"Sweety သမီးက ဒယ်ဒီ့သမီးပဲလေ.. သမီးမာမီ မရှိတာနဲ့ သမီး ဒီအိမ်ကနေ ထွက်သွားစရာမလိုပါဘူး.."
ဦးဓန အရှေ့မှာထိုင်ပြီး ဒီအိမ်ကနေ ထွက်သွားမယ့်အကြောင်း ပြောနေတဲ့ Sweetyကို နားချနေတာဖြစ်သည်..။
"ဒယ်ဒီ့ရဲ့ သဘောထားကို သမီး သိပါတယ်.. ဒါပေမယ့် သမီး ဒီအိမ်မှာနေဖို့ စိတ်မလုံဘူး.. ကိုကိုနဲ့မမအပေါ်မှာ မာမီလုပ်ခဲ့တဲ့ လုပ်ရပ်တိုင်းအတွက် သမီး ရှက်လည်း ရှက်သလို သိမ်လည်း သိမ်ငယ်ရတယ် ဒယ်ဒီ.. ဒယ်ဒီ့ကိုလည်း အားနာတယ်.. Sweetyကို ဒီအိမ်ကနေ ထွက်သွားခွင့်ပေးပါ ဒယ်ဒီ.."
"သမီး တကယ် ဆုံးဖြတ်ပြီးပြီလား.."
"ဟုတ်ကဲ့.."
"ကောင်းပြီလေ.. အဲဒါဆို ဒီအိမ်က ထွက်သွားချင်ရင် သွားလို့ ရတယ်.. ဒါပေမယ့် သမီး နေဖို့ ကွန်ဒိုတစ်ခန်းကို ဒယ်ဒီ စီစဉ်ပေးမယ်.. အဲ့မှာပဲ နေရမယ်.. ကုမ္ပဏီမှာလည်း ပုံမှန်အတိုင်း သမီး အလုပ်ဆင်းရမယ်.."
"ဟို..."
"ဒယ်ဒီ ပြောတာတွေ နားမထောင်ရင်တော့ သမီးကို ဒီအိမ်ကနေ ထွက်သွားခွင့် မပေးနိုင်ဘူး.. သမီးတစ်ယောက် မျက်စိကွယ်ရာမှာ နေနေတာကို ဒယ်ဒီ အဖေတစ်ယောက်အနေနဲ့ ခွင့်မပြုနိုင်ဘူး Sweety.."
"ဒယ်ဒီရယ်.. အဟင့်.. Sweetyအပေါ်ကို ဘာလို့ အဲ့လောက် ကောင်းရတာလဲ.. Sweety ဒယ်ဒီတို့ကို တကယ်ပဲ မျက်နှာ မပြဝံ့ပါဘူး.."
ဦးဓန ငိုနေတဲ့ ကလေးမလေးကို ပွေ့ဖက်ပြီး..
"ဖြစ်ခဲ့တဲ့ ကိစ္စတွေက သမီးလုပ်ခဲ့တာမှ မဟုတ်တာ.. သမီးက မျက်နှာမပြဝံ့စရာ ဘာအကြောင်းမှ မရှိဘူး.. သမီး မာမီကို ဒယ်ဒီခွင့်မလွှတ်နိုင်ပေမယ့် သမီးက ဒယ်ဒီ့သမီး.. သားကလည်း သမီးအစ်ကိုပဲ.. ဒါကတော့ ပြောင်းလဲသွားမှာ မဟုတ်ဘူး.. ဒယ်ဒီ့ပြောစကား နားထောင်မယ်မလား Sweety.."
"ဟုတ်ကဲ့.. Sweety ဒယ်ဒီ စီစဉ်ပေးတဲ့အတိုင်းလိုက်နာပါ့မယ်.."
ဦးဓန ကလေးမလေးရဲ့ ခေါင်းလေးကို ဖွဖွလေး ပွတ်သတ်ပြီး နှစ်သိမ့်ပေးလိုက်သည်.. တကယ်လည်း ဒီအိမ်ကို ဒီကလေးမလေး စရောက်တဲ့နေ့ကတည်းက သူ့သမီးလို့ သူသဘောထားပြီး ဖြစ်သည်.. နေလာတဲ့ နှစ်တွေအတွင်း သံယောဇဉ်အရလည်း တစ်ယောက်တည်း ဖြစ်ချင်ရာဖြစ် လွှတ်ထားလိုက်ဖို့ ဘယ်လိုမှ မလွှတ်ရက်နိုင်..။
YOU ARE READING
မြူတွေဆိုင်းတဲ့ ချစ်ခြင်း
Roman d'amourနှင်းမြူ... မင်းက နာမည်နဲ့လိုက်အောင် ငါ့ဘဝကို ပိတ်မှောင်စေခဲ့တာပဲ သတိုး ညီမလေးရဲ့ဘဝလေး အေးချမ်းပျော်ရွှင်ဖို့ ဒီတစ်ဘဝလုံးစာ ကိုကို ပေးဆပ်ပါ့မယ် ညီမလေး... မင်းသန့်ရာဇာ Own creation story, credit to cover photo owner