Annemi orda bırakıp mutfağa geçtim. Dün hazırladıklarımı poşete koydum ve çantamıda omzuma takıp dışarı çıktım. Ayaz siyah BMW'sine dayanmış sırıtıyordu. Ve raybanları gerçekten çok iyiydi. Zengin arkadaş iyidir diye boşuna demiyorum ben. Hem onlarla takılınca daha havalı duruyom yav. Herneyse Ayaz yanıma gelip kolunu omzuma attı.
A: elindeki poşet ne
G: okulda görürsün
A: ne var içinde söylesene
Bi an aklıma vermiycem vermiycem benim değilmi vermiycem şeysi geldi anladınız siz. Bende ayaz'a söylemiycem söylemiycem benim değil mi söylemiycem diyebilirdim ama sonra çocuk benimle arkadaşlığı keserdi ve ben bunu istemiyorum.
G: dedim ya ayaz okulda görürsün
A: iyi ya çok inatçısın
G: evet ayazcım biliyorum çok güzelim
Sonunda ayaz ile okula gelebilmiştik. Yolda gelirken radyoyu açmıştım ve ayaz sıradaki şarkı oyunu oynayalım demişti. Bu oyun ne diyceksiniz şimdi. Radyoyu açıyoruz ve hangi şarkı şansımıza gelirse onu söylüyoruz bana kalbimin tek sahibi gelirken ayaz'a çikita muz muz şarkısı gelmişti. Benim şansım olsa zaten Buğrayla sevgili olurdum ya o da ayrı bi mesele. Yolda ajdar dinleyerek gelmenin acayipliği ile okula direk girdim. Ayaz ise peşimden gülerek geliyordu.
G: kulağımı siktin ayaz birde öyle gülme
Deyincwe ayaz tempoyu iyice arttırdı ben nerelere gidem gardaşşş.
G: anlamıyon laftan ayaz malsın yemin ediyom malsın
Tam önüme dönücektim ki sert bir şeye çarptım. Ahh Buğraymış bu ya.
B: önüne baksana kızım
Dediğinde ağzım o şeklini aldı.
A: hop hop noluyo kızım falan yanlışlıkla çarptı kız anlasana
B: bana baksana koçum
A: baktım nolucak şimdi
B. seni varya
AYAZIN ÜSTÜNE YÜRÜYORDU !!! Ayaz korkmadığı için kollarını sıvamış sırıtıyordu. Aralarına geçip
G: hop hop tamam ya ayaz sakin ol değmez gerçekten
Deyip buğraya ter ters baktım. Ve ayazın kolundan tutup sınıfa doğru çekmeye başladım.
A: bıraksaydın ya bi bok yapacağı yoktu hem fena mı bana da eğlence çıkardı bu aralar birini dövemedim zaten
G: boşverseen ayaz onunla kavga etmene gerek yok gerizekalının teki
Sınıfa girdiğimde kızların gözü üzerimdeydi. Ayaz gibi tatlı bir çocuk kankim olduğu için kıskanıyorlardı. Çatlayın biçızlar bakışlarımı atıp sıraya geçtim. Ayaz yanımdaydı. Deniz ve kaanda sırada oturuyorlardı. Ayazıda oturttum. Ve poşetten malzemeleri çıkarmaya başladım.
G: ayazcım bu senin çikolatalı pastan. Bu senin kurabiyen kaancım. Bu da istediğin gibi havuçlu tarçınlı kekin denizcim.
Hepsi bana şaşkın şaşkın bakıyordu.
D: yapmazsın sanmıştım
G: dediysem yaparım be deniz
Gülümsedim.
G: eee hadi yesenize
K: nerden aklına geldi güneş
G: dün beni deniz aramıştı kek istedi e bende denize kek yapıp size bişey yapmadan durmazdım. Sonra zaten bi tek bunları yapmayı biliyodum siz sevdiğiniz için öğrenmiştim yapıyım dedim yaptım. Kötü mü oldu
A: ne kötüsü harika olmuş bunlar
K: eline sağlık güneş
D: çok sağol güneş
G: tamam tamam çok iyi yaptım çok yetenekliyim çok tatlıyım falan filan biliyorum bunları çocuklar bilmediğim şeyler söyleyin bana.
Hepimiz güldük. Deniz öyle bir yiyordu ki bi an ölücek sandım.
G: deniz sizin evdeki hizmetçiler böyle kek yapamıyor mu
D: valla bu keki tutmaz herhalde
Deyip yemeğe devam etti. Denizde kaan da ayazda üçüde para sıçıyordu. Biz onlar kadar değildik. Orta halli bir aileydik. Kolejde okuyabiliyordum yined de o bana yeter. Getirdiğim yiyecekleri silip süpürdüler resmen. Utanmasalar tabaklarıda yiycekler ya neyse. Sınıfa buğra gelince bi an böyle kalbim götünde attı diyebilirim. Havalı havalı yürüyüp sırasına oturdu. Ve ıphone 6 plusu ile uğraşmaya başladı. Bi an ayfonun olam oyna benle demek gelsede içimden demedim. Onun gözüdende olmayan seviyem daha da beter hale gelebilirdi. Gerçi onun beni taktığı yoktu ki. Buğranın bana bakması stiles ile lydia'nın evlenmesi gibi imkansız. Ya anlamıyorum ya ben buğradan ne buluyorumki "aha şimdi çarpılcan" sen sus iç ses senin beni savunman lazım iç ses. İç ses iptal iç ses wefad iç ses şok. " ne şoku kızım migros" Aaaay sen espirimi yaptın iç ses ya de get allasen. " ne var be ancak bu kadar oluyo Allah Allah hem sen buğranın sana bakmasını istiyon ama hiç dikkat çekici şeyler yapmıyosun" Ha pardon iç sesçim ama en son sen böyle dediğinde ben ayağımı kırmıştım o yüzden heeeç gusura bakma seni dinlemiycem dedim ve iç sesimle olan kavgama son noktayı koydum. Teallam ya buğranın kollarında olmak varken ben burda iç sesimle kavga ediyom ben nasıl birşeyim böyle. Bunların hepsi ısaac'ın Teen Wolf'tan ayrılmasının sonuçları. Ben en çok ısaac'ı Beğeniyordum o da gitti. Daha ısaac'ın gülüşüne doyamamışken gitti. Ve bende diziyi bıraktım. Çünkü nereye baksam ısaac aklıma geliyordu. Isaac diziden gittikten sonra kendimi odaya kapattım ve nutellaya başladım. Ama kaan ayaz ve deniz sayesinde depresyondan çıktım. Eh ayıptuır söylemesi bana AVM'den kıyafet aldılarda yani aldırtmışta olabilirim. Aman bunların ne önemi var ki sonuç olarak depresyonda falan değilim. Buğra beni sırama mı bakıyor bana mı öyle geliyor. Yok canım ne bakıcak bana o duvara bakıyordur duvarın rengini beğenmiştir hani o bakımdan.
Bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. multideki fame çocuk Buğraaaa. Hepinize iyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAME'E AŞIK OLDUM
UmorO sırasında Özge ile konuşurken ben onu izlerdim. O kantinde çayını içerken ben yine onu izlerdim. O basket oynarken ben yine onu izlerdim. O yazı yazarken ben onu izler ve ne kadar muhteşem kalem tutuyor diye düşünürdüm. Kısacası ben onu izlemey...