G: ahanda şimdi sıçtık
Ne yapıcaktım ki ben? Buğra aşağı inse annemle karşılaşırdı ve annem hemen anlardı. Buğrayı kolundan tutup içeri soktum.
B: eve mi atıyorsun beni?
G: annem seni görsün bi o zaman görürüm eve mi atıyorsun beniyi falan. Herneyse odam yukarı kattaki ilk oda oraya gir saklan.
Buğra yavaş yavaş merdivenleri çıkarken ona hızlı ol dedim. O anda buğra sırıtarak koştu ve kapının kapanma sesini duyunca odama girdiğimi anladım. Bende aşağı annemin yanına indim. Annem beni görünce konuşmaya başladı " nerdesin kız sen iki saattir sana sesleniyorum ben" gözlerimi devirerek cevap verdim. " burdayım ya anne" " sen biriylemi konuşuyordun ?" deyince içimden damat adayın ile konuşuyordum diye geçirdim. "kimle konuşucam annecim ben" deyince annem bana her zamanki gibi "yemedim bunu ama neyse" bakışlarını atarak yukarı çıkmaya başladı. Tabi elindeki birkaç poşeti bana kakalamayı unutmamıştı. Aman ne güzel ne hoş (!) oflayarak elimdeki domates patates birde soğan poşetini tutarak annemin peşinden eve girdim. Ve poşetleri acele bir şekilde mutfağa koyup " anne ben odamdayım" diyerekten odama çıktım. Allah'ım böyle bir ekşın The vampire diars'ta yok. Odamın kapısını açıp içeri girdiğimde buğra'nın yatağıma yayılmış bir şekilde telefonuyla uğraştığını gördüm. Benim burda korkudan ödüm bokuma karışsın beyefendimiz telefon oynasın anasını satayım. Odanın kapısını kapattığımda buğra sırıtarak bana baktı. Dişlerini kırarım ben bu çocuğun.
G: oo buğra hazretlerimiz keyifleriniz nasıllar efenim rahat mısnız?
B: valla içecek bişeyler getirsen hiç fena olmaz.
Dediğinde buğra'nın yanına yaklaşıp koluna cimcik attım. Ve buğra diye tıslamayı da unutmadım. Buğra ise kolunu sıvazlıyordu.
G: al sana içecek salak.
B: kendin soruyorsun sonra da bana kızıyorsun.
G: ya acaba Allah seni bana sinirlerimi sınamam için mi gönderdi naptı anlamıyorum.
B: Bence bana yani benim gibi kaslı yakışıklı çekici becerikli bir erkeği sana nispet olsun diye gönderdi.
Ne demek istemişti bu bana şimdi. Bana laf mı sokmuştu? Çirkin miyim ben yani?
G: sen sen bana laf mı soktun?
B: ne anladıysan.
G: yalnız şuan benim evimdesin farkındaysan sınırları aşma.
B: beni sen eve attın.
G: ya bi siktir git.
Dediğimde buğra ayağa kalktı. Bana yaklaşmaya başlayınca kalbim hızlanmaya başladı. Film mi çekiyoruz lan biz burada. Ben buğra'nın bana yaklaştığını sanarken o yanımdan geçip kapıyı açtı. İşte o an ne yapacağı aklıma tak edince buğranın kolundan tutup onu kapıdan uzaklaştırdım ve odamın kapısını kapattım.
G: ya sen manyak mısın? Ne yaptığını sanıyorsun?
B: az önce bana siktir git dediğini hatırlıyorum.
Dedi sırıtarak. Hay ben senin hatırlamana da sana da.
B: yoksa burada kalmamı mı istiyorsun?
G: hayır
Diye mırıldandım. O ise sırıtmasına devam ederek bana doğru eğildi ve kulağını yaklaştırarak
B: duyamadım.
G: evet burada kalmanı çok istiyorum yanıp tutuşuyorum sana
Diye alayla konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAME'E AŞIK OLDUM
HumorO sırasında Özge ile konuşurken ben onu izlerdim. O kantinde çayını içerken ben yine onu izlerdim. O basket oynarken ben yine onu izlerdim. O yazı yazarken ben onu izler ve ne kadar muhteşem kalem tutuyor diye düşünürdüm. Kısacası ben onu izlemey...