İnadına Aşk

5.7K 401 44
                                    

B: teşekkür ederim.

G: ne için

B: ilk sevgilin olmama izin verdiğin için.

Ona gülümsememe karşılık o da bana o tatlı gülümsemesinden bahşetmişti. Ama ben seni yerim ki.

G: şey gerekli kitapları bulalım hadi.

Buğra da elini ensesine koyup başını tamama anlamında salladı. Telefonum çalmaya başlayınca

B: baksan iyi olur yemekte de bakmadın.

G: kaan arıyor.

B: sana çok değer veriyorlar bunu görebiliyorum.

G: evet onlar da benim için çok değerli.

B: birileri için değerli olduğunu bilmek çok güzel bir şey.

Ona başımı aynen öyle anlamında sallayıp buğra'nın yanından uzaklaştım. Ve telefonumu açtım.

G: efendim kaan

K: nerdesin seni almaya geliyorum.

Opsss bu da neydi böyle.

G: ne hayır kaan

K: sana bir şey yaptı mı o it

G: hayır tabiki de ders çalışıyoruz

K: saat kaç farkında mısın?

Deyince dudağımı ısırdım. Saatten haberim yoktu.

G: kaç ki?

K: sekiz buçuk güneş hanım sekiz buçuk bu saate kadar ne ödevi yapıyorsunuz?

G: buğra bana özür yemeği ısmarladı eve yeni geldik kaan.

K: özür yemeği mi başlatma özür yemeğine o pisliğin amacı kim bilir nedir özür yemeğiymiş hah sen onu benim külahıma anlat.

G: kötü bir amacı yok çocuğun

Diye kaan'ı sakinleştirmeye çalıştım.

K: bana ou mu savunuyorsun. Sen o it yüzünden ağladın üzüldün güneş.

G: biliyorum kaan

K: iyi bilmende iyi bir şey

Şuan kaan gerçekten çok sinirliydi. Konuşmasından belliydi yani.

G: sakin olur musun kaan.

K: sakin falan olamam güneş. Ödev yapmaya gidip özür yemeği yemek nedir?

G: öyle olması gerekti. Lütfen kaan sinirlenme şimdi şimdi kapatmam gerekiyor. Yarın sana herşeyi anlatıcam söz.

K: tamam ama eğer o it sana bir şey yapmaya kalkarsa beni ara hemen. Saat on da evde ol ve eve geldiğinde bana mesaj at yoksa külahları değişiriz ona göre.

G: tamam kaan görüşürüz. Seni seviyorummm.

K: yalaka

Güldüğünü duyuyordum kaan'ın ve bu beni rahatlatmıştı.

K: bende seni seviyorum. Görüşürüz.

Telefonu kapatıp cebime koydum. Ve birkaç adım öte de duran masaya geçtim.

B: başlayalım mı?

G: başlayalım.

Dedim gülümseyerek. Ben kitaptaki önemli yerleri kağıda hızlı bir şekilde not almıştım. Buğra ise bunları düzenli bir şekilde temiz kağıtlara yazıp resimler ile süsleyecekti. Telefonumdan saate baktığım da 10'a yaklaştığını gördüm.

G: şey gitsem iyi olur kalanını da sonra yapsak.

B: yorulduk zaten yeter bu kadar bu arada seni ben bırakıyorum.

G: gere

Sözümü tamamlayamadan konuşmaya başladı buğra.

B: itiraz hakkın yok sevgilim.

Dedi gülümseyerek. Sevgilim mi? Buğra bana sevgilim demişti. Allah'ım sana geliyorum.

G: çok sıcak oldu demi burası?

B: yoo gayet normal.

Dedi ve yine gülümsedi.

G: gitsek artık.

Ve hemen kütüphaneden çıktım. Heyecandan ne yapacağımı bilemiyordum. Buğra hızlı bir şekilde önüme geçti ve evin kapısını açtı. Evden çıktıktan sonra buğra'da evden çıkıp kapıyı kapattı. Arabamın da kapısını açarak binmemi sağladı. Ve kendisi de sürücü koltuğuna geçti. Yolculuk boyunca olanları bizimkilere nasıl açıklayacağımı düşünüp duruyordum. Bizimkiler nasıl tepki verirdi? Buğra'ya ne yaparlardı bilemiyorum ama yine de herşeye rağmen inadına aşk diyorum. Buğra tarif ettiğim gibi beni evime getirmişti. Araba durduğunda buğra üzgünüm diye mırıldandı.

G: efendim.

B: yok yok bir şey.

G: iyi geceler buğra.

B: iyi geceler güneş.

Arabadan inip evimin kapısına doğru adımladım. Ve bugün yaşadıklarımı düşünmeye başladım. Kapıyı anahtarım ile açıp içeri girdim. Sonra da arkamı dönüp buğra'ya el salladım. O da bana el sallayıp gaza bastı. Arkamı döndüğümde saçları darmadağın olmuş annemle karşılaştım. "Allah canını almasın anne aşkım ödüm koptu" dedim. Annemde " o ne biçim laf kız öyle" dedi. İçimden o biçim laf diye geçirirken dışımdan gülümsemek ile yetindim. Annem beni klişe olan ama yapmaktan hiiiç mi hiç usanmadığı sorgusuna çekip herşeyi anlatmamı sağladı. Tabi ki buğra'ya sevgili olduğumu söylememiştim. Söyleseydim annem ağzıma köpek boku dökerdi be. Annem seni babana söylesem mi eve geç geliyon dediğinde bende anneme babamın haberi olmadan aldığı o pahalı çantayı babama söylemek ile tehdit edince tamam babana bir şey söylemiycem diyerekten odasına gitti. Annem babamın bu saatte eve gelmemin nedenini bir yalan bularak söylerdi ve babamı o giydiği kırmızı saten gecelikle ikna ederdi. Yani ben olsam ben de ikna olurdum arkadaş. Yavaş yavaş odama ilerledim ve odama girince de kapımı kapatıp derin bir oh çektim. Kaan'a eve geldiğime dair bir mesaj attım. Sonra da hemen çilek kızlı pijamamı giyip kendimi yatağa attım.


Ben geldimmmm gerçi iki gün önce yb paylaşmıştım ama olsun. Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum. Umarım beğenirsiniz. Buğra hakkındaki güneş hakkındaki düşüncelerinizi belirtirseniz gerçekten çok mutlu olurum. Yayında ve yapımda geçen kendime okuyan herkese teşekkür ediyorum. Bir daha ki bölümde görüşmek üzere sağlıcakla kalın.. 

FAME'E AŞIK OLDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin