın altından kaydı ve gerisi karanlık...
Umarım bölümü beğenirsiniz benim çok sevgili okuruşlarım multideki özge. Saydırmak serbest. Bir daha ki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAME'E AŞIK OLDUM
HumorO sırasında Özge ile konuşurken ben onu izlerdim. O kantinde çayını içerken ben yine onu izlerdim. O basket oynarken ben yine onu izlerdim. O yazı yazarken ben onu izler ve ne kadar muhteşem kalem tutuyor diye düşünürdüm. Kısacası ben onu izlemey...