Biz Sevgili Olsak Ya

4.6K 300 15
                                    

GÜNEŞ'TEN DEVAM
G: deniz noldu lan
Diye yüzüncü kez sordum. Nedense bugün deniz pek bir durgundu. Hiç Ela Ela diye ortalıkta dolanmamıştı.
D: yok birşey.
Deyince gözlerimi devirdim. Kaç senelik arkadaşımdı yalan söylemeyi beceremiyordu ki. Basbaya vardı birşeyler işte. Bu sorun kesin Elayla ilgiliydi. Ki benim bu sorunu gerçekten çözmem gerekiyordu. Denizi böyle görmeye alışkın değildim çünkü.
K: deniz bir espiri falan yap burdayım de
Deyince kaan deniz ayağa kalktı.
A: nereye
D: ben bi elimi yüzümü yıkayıp geleyim en iyisi
Diyerekten yanımızdan ayrıldı.
B: bu çocuğun durumu iyi değil abi. Birşeyler yapmamız lazım.
...
Çantamı düzelterek içeriye girdim. Etrafa bir göz attığımda Elanın bir masada oturan erkekle konuştuğunu görünce kaşlarımı çattım. Demek ki deniz bu yüzden böyleydi. İyide bu çocuk kimdi ki? Okuldan çıktıktan sonra bizimkileri ve buğrayı atlatarak elanın çalıştığı kafeye gelmiştim. Ve ela şu an karşımdaydı. Eğer bu çocuk Elanın sevgilisiyse çok kötü olurdu. Deniz kendini toparlayamazdı ve ben kardeşimin üzülmesini istemiyordum. Boğazımı temizleyip elanın yanına gittim. "Ela naber?" Dedigimde ela bana baktı. Beni burada beklemediği gözlerinden anlaşılıyordu. "İyidir güneş sen?" Deyince "bende iyiyim nolsun işte" dedim ve güldüm. " bu güzel kız kim ela?" Diyen çocuğa gözlerimi devirdim. Bo gozol koz kom olo? Anan canım ya anan. "Bizim oluldan" diye başlayan cümlesini keip konuşmaya başladım. " arkadaşıyım ben" dedim. Çocuk ise gülüp elini bana uzattı. Tabi ayağa kalkmayı da unutmamıştı. " bende Elanın çocukluktan beri arkadaşı olan ona abilik yapan Uğur" deyince çocuğun elini tutup " bende okuldan arkadaşı güneş" dedim. Tabi o anda ismimi duymam ile kafamı kapıya çevirdim.
B: güneş
G: sevgilim
İşte o anda buğra yanıma geldi elimi uğur'un elinden çekti sonra ise uğur'a kafayı gömdü. Ben ise çığlık attım. Tabi uğurda buğraya kafa atınca aralarına geçmeye çalıştım. Ama buğra beni kenara itince yere düştüm. Kıçımda yeri özlemişti zaten bu aralar. Ellerim ile yerden destek alarak ayağa kalktım. Buğra uğur'a yumruk atınca çığlık atıp telefonumu cebimden çıkardım. Ayazı aradım. Ela ise kavgayı ayırmak ile meşguldü.
A: efendim güneş
G: ayaz çabuk elanın çalıştığı kafeye gelin kavga çıktı burada
Dedim ve ayaz'ın cevap vermesinj beklemeden telefonu kapattım. Buğra uğuru altına alıp yumruk atmaya başlayınca buğrayı omuzlarından tutup çekmeye çalıştım. Buğra hiç kıpırdamamıştı bile.
...
G: beni dinlemeden kavga edersen böyle olur işte.
Dedim ve buzu buğranın yanağına koydum. B: ahh
G: hakettin bunu
B: ne bileyim kızım ben çocuğun elanın çocukluk arkadaşı olduğunu. Çocuğun senin elini tuttuğunu görünce kan beynime sıçradı.
G: tanışma amaçlıydı o
B: sikerim tanışmasını da el tutmasını da
G: buğra
Diyerekten buzu morarmış yanağına bir kez daha bastırdım.
D: yani şimdi ciddi ciddi sen elanın çocukluk arkadaşı mısın?
Deyince deniz uğur başını olumlu anlamda salladı. Uğur'un yüzü buğranın yüzünden kötüydü. Sevgilim diye demiyorum ama çocuğu çok pis dövmüştü.
D: oley be
Deyince deniz uğur ona "hayırdır sen ne ayak" bakışları atınca deniz etrafa baktı.
D: yani oley be deyince şey anlamında olay be dedim şimdi karne almamıza az kaldı ya eh tatile giriyoruz artık o yüzden olay be dedim tatil aklıma geldi çünkü sonuçta kim tatile girerken oley be demezki ben o yüzden şaaaptım.
Diye saçmalayınca gözlerimi devirdim.
" hangi okula gidiyorsun uğur?"
Dedi kaan. Şu an merak ediyordum bu çocuk kaç yaşındaydı? "Ben uludağ üniversitesine gidiyorum ikinci sınıf öğrencisiyim" deyince gözlerimi kocaman açtım. Benim sevgilim kendinden kaç yaş büyük birini dövmüştü. Ne kadarda güçlü bir sevgilim var Allah'ım. Buğraya arkadan kollarımı dolayıp yanağını öptüm. Buğra oturduğu için bende ayakta olduğum için böyle birşey yapmıştım. Yoksa buğra ayakta olsaydı ona arkadan sarılıp yanağını öpmem neredeyse imkansızdı.
B: bu ne içindi?
G: çok güçlü olduğun için
Deyip sırıttım. Buğra da sırıtınca buğra'yı birkez da yanağından öptüm.
G: canın çok acıyor mu?
Dediğimde buğra cıkladı.
B: bence canı acıyan kişi uğur pert ettim çocuğu
Deyince kıkırdadım. Herkes kendi halinde olduğu icin bizde kısık seste birbirimize çok yakın olduğumuz için kimse bizi duymuyordu.
G: haklısın
B: sevgilim iyi misin sen?
G: noldu ki
B: bana haklısın dedin de
G: aptal
Deyip boynundaki kollarımı iyice sıkılaştırdım.
G: seni çok ama çoook seviyorum ben
Tabi buğra ne yaptı gülüp geçti. Çocuk bana seni seviyorum sevgili oldugumuz gün demişti o da üç hafta önce falandı. Evet sevgili olalı üç hafta oluyordu.
K: ee şimdi napıyoruz gençler
Diyen kaan ile buğradan ayrıldım.
...
Kendimi yatağıma atınca güldüm. Eve gelmiştim. Kafede oturmuş yemek yiyip sohbet etmiştik. Elada işten vakit kaldığınca sohbete katılmıştı. Bizimkiler uğur ile de iyi anlaşmışlardı. Evet uğur uludağ Üniversitesinde okuyormuş ve buraya elayı görmeye gelmiş birkaç gün kalıp dönecekmiş. Gözlerim uykusuzluğa daha fazla dayanamayacaktı sanırsam. Yorganımı düzeltip gözlerimi kapattım.
...
DENİZDEN DEVAM
Yatağımda bir o tarafa bir bu tarafa döndükten sonra uyuyamayacağımı anlayınca yataktan kalktım. Yüzümü sıvazlayıp duvara baktım. Ah Ela ah yaktın beni be. Zalımın gızı beş dakika da olsa aklımdan çıkta uyuyayım ben. Ama yok aklımdan çıkmıyor ki Ela aşkım. Napıcam Allahım ben böyle. Elayı kaçırsam olmaz ya çok mantıksız olur öyle. Elayı öldürsem ve onu düşünmekten kurtulsam. Yok olmaz olmaz katil olurum o zaman ben. Allah'ım sen affet. Saate baktığımda saat 12'ye geliyordu. Yatağımdaki yastığı benmişim gibi yapıp yorganı üstüne kapattım. En azından annem veya babam gelip bakarsa odama bişey anlamazlardı. Aşk yüzünden nelerle uğraşıyordum lan böyle. Odamdan çıkıp yavaşça merdivenlerden indim. Etraf temizdi. Mutfağa girip bir bardak suyu kafama diktim. İçim yanıyordu. Yavaşça kapinin kilidini açıp dışarı çıktım. Kapıyı kapattıktan sonra götüm donmaya başlayınca üstüme baktım. Eşofmanlarlaydım ve montumu giymeyi unutmuştum. Cebime baktığımda ise sadece 100 liram olduğunu görünce gözlerimi devirdim. İnşallah taksi parasına yeterdi. Bide şimdi kıza çiçek almak lazımdı. Bahçedeki güllerden koparmaya başladım. Elime diken batınca bağırmamak için kendimi zor tuttum.
D: ah canım elim ah görüyorsun değil mi bir kız yüzünden ne hâle düşüyoruz.
Diye söylendim
D: ama güzel kız ha çok güzel kız Allah için. Hem çok seviyorum lan varsın elime diken batsın.
Gülleri topladıktan sonra yürümeye başladım. Yoldan geçen taksiyi görmem ile güldüm. Taksiyi durdurup bindim. Galiba ilk defs şans benden yanaydı. Şoför amcaya adresi verip arkama yaslandım.
D: şoför amca biraz daha hızlı sür nolur
Dediğimde şoför amca hızlandı.
D: allahına kurban be şoför amca
Dediğimde şoför amca iyice hızlanınca koltuğa yapıştım. Telefonumu da evde unutmuştum ya. Saatten de haberim yoktu.
D: saat kaç şoför amca ?
Dediğimde şoför amca "12 ye çeyrek var" deyince içimi bir heyecan bastı. 15 dakikam vardı. Allahım nolur yetişeyim nolur. Taksi durunca parayı ödeyip taksiden indim. Derin bir nefes alıp içeri girdim. Ela ordaydı işte. Çantasını alıp bana doğru döndü. " deniz" deyince güldüm. " bu ne hâl" deyip yanıma geldi. Evet saçım dağınıktı eşofmanlarlaydım ellerim kanamıştı ama kimin umrundaydı ki. "Ela sana bişey söylemem lazım" " bu saatte yatağından kalkıp geldiğine göre önemli birşey olmalı" dediğinde içimi iyice bir heyecan bastı. " öncelikle bu güller senin için" dedim ve gülleri elaya verdim. " ela biz sevgili olsak ya" dedim. Oh be sonunda söylemiştim.

Çok mu çok sevgili okuyucularım yeni bölüm ile karşınızdayım. Bol bol Deniz'li bir bölüm oldu. Umarım beğenmişsinizdir. Bölümleri sık sık atmaya çalışıyorum sizin yorumlarınızı okuyabilmek için. Biraz daha fazla yorum yaparsanız çok çok daha iyi olur. Hikaye hakkında karakterler hakkında merak ettiğiniz birşey varsa bana mesaj atabilir veya yorum olarak sorabilirsiniz. Bir daha ki bölümde görüşmek dileğiyle...

FAME'E AŞIK OLDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin