Kaan'ın annesi deniz'in annesi ve ayaz'ın annesi de buradaydı. Hadi deniz'in annesi ev hanımı da ayaz'ın annesi ile kaan'ın annesine ne demeli bunlar iş kadını ya altın günü nedir? Herkes oynamayı bitirip oturdu. Tabi bize yer kalmadığı için mutfaktan dört sandalye getirip oturduk. Kadınlar bize " aha elimize düştünüz" bakışları atıyordu. Mahallenin dedikoducusu Ayşen teyze konuşmaya başladı. Ya sen konuşma sus kadın. "sevgiliniz var mı?" biliydim böyle olacağını. Dördümüzde aynı anda "yok" dedik. Ulan ben Sbs'de bu kadar heyecan yapmamıştım anasını satayım. "inanayım mı size?" dediğinde annem bize ters ters baktı. Ama ben bu Ayşen karısının. Ulan böyle şeyler soruyor sonra annem benden şüpheleniyor sonra bir ton açıklama yapmak zorunda kalıyorum. Dördümüzde yine "bize inanın" dedik. Tabi Halime teyze durur mu? O da konuşmaya başladı. " dersler nasıl çocuklar" hiç kopya çekerek geçinip gidiyoruz demedim. Dördümüzde aynı anda "iyii" dedik. Tabi Gülşen teyze konuşmaya başladı. "kız bunların dördüde hep aynı cevap veriyorlar? Kız bu üç çocuk bu kıza aşık olmasın?" e yuh amk. Bu sonucu nasıl çıkardın gülşen karısı. Onlar benim kardeşlerim be. En nefret ettiğim şey bu. Kaç yıldır bu olayı anlamadılar gitti. Kaan'a baktığımda kaşlarını çatmış gülşen karısına bakıyordu. Şuan hepsi aynı vaziyetteydi. Ben ağzımı açmıştım ki kaan konuşmaya başladı.
K: bak gülşen teyze ben beş yaşından beri güneş'le arkadaşım. O benim kız kardeşim. Ben ona asla yan gözle bakmadım bakmam da. Yani böyle bir şeyin olması imkansız.
Bu sefer ayaz konuşmaya başladı.
A: gülşen teyze ve siz diğer kadınlar anne elif teyze nezahat teyze ve leyla teyze sen hariç yıllardır böyle bir laf dedikodu çabasındasınız ama anlayın artık güneş'e biz o gözle bakmıyoruz. O bizim canımız kanımız kız kardeşimiz. Ben güneş'le altıncı sınıftan beri arkadaşım ona hiç yan gözle bakmadım böyle bir şey olmazda zaten.
Ayaz konuşmasını bitirdiğinde deniz konuşmaya başladı.
D: bu yanımda gördüğünüz iki erkeğe de kendimden çok güveniyorum. Onlar böyle bir şey asla yapmazlar. Bende güneş'le yedinci sınıftan beri arkadaşım. O benim kız kardeşim artık şöyle sorular sormaktan vazgeçin çünkü biz gerçekten sıkıldık.
Dediğinde gülşen teyze "tamam canım size de bir şey sormaya gelmiyor ki" dediğinde gözlerim açıldı.
G: pardon da gülşen teyze resmen bize sevgili damgası koyuyorsunuz sonra da size bir şey demeye gelmiyor diyorsunuz siz –
Devam edecekken annemin kaş göz işaretleri ile sustum. Annem hemen lafa atladı " e hadi yaptıklarımdan yesenize". Leyla teyze yani kaan'ın annesi, elif teyze deniz'in annesi, ve alev teyze'de ayazın annesi, konuşmalardan çok etkilenmiş olacaktı ki bize hayran hayran bakıyorlardı.
...
Elime telefonu alıp video çekmeye başladım. Arkada fon müziği olarak mezdeke vardı. Ne kadar da hoş (!) değil mi ama? Telefona kaan ve annesini getirdim. Leyla teyze kaan'ın ağzına zorla sarma sokuyordu ve kaan bunları yutamayıp annesiyle konuşuyordu. Sonra telefonu kendime çevirip "noldu kaancık annenin yedirdiklerini yutamıyor musun" diyerekten güldüm. Sonra deniz'in halime teyzeyle göbek attığı yeri çekmeye başladım. Halime teyze göbeği ile deniz'i itekliyordu. Deniz de kahkaha atarak ellerini beline koyup götünü kıvırtıyordu. Onları bir müddet çektikten sonra telefonu kendime çevirdim. "bizim deniz de böyle naparsın işte" dedim. Sonra ise telefonu annesinin ona zorla ağzına sarma tıktığı ve Fatma teyzenin de onu kolundan tutup zorla dans etmeye kaldırmaya çalışılan ayaza çevirdim. "işte bu dramdır arkadaşlar. Beni okulda kötü bir şekilde uyandırmanın cezası olsun bu size. Bir dahaki altın gününde görüşmek üzere" dedim ve telefonu etrafta dolaştırıp videoyu bitirdim. Bunu instagrama atayımda görün siz. Ama şimdi değil akşam atıcam ki onlar şaşırsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAME'E AŞIK OLDUM
HumorO sırasında Özge ile konuşurken ben onu izlerdim. O kantinde çayını içerken ben yine onu izlerdim. O basket oynarken ben yine onu izlerdim. O yazı yazarken ben onu izler ve ne kadar muhteşem kalem tutuyor diye düşünürdüm. Kısacası ben onu izlemey...