Altın Günü

5.8K 399 16
                                    

B: sen bunu nerden tabi ya ağaç evdeyken buldun.

Bir elimde telefon diğer elimin işaret parmağını da buğra'ya doğrultmuş bir şekilde kahkaha atıyordum. Siz olsaydınız gülmez miydiniz? Sonuçta o egosundan ödün vermeyen sürekli ben mükemmelin havlarında dolaşan Buğra soydan elinde Barbie bebekle oynuyordu. Erkekler arabalarla uçaklarla oynar . Barbie bebeklerle değil.

B: sil o resmi.

G: yok ya

Gülmem zorda olsa durmuştu.

B: iyi ben silerim o zaman.

Ben ise nolacağını anladığım için kaçmaya başladım. O da peşimden geliyordu. Bu ne ya bir ben kovalıyorum bir o beni kovalıyor. Bu döngü böyle devam edicek mi acaba? Etrafımızdakiler bir hayli şaşkındı. Sonuçta okulun fame çocuğu rezil ettiği kızın peşinden koşuyordu.

G: ıhmm acaba bunu instagrama'mı koysam yoksa facebook'a mı? Ya da resmi çoğaltıp okul panosuna mı assam? Sence hangisi buğracık?

B: sil o resmi diyorum.

G: emredersiniz buğra efendi hazretleri başka emriniz

Koşarak sınıfa girdim ve yerime oturdum. Buğra'da hızlı bir şekilde sınıfa girdi. Tabi bana ölümcül bakışlar atmayı unutmamıştı.

K: siz ne ayak ?

G: buğrayla mı ?

A: evet onunla

G: benim onunla ne işim olur canım.

D: bize pek öyle gelemdi.

G: yok bir şey diyorum.

K: öyle olsun bakalım.

G: sınav nasıldı ?

Üçü de sırıtarak "güzel" dediler. Tabi güzel olur. O kadar kopyayı boşuna mı hazırladık.

A: senin nasıldı ?

D: yirmi falan alırsın demi kanka ?

Tipe bak sırıtıyor bide.

G: ablanız yetmiş falan alır herhalde.

K: kimden kopya çektin ? inek su'dan mı ?

G: kimseden kopya çekmedim. Hepsini kendim yaptım.

A: kanka sen fizikten anlamıyorsun ki.

G: ablanız yine de yaptı.

D: bizde de kopya olmasaydı kalırdık lan.

K: neyse ne sınavı atlattık ya o yeter.

A: hadi kalkın size kahve ısmarlıyım.

G: en sevdiğim kankam.

A: yalaka.

Deyince ikimizde güldük. Ayaz'ın çok tatlı olduğunu söylemiş miydim?

Ayaz'ın koluna girip kantine indik. Biz bir masaya otururken ayaz elinde kahvelerin bulunduğu tepsi ile geldi. Karşıdan elinde kola ile gelen özge'yi görmem ile sırıttım. Özge havalı bir şekilde yürürken özge'ye çelme taktım. Ve BAM !!! özge yere yapıştı. Tabi o gömleği de kola olmuştu. Ne güzel yapış yapış oldu. Bizimkiler sırıtırken özge ayağa kalktı ve konuşmaya başladı.

Ö: bana çelme taktın.

G: ben mi ? günahımı alıyorsun ama.

Dudaklarımı büzdüm. Biraz eğlenceden zarar çıkmazdı.

FAME'E AŞIK OLDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin