Seninle Uyumak İçin

5.3K 381 31
                                    

Ö: ne anlatması sen neyden bahsediyordun buğra ?
Dediğinde sinirlerim tavan yapmıştı. Bu kız neden böyleydi?
B: güneş'e yaptıklarından bahsediyorum.
Ö: ben güneş'e bir şey yapmadım ki.
Bir insan bu kadar kötü olabilir miydi? Ben bu kızla nasıl takılmışım gerçekten anlamıyorum.
B: özge
Diye bağırınca korkudan sıçramıştı.
Ö: kötü bir amacım yoktu.
B: nasıl kötü bir amacın yoktu lan? Kıza tecavüz ettiriyordun. Bu iyi birşey mi? Ya yetişemeseydik o kız ölebilirdi biliyorsun değil mi?
Diye bir daha bağırdım. Özge ise ağlamaya başlamıştı.
B: ağlama karşımda çünkü senin o gözyaşlarında kendin gibi sahte
Ö: buğra
B: ne buğra ne
Dedim ve sinirle saçlarımı çekiştirdim.
Ö: ben sadece sen benimle ol diye biz mutlu olalım diye yaptım.
B: ne bizinden bahsediyorsun kızım sen biz diye bir şey yok.
Ellerimi yok anlamında birbirine sürttüm. Bunu anlaması gerekiyordu. O ve ben olamazdık.
Ö: deme böyle buğra
Dedi ve hıçkırararak ağlamaya devam etti.
B: anlamıyorsun sen beni.
Özge elimi tutmaya çalışınca elimi ondan çektim.
Ö: seni seviyorum anlamıyor musun?
B: sen kendinden başkasını sevmezsin özge.
Ö: bak buğra be-
B: güneşten özür dileyeceksin
Ö: Ne? Asla özür dilemem.
B: özür dilemezsen seni
Ö: naparsın bana ha söylesene naparsın? Döver misin ? Tokat mı atarsın?
Bu kız ne saçmalıyordu böyle?
B: bir kıza el kaldırmam. Ha sana gelicek olursak polise veririm seni hapislerde çürür gidersin.
Dediğimde özge gözlerini kocaman açtı.
Ö: yapamazsın.
B: bence bu kadar emin konuşma derim.
Dediğim an özge önümde diz çöktü. Bacaklarıma sarıldı.
B: napıyorsun lan?
Diye tısladım.
Ö: buğra ne istersen yaparım. Beni polise verme.
Bu kız tam bir salaktı.
B: senden ne istediğimi söyledim zaten.
Şimdi yerden kalk. Bu kadar düşme gözümde.
Ö: başka birşey istesen ?
B: hayır. Şimdi dediğim şeyi yapacak mısın yoksa ben polise gideyim mi?
Dediğimde özge ayağa kalkıp gözlerini benden kaçırdı.
Ö: yapacağım
Diye sessizce konuştu. Kulağımı göstererek "duyamadım" dedim.
Ö: yapacağım
Diye düzgün bir şekilde konuştu.
B: güzel.
...
Kaan'ın evinin önüne gelmiştik. Acaba güneş uyanmış mıydı? Uyandıysa yokluğumu anlamış mıydı? Nerede olduğumu sormuş muydu? Sorular beynimi istila ederken bunları düşünmemem gerektiğini birazdan güneş'i göreceğimi kendime hatırlattım. Arabadan inince özge de arabadan indi ve derin nefes aldı. Ne diyeceğini felan düşünüyordur herhalde. Kapıyı çalmamla açılması bir oldu. Kaan açmıştı kapıyı.
K: nerdesi-
Özgeyi görmesi ile kaşlarını çatması bir oldu.
K: bu sürtüğün burada ne işi var?
Özgeyi itecekken kaan'ı tuttum.
B: güneş'e söyleyecekleri var varmış demi özge?
Dediğinde özge başını evet anlamında salladı. Kaan geri çekilince özgeyi içeri soktum.
B: güneş uyandı mı?
K: evet seni sordu birde.
Başımı anladım tarzında salladım. Kim bilir onun yanında değilim diye neler düşünmüştür? Ben merdivenlerden çıkmaya başlayınca özge de doğal olarak merdivenlerden çıkmaya başladı. Güneş'in kaldığı odanın kapısını açınca tüm yüzler bana döndü.
B: ben geldim.
Diyerekten sırıttım. Güneş kaşlarını çatıp bana bakmaya devam etti.
G: neredey-
Kapıdan çekilmem ile özgeyi görmüştü ve sorusunu tamamlamamıştı.
G: özge mi?
Ö: ben özür dilemeye geldim.
Güneş bunu beklemiyor olacaktı ki gözlerini kocaman açtı.
G: sence bu yaptığın özür dilenecek kadar küçük birşey mi?
Derin bir nefes alıp konuşmasına devam etti.
G: senin yüzünden tecavüze uğruyordum ben haberin var mı? Ah bendeki de soru tabiki de haberin var ne de olsa ele başı sensin.
Ö: güneş bak ben özür dilerim. Affet beni.
G: affedeyim seni öyle mi? Affedeyim. Hah affetmekmiş.
Özge güneşin yanına gitti. Önünde diz çöküp konuşmaya başladı.
Ö: çok pişmanım nolur affet beni.
G: bir şartla seni affederim.
Dediğinde bu şartın ne olduğunu ben bile merak etmiştim. Özge bunu duyunca kafasını söyle anlamında salladı.
G: bir daha yakınımda dolaşmayacak bana ve arkadaşlarıma bulaşmayacaksın oldu mu?
Dediğinde özge ağlamayı bıraktı.
Ö: tamam bir daha karışmayacağım size.
G: söz mü?
Ö: söz.
G: affedildin o zaman.
Özge ayağa kalkıp herkese iyi akşamlar diyerekten odadan çıkınca bende peşinden gittim.
Ö: oldu mu?
B: oldu.
Merdivenlerden inip kapıyı açtım.
B: ha bu arada seni güneşin etrafında bir daha görmek istemiyorum. Mümkünse aranızda en aşağı bir beş on on beş metre olsun. Yani kısacası yakınımızda olma yeter.
Dediğimde özge gözlerini devirdi. Dışarı çıkınca bende kapıyı kapattım. Ve ellerimi cebime koyup merdivenlerden çıktım. Bu işi de böyle halletmiştim. Odaya girince tüm gözler yine bana döndü.
A: herşey çok ani oldu.
D: özgenin özür dileyeceği aklıma gelmezdi.
K: o kız burdayken katil olmamak için kendimi baya sıktım. Ve bu yüzden de acıktım yemek yiyelim.

ÖZGE'NİN AĞZINDAN
Güneş'ten özür dilemek planlarım arasında yoktu. Ama polise gitmektense özür dilemek daha iyiydi. Sonuçta daha gerçekleştirecek çok planım vardı. Bu iş burada bitemezdi. Buğra eninde sonunda benim olacaktı. Ve bunun olması için ne gerekiyorsa yapacaktım.

GÜNEŞ'İN AĞZINDAN
Kaan sipariş ettiği pizzaların gelmesini beklerken ayaz bir kitap okuyordu. Kitap okumayan ayaz kitap okuyordu enteresan.
Deniz ise flappy bird oynuyordu. Biz o oyunu oynamayı iki yıl önce bırakmıştık ama olsun
D: aptal kuş. Senin görevin uçmak niye düzgün uçmuyorsun ya çiuvvv diye uçucaksın işte bunu da mı ben söyleyeyim.
Diye kendi kendine konuşuyordu. Buğra ise tam karşımda oturmuş bana bakıyordu. Bende ona bakmaya başlayınca gülümsedi. Bende o bana gülümsedi diye gülümsedim. Bugün bana yanımda olduğunu fazlasıyla hissettirmişti. Kapı çalınca kaan"pizzalar geldi" diyerekten odadan çıktı. Kaan birkaç dakika sonra "hadi gelin de yiyelim" diye bağırınca ayaz ve deniz aşağı indi. Buğra ile ben odada kalmıştık.
G: neden aşağı inmiyorsun?
B: sen neden inmiyorsun?
G: önce ben sordum.
B: sen inmediğin için inmiyorum.
G: saçmalama da aşağı in.
B: sende benimle gelirsen neden olmasın.
G: canım hiç birşey yemek istemiyo.
B: peki burada otururuz o zaman. Çokta açıkmıştım ama neyse oturucam artık.
G: ya buğra yapma böyle.
B: neyi yapmayayım?
G: taman hadi aşağı inelim. Kurt gibi acıktım oldu mu?
Buğra sırıtarak "oldu hemde bal gibi". Gözlerimi devirerek ayağa kalktım. Buğra da hemen ayağa kalkıp yanıma geldi.
B: istersen seni bu kaslı kollarım ile taşıyabilirim.
G: istemez.
...
Eve gelmiştim. Odamdaydım annemin hiç bir şeyden haberi yoktu. Yanımda kaan deniz ve ayaz vardı. Annem buğra'yı tanımadığı için ve beni sorguya çekeceği için buğra evime gelmemişti. Yani beni sıkıntıya sokmak istememişti.
G: çocuklar saat geç oldu ve sabahtan beri başımdasınız yoruldunuz gidin evinize ve uyuyun.
K: olmaz öyle şey.
A: seni bırakmak istemiyoruz.
D: kankacım bu iki çocukta çok haklılar.
G: ya iyiyim ben gidin evinize hiç mi acımanız yok kendinize.
Dediğimde üçüde ofladı.
G: hadi gidin hadiii.
K: tamam gidicez ama birşeye ihtiyacın olursa hemen ara.
G: tamam.
Dediğimde üçüde aynı anda bana sarıldı.
Ve hep bir ağızdan " seni çok seviyoruz" deyince "bende sizi çok seviyorum" dedim. ...
Saat gece ikiydi fakat ben hâlâ uyuyamıyordum. Olanlar gözümün önüne gelip duruyordu. Sessizce ağlamaya başladım. Telefonum çalmaya başlayınca telefonumu elime alıp arayan kişiye baktım. Yakışıklı çocuk.
G: efendim.
Dedim ve burnumu çektim.
B: ağladın mı sen ?
G: birazcık
B: kapıyı açsana.
G: ne alaka
B: bir kere de dediğimi yap.
Dediğinde gözlerimi devirdim. Burnumu tekrardan çekip kapıya gittim. Sessizce kapıyı açtım. Karşımda bir adet buğra görmeyi beklemiyordum.
G: buğra.
B: güneş.
Dediğinde gülümsedim. Dejavu.
G: neden buraya geldin?
B: seninle uyumak için.
G: şakacı çocuk seni.
Buğra beni tınlamayaraktan içeri geçti. Merdivenleri çıkmaya başlayınca bende kapıyı kapatıp peşinden çıktım. Odama girince buğra'nın yatağıma uzanmış olduğunu gördüm.
G: ya babam görürse bizi öldürür.
B: kapını kilitle birşey olmaz.
Kapımı kilitleyince buğra sırıtarak konuşmaya başladı.
B: pek bir istekli
G: buğra
Deyince buğra ağzına fermuar çekermiş gibi yaptı. Gidip yanına uzandım. Kollarını belime sarınca bende kollarımı beline sardım.
G: buğra bana masal anlatsana.
B: masal mı?
G: evet masal.
B: masal falan bilmem ben.
G: şaka yapıyorsun
B: hayır ciddiyim ben erkek adam masalla falan uğraşmaz.
G: iyi o zaman kendin uydur.
Dediğimde buğra saçma sapan birşeyler anlatmaya başladı. Şuan onun o götten uydurduğu masal uykumun gelmesini sağlamıştı. Sabah her ne kadar kötü şeyler yaşasam da gün sonunda iyi şeyler yaşamıştım. Ve şu an sevdiğim adamın kollarındaydım. Gözlerimi daha fazla açık tutamayacağımı anlayınca huzurla gözlerimi kapattım.

Yeni bölüm ile yine karşınızdayım. Gelen voteler beni çok mutlu etse de yorum yapmamanız beni üzüyor. Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi, buğra ile güneş hakkındaki düşüncelerinizi gerçekten çok merak ediyorum. Yani bu demek oluyor ki yorum yapmalısınız. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Merak ettiğiniz bir şey varsa bana mesaj atabilirsiniz. Bir dahaki bölümde görüşmek dileğiyle...

FAME'E AŞIK OLDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin