O bana seni kaçırıyorum mu demişti ? Yanlış duymamıştım değil mi ben ?
G: ne ?
B: diyorum ki seni kaçırıyorum.
Sensin o seni kaçırıyorum. Ne demek seni kaçırıyorum. Ya beni ormanlık alana götürür tecavüz ederse sonra da gelinlik giydirip çalıların arasına atarsa o zaman naparım ben. Ya da beni ormana götürüp bir ağaca bağlarsa ve öl burada deyip giderse. Yoksa beni kaçırıp nikah dairesine mi götürüyor. Zorla mı evlenicez yani? Ama olmaz ki ya bu haksızlık. Hem evlenmek için daha küçüğüm ben. Buğra'ya yandan bir bakış attığımda yola konsantrasyon olduğunu gördüm. Keşke babamın sözünü dinleseydim de yanımda biber gazı taşısaydım. Şimdi ondan kurtulurdum. Gözlerim dolmuştu kesin tecavüz edecek bana.
G: tecavüz ediceksin demi bana ?
Dediğimde buğra yüzüme bön bön baktı.
B: ne ?
Dedi ve kahkaha atmaya başladı.
G: ne gülüyorsun be çok mu komik tecavüzcü coşkun.
B: kime tecavüz ettiğimi gördün ?
G: hiç kimseye.
B: Eeee o zaman.
G: ne bileyim ben ya kaçırıyorum felan deyince sen.
B: sana tecavüz etmeyeceğim rahatla.
Dediğinde birisi içime kürekle kovayla şişelerle su dökmüş oldu. Sonra ise buğra'ya hıh diyerekten kıçımı döndüm. Onunla çok fazla muhatap olmaya gerek yoktu yani.
...
45 dakikadır yoldaydık ve ben tek kelime dahi etmemiştim. Bu kadar beklemiştim yani. Guinness rekorlar kitabına girmeliydim bu benim için bir rekor.
B: ömrümde bir kızın kırk beş dakika boyunca konuşmadığını görüyorum.
G: ben senin o bildiğin kızlara benzemediğim içindir canım ya.
B: canım
Diye sorarcasına konuştu beyefendimiz.
G: sen o lafı üstüne alınma yani şey icabından öyle söyledim. Yoksa sen olsan olsan öküz olursun canım değil.
B: hayda. Sen hiç düzgün konuşamaz mısın ?
G: valla ben böyleyim beğenmiyorsan beğenme. Hem sen seninle şuan konuştuğuma dua et be.
B: peki katlanıcam artık.
G: piki kitlinicim irtik.
Diye onun taklidini yaptım.
B: gerçekten mi ?
G: gelmedik mi biz ya ?
B: yok geldik ama ben zevk olsun diye araba sürüyorum çünkü bu-
G: tamam kes.
B: ulan neyse ya sakinim ben.
G: öyle de olmalısın zaten.
Birden bire çişim gelmeye başlayınca içimden hay lanet diye geçirdim.
G: ya benim tuvaletim geldi.
B: napıyım istersen çekiyim şuraya çalıların arasına işe.
Ona "ayy götüm" bakışlarımı atarak konuşmaya başladım.
G: saçmalamaz mısın ?
B: bir beş on dakika sonra benzinci çıkacak karşımıza orada dururuz.
Eh tutucaz artık yapcak bişey yok.
B: dururuz durmasına da sen tuvaletini tutabilecek misin ?
Cümlesi bittikten sonra dudakları yukarı doğru kıvrılmıştı. Son tovolotono totobolocok moson ? Salak ya. Benim bir kere tuvaletimi 2.5 saat tutmuşluğum var lan. Eh şey küçükken annemle komşuya gittiğim zaman annem beni yanından ayırmazdı. Anneme tuvaletim geldi dediğim zaman annem bacağıma bir cimcik atıp otu oturduğun yerde demişti. Bende tam 2.5 saat boyunca tuvaletimi tutmuştum. Tabi eve gelince nasıl tuvalete koştum orası Allah Kerim.
G: dururum ben sen rahat ol. Ya radyoyu açsana
Buğra başını tamam anlamında sallayıp radyoyu açtı. Şansıma en sevdiğim şarkılardan biri çıktı. Buğra şarkıyı değiştireceği zaman
G: ya dursun bu.
Dedim ve şarkıyı söylemeye başladım. ( Multide var dinleyebilirsiniz çok muhteşem bir şarkı)
Derindeyim çok derindeyim
Çok karanlık bu ben miyim
Tutun beni son nefesteyim
Söyle ruhum söyle
Hiç yenildin mi böyle?
Düşmemek için
Hiç atladın mı söyle?
Söyle sen de söyle
Hiç yenildik mi böyle?
Acılar biter diye
Sen bittin mi söyle?
Kaybettim bile kendimi
Yaşayamadım zaten beni
Ben istedim olan her şeyi
Söyle ruhum söyle
Hiç yenildin mi böyle?
Düşmemek için
Hiç atladın mı söyle?
Söyle sen de söyle
Hiç yenildik mi böyle?
Acılar biter diye
Sen bittin mi söyle?
Yine de biter
Bir gün gider
Rüzgar diner
Bir ömür geçer
Hayat yine
Aşk yine
İçine siner
İçine girer
Bir hayat biter diye
Güldün mü söyle?
Söyle ruhum söyle
Hiç yenildin mi böyle?Şarkı bittiğinde buğra bana dönüp
B: ağladın mı sen ?
O an ağladığımı yeni fark etmiştim. Gözümü elimin tersi ile silip konuşmaya başladım.
G: ne ağlaması gözüme soğan kaçtı. Hem sen benzincide dursana.
Buğra benzincide durduğunda arabadan inip tuvaletlerin olduğu yere girdim. Tuvalet işimi hallettikten sonra derin bir oh çektim. Dünya varmış be. Yüzümü yıkayıp aynada kendime baktım. Buğra'nın yanında ağlamakta neydi. Tamam sinir krizi geçirirken ağlamış olabilirdim ama o sayılmazdı. Tuvaletten çıktığımda buğra'nın da petroldeki marketten çıktığını gördüm. Elinde birşeyler vardı. Gidip arabaya bindim. Buğra'da arabaya bindi. Elindeki poşeti kucağıma koymayı da unutmamıştı.
G: bunlar ne ?
B: açta bak.
Poşete baktığımda içinde çikolata ve cips vardı. Şimdi bunları yemeyeceğimi falan sanmayın. Çocuk almış getirmiş en iyisi yemek. Cips paketini açtım ve yemeye başladım. Elime bir cips alıp buğra'nın ağzına götürdüm. Ağzını açmayınca konuşmaya başladım.
G: ağzına değdi bak yemesen olmaz.
Buğra'da gülümseyerek ağzını açtı.
...
Araba durduğunda ormanlık gibi bir yerdeydik. Buğra arabadan inince bende indim. Etrafı incelerken ağaç ev dikkatimi çekti.
G: senin mi bu ev ?
B: evet. Sen yukarı çık bende birşeyler alıp geleceğim.
Ağaca yapılmış merdivenlerden çıkıp ağaç evin içine girdim. Çok tatlı bir yerdi. Yere oturup bağdaş kurdum. Gömleğimin arkasını düzeltecekken elime bir şey değdi. Arkamı döndüm ve elime değen şeye baktım. Bu bir fotoğraftı. Fotoğrafın önüne çevirmem ile küçük çaplı bir şoka uğradım.
Benim çok mu çok tatlı biricik okuyucularım alın size yeni bölüm rahatlıkla okuyun. Multide Güneş var bakabilirsiniz. Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak veya bana mesaj atarak iletebilirsiniz. Her türlü yoruma açığım. Votelerseniz gerçekten müthiş ötesi olur. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAME'E AŞIK OLDUM
HumorO sırasında Özge ile konuşurken ben onu izlerdim. O kantinde çayını içerken ben yine onu izlerdim. O basket oynarken ben yine onu izlerdim. O yazı yazarken ben onu izler ve ne kadar muhteşem kalem tutuyor diye düşünürdüm. Kısacası ben onu izlemey...