Teşekkür Ederim

6.3K 429 64
                                    

Beynimde ki hücreler çakışmaya başlamıştı bile. Bu buğra'ya ne diycem ben şimdi? Evet desem çok mu çabuk olur hayır desem –ki içimden hiç gelmiyor- çocuğa ayıp olur bu kadar şey düşünmüş sonuçta. Allah'ım ne yapacağım ben? Acaba ölü taklidi yapsam da bu işte sıvışsam mı? Ama ya sonra yine gelir bana çıkma teklifi ederse. Sonra bunu üç silahşörler görüp buğra'yı öldürürlerse ve hapise düşerlerse. Eğer mapusa düşerlerse ben onlara don atlet götürürüm canım. Uff yine saçmalamaya başladım ben ya. Dean aşkım gel beni kaçır da kurtulayım ben. Telefonum çalmaya başlayınca arayan kim diye baktım. Kaan'dı. Aramayı sonlandırıp telefonumu masanın üstüne bıraktım. Buğra elimi tutunca buğra'ya kocama olmuş gözlerimle baktım.

B: senden cevap bekliyorum güneş.

Nayır mı desem nevet mi desem. Hamdi bey'in teklifini duymam lazım.

G: b- ben buğra bu çok ani olmadı mı?

Dedim.

B: evet çok ani oldu ama daha fazla da dayanabileceğimi sanmıyordum.

Deyince merakım kabarmaya başladı adeta bir kek gibi. Kek dedim de canım brownie çekti. Brownie olsa da yesek.

G: nasıl yani?

B: şöyle ki en başından beri sana aşığım ben.

WTF!!! Buğra'nın dediğini sizde duydunuz mu? En başından beri dedi. Sana aşığım dedi. Bugün kalbim durmazsa bir daha da durmaz yani o derece. Kaçıncı bomba haber bu noluyor böyle. Evren bana mesaj mı yollamaya çalışıyor.

G: peki ya özge

Diye cevabını merak ettiğim sorumu yönelttim.

B: özge işin yalanı sen olmayınca özge ile oyalanıyordum.

Koca bir oha çektim içimden.

G: anladım. Neden daha önce söylemedin ki bana?

B: söyleyecek cesareti bulamadım. Birkaç gündür bunu sana söyleyebilmek için prova yapıyordum.

Hadi canım benim tanıdığım buğra soydan böyle şeyler yapmazdı. Ya resmen bana duygularını ifade edebilmek için günlerce prova yapmış. Bu bu gerçekten inanılmaz. Okulun fame çocuğu buğra bu sonuçta.

G: senden böyle şeyler pek beklemezdim.

B: şaşırtmayı severim.

Diyerek gülümsedi. Yok yok bu çocuğun amacı beni bu genç yaşta öldürmek galiba. Damon aşkım duyuyorsun bunları değil mi? Ya dean aşkım sen sen bunları duyuyor musun? Ya da derek aşkım bir ses var bana ben ne yapayım şimdi? 3D'yi bırakıp gerçek hayata döndüm.

G: belli.

B: evet mi hayır mı güneş?

G: ben yani şeyy evet

O anda buğra elimi öpüp gülümsedi.

B: o zaman kalkalım mı?

G: olur kalkalım.

Herşey bir rüya gibiydi. Ve ben bu rüyadan hiç mi hiç uyanmak istemiyordum. Masadan kalktığım an buğra'da kalkarak yanıma geldi ve elini belime koyarak yürümemi sağladı. Ona sadece gülümsemek ile yetindim. Buğra bir an bana yaklaşınca ne yapacağımı şaşırdım. Ne yani beni öpecek miydi? Bende hemen geri çekildim. Teklifini kabul etmiş olmam beni öpebileceği anlamına gelmiyordu tamam mı?

...

Buğra'nın evine gelmiştik. Gerçi ev mi otel mi saray mı belli değil. Şey evde kaç oda olduğunu 10 tane oda saydıktan sonra bıraktım. Matematik zekamı yormaya gerek yoktu sonuçta.

B: kütüphaneye geçelim orda işimize yarar şeyler buluruz

G: evde kütüphane mi var?

B: evet babam tarih ile ilgilenmeyi seviyor da.

E yok artık yani. Ulan evde kütüphane bile var. Buğra'nın yönlendirmesiyle kütüphaneye girdik. Burası arşiv gibiydi.

B: sana bundan sonra nasıl hitap etmemi istersin?

G: ben sana buğra demeye kaldığım yerden devam edicem. Sen de bana güneş demeye devam edebilirsin.

B: çok mesafeli olmaz mı?

Diye sordu buğra.

G: valla bu konularda pek iyi değilim ama aşkım falan da bana göre değil cıvık cıvık yani

Bir an düşündüm de buğra'nın bana aşkım diye seslendiğini çok mu tatlı olurdu ne.

B: önce ki sevgililerin sana ne diyordu peki

G: daha önce hiç sevgilin oldu mu diye sorsan daha iyi olur.

Dediğim an buğra'nın yüzünde pişmanlık ifadesi görür gibi oldum. Ne demiştim ki şimdi. Sonra ise kendini toparlayarak gülümsemeye çalıştı.

B: hiç sevgilin olmadı yani senin ilk sevgilinim öyle mi?

G: aynen öyle

B: bu gerçekten çok farklı yani birinin ilk sevgilisi olmak.

Dediğinde azıcık birazcık minnacık utanmış olabilirim. Evet buğra benim ilk sevgilimdi ve bu benim için inanılmaz bir duyguydu.

B: teşekkür ederim.

Buğra'nın çok tatlı teşekkür ederim dediğini daha önceden söylemişmiydim. Söylemediysem şimdi buraya kocaman bir not düşüyorum çok tatlı teşekkür ederim diyor.

G: ne için ?

B: ilk sevgilin olmama izin verdiğin için.


Çok sevgili okuruşlarım elimdeki yb ile size gelmiş bulunmaktayım. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyor olacağım. Buğra sizce duygularında ciddi mi? Bölümü votelerseniz çok mutlu olurum ve emeğimin karşılığını almış olurum. Multideki güneş bu arada. Bir daha ki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın sevgiyle kalın... 

FAME'E AŞIK OLDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin