Karne Günü

4.5K 300 22
                                    

B: aç mısın?
Dediğinde gülümsedim.
G: hayır ama bana sıcak çikolata alırsan süper olur.
Dediğimde buğra sırıtarak ayağa kalktı.
B: çikolatayı benden çok sevdiğini düşünmeye başlıycam.
Dedi ve geri geri gitmeye başladı. Ben ise buğra'ya öpücük atıp konuşmaya başladım.
G: sen varken çikolatada neymiş be adam
Dediğimde buğra güldü.
B: deli oluyorum lan sana
Dediğinde kafamı başka yöne çevirdim. Şu an azıcık utanmış olabilirdim. Sevdiğim adamın kahkahasını duyduğumda dudaklarımı ısırdım. Şu an kantindeydik. Bugün o büyük gün gelmişti. Karne alıyorduk bugün. Ve ben tabiki takdir alamıyordum. Teşekkür alıyordum. Yani en baştanda dediğim gibi nah bana ayfon altı plas. Aman ya napayım artık olmadı akşama depresyona girer stresimi öyle atarım yapıcak bişey yok. Bizimkisi imkansız bir aşktı. Ayfonuma bir kere de olsa sarılamamış öpememiş onunla bir selfie çekilememiştim. Tamam denizin ayazın veya kaanın ayfon altı plaslarıyla fotoğraf çekilmiş olabilirdim ama sonuçta kendimin değildi o telefon.
B: al bakalım.
Dediğinde buğra dalmış olduğum düşüncelerden sıyrılıp buğra'nın önüme koyduğu sıcak çikolataya baktım.
G: teşekkür ederim.
B: bana böyle teşekkür etme teşekkürünü bana sarılarak veya beni öperek ya da başka şeylerle göster.
Dediğinde gözlerimi kocaman açtım.
G: sapık.
B: ne anladın dediğimden çok merak ediyorum
G: tamam ya neyse bizimkiler niye gelmedi acaba?
B: birazdan gelirler.
G: telefonunu versene
B: ne yapacaksın?
Dediğinde gözlerimi devirdim.
G: bütün kızları engelliycem.
Dediğimde de buğra gözlerini devirdi.
G: aslında güzel fikir ama bunu şu an yapmıycam fotoğraf çekilelim diycektim.
Buğra telefonunu cebinden çıkarıp bana uzatınca sırıtarak telefonu aldım. Şifreyi girdigimde telefon hemen açıldı. Şifre hâlâ kas yığını buğra'ydı. Nasıl bir ego nasıl bir özgüven bu anlamış değilim. Kamerayı açıp buğra'ya yaklaştım.
B: çok yakışıyoruz lan biz.
Deyince buğra buğraya dönüp "ciddi misin sen ya" bakışlarımı attım. Tabi buğra bu bakışlarımı anlamayaraktan sırıttı. Fotoğraf çekildikten sonra fotoğrafa baktım. Güzel çıkmıştık.
G: instagramına atıyorum fotoğrafı
B: nasıl istiyosan öyle yap.
Deyince buğra sırıtarak buğranın instagramına girdim. Fotografı #hatunum açıklaması ile paylaştım. Sonra ise takip ettiği kişilere baktım. Takip ettiği kişiler ayaz deniz kaan ve bendim. Çok coolum ya. Bildirimler yağmaya başlayınca bildirimlere bakmaya başladım.
" gerçekten sevgilin mi?"
Yok şakacıktan sevgili. Töbe töbe.
" inanamıyorum ya"
" bu kız ne amk"
" kız hiç güzel değil"
" Çok yakışıyorsunuz ♥♥♥"
" berbat"
Diye yorumlar vardı. Yorumlara biraz daha göz gezdirdiğimde ağlamak üzereydim. Çok aptalca yorum yapanlar vardı.
B: güzelim noldu?
G: bizi kimse yakıştırmıyor.
B: bence çokta güzel yakışıyoruz.
G: çirkn miyim ben?
Dediğimde buğra kaşlarını çattı.
B: kim sana çirkin demiş lan
G: kızlar
B: çekemiyorlar seni be güzelim
Dediginde gülümsedim
G: yani güzel miyim?
B: sıcak çikolatanı içsene sen
G: bir kerede düzgün bir şekilde iltifat et be adam.
Dediğimde buğra bana "tamam uzatma" bakışları atınca sıcak çikolatamdan bir yudum aldım. Kantine giren deniz ve elayı görünce gülümsedim. Çok tatlıydı vicdansızlar.

DENİZDEN DEVAM
Ela aşkım ile masaya oturduğumuzda elaya bir kez daha bakıp güldüm. O da gözlerini kaçırıp gülünce aklıma o gün geldi.
"Ela biz sevgili olsak ya" dediğimde Ela öncelikle gözlerini kocaman açmıştı. Sonra ise eli ile saçlarını düzeltip bana bakmaya devam etmişti. " ne diyeceğimi bilemiyorum ben" "evet desen yeter çokta gözüm yok" dediğimde gülünce bende güldüm. Çok güzel gülüyordu be zalımın gızı. " daha çok yeni oldu biz tanışalı" " birbirimizi tanımak için fazlasıyla zamanımız var" " sana aşık değilim ama" " beni tanıdıkça bana aşık olmaya başlarsın" "peki ya seninle sevgili olursam eğer benden sıkılır ayrılır mısın? " "valla sıkılmam sıkılırsam öldür beni olsun bitsin" dediğimde tekrar güldü. Böyle gülme be kalbim gidiyor benim. "O zaman kendimize biraz zaman tanısak birbirimizi tanımaya çalışsak ve denesek" " deneyelim tabiki de" " sence bizden iyi bir çift olur mu?" " sorduğun kabahat bizden çok müko çift olur be Ela aşkım" dedim ve güldüm.
G: hu hu ay bu gitti yine
Deyince güneş daldığım güzelim düşünce aleminden çıkıp gerçek dünyaya dönüş yaptım. Sonra ise ne mi yaptım elaya bakıp güldüm her zamanki gibi.

FAME'E AŞIK OLDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin