Havuçlu tarçınlı kek

10.5K 565 59
                                    

Gelen mesaj beyaz atlı prensimdendi. Yani kaan.

Gönderen: kaan

'napıyosun güzellik'

gönderilen: kaan

'yatağımda tavan ile flörtleşiyorum uyuyorda olabilirim'

gönderen: kaan

'kapının önündeyim aşağı gel.'

Yatağımdan kalkıp camdan baktım. Kaan beni görünce 32 diş sırıtmaya başladı. Anneme kaan kapının önünde yanına gidiyom diyince annem birşey deemdi. Yani sonuçta annem kaan'ı tanıyor. Zaten size kaanla çocukluktan beri arkadaş olduğumu söylemiştim ki ayrıca kaan'ın annesiyle annem babasıyla da babam çok yakın arkadaşlar. Dışarı çıktım

G: birşey mi oldu kaan ?

K: bende çok iyiyim güneş sorduğun için çok sağol.

G: uff kaan

Deyip elimle saçlarını karıştırdım. ve güldüm.

K: bu saçlar için kaç saatimi harcıyorum biliyor musun ? Yani sonuçta kızlar bu saçıma bayılıyorlar.

G: egonda çok büyümüş kaan bu sene üniversiteden mi mezun oluyordu

K: de get güneş

G: tamam gidiyom

Arkamı dönmüş gidicekken kaan beni tuttu. Kendine çevirip sarıldı.

K: delisin güneş bunu biliyorsun demi

G: senin kadar olmasa da evet deliyim

K: iyi

G: kaan neden buradasın

K: seni merak ettim geldim bugün biraz

G: bak kaan evet bugün buğra beni üzdü. Bu yüzden tüm gün boyunca öyleydim. Yani dayanamıyorum kaan. Ben onu aptal gibi severken o özgeyle. Ben onun her bokunu bilirken o adımı bile bilmiyor ve bu adama çok koyuyor. Bazen diyorum ki ben buna nasıl aşık oldum ama kendime bir cevap veremiyorum. Hani bir laf vardır ya gönül bu ota da konar boka da benim ki de Buğra'ya kondu işte. Onun o aptal gülüşü içimi ısıtıyor. Ve lanet olsun ki onu deliler gibi seviyorum ve yine lanet olsun ki ben bir aptalım işte.

K: güneş ben buğra'ya bu kadar aşık olduğunu bilmiyordum.

G: bende yeni yeni bu kadar aşık olduğumu fark ettim kaan

K: sahile yürüyelim mi?

G: olur.

Sahile gelmiştik ve bir bankta oturuyorduk.

G: çok aptalım demi?

K: hayır tabiki de bu senin suçun değil ona aşık olmuş olman senin suçun değil.

Kaan birden yanımdan kalkınca 'noluyo' bakışımı attım. Kaan'da bana 'bir dakika' bakışını atıp yanımdan uzaklaştı. Bnede sahili izlemeye devam ettim. Telefondan saate baktığımda 20.28 di. Birden önümde pamuk şeker görünce kafamı kaldırıp kaan'a baktım. Bir kendine bir de bana almıştı. Elinden pamuk şekeri alıp yemeğe başladım.

G: hatırlıyor musun seni bir kez havuza iteklemiştim

K: hazırlamaz mıyım senin yüzünden azra'ya rezil olmuştum

G: ama hakettin.

K: hiçte bile

G: evet kaan azra'dan salak gibi hoşlanıyordun ve beni doğum günü partinde tek bırakmıştın. Hep azra ile takılmıştın. Bende aptal gibi sizi izliyordum ve sen beni umursamayıp azra ile konuşmaya devam ettin. Bende senden intikam almak için seni havuza iteklemiştim.

FAME'E AŞIK OLDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin