סטוקר

76 8 4
                                    

תקציר: ללואי יש סטוקר

~~~

"האזי." לואי הצמיד את הטלפון לאוזנו בחיוך.

"היי בייבי, איפה אתה?"

"בדיוק הגעתי לפארק עם דונה, שח ואודין". לואי התיישב על אחד מספסלי הבטון, "אני הולך לתת להם להתרוצץ קצת. אני אחזור בזמן לארוחת צהריים."

"בסדר. מה אתה רוצה שאני אזמין עבורך? רוד ביצע כמה שינויים בתפריט, אני אשלח לך הודעה. שלח לי בחזרה את ההזמנה שלך."

"בסדר. נתראה בארוחת צהריים."

"להתראות. אוהב אותך בייבי."

"אוהב אותך." לואי חייך כשהם ניתקו, שניות לאחר מכן הארי שלח לו הודעה לתפריט. הוא הרים את מבטו כדי לוודא ששלושת הכלבים בסדר, לפני שמיקד את תשומת לבו בטלפון שלו. הוא הסתכל בתפריט, בדק את המרכיבים, כששמע מישהו מדבר.

"איזה מהם שלך?"

הוא הרים את מבטו בהפתעה, ראה אדם עומד במרחק של כמה מטרים עם כלב קטן ברצועה.

"אה, אהמ, שלושתם בעצם." לואי חייך קצת, האיש חייך בחזרה, "אוי וואו. בטח קשה לגדל שלושה כלבים גדולים."

"קשה אבל כיף." לואי הנהן.

"היה לי כלב גדול כשהייתי ילד, שמו היה רקס. הוא היה בן 12 מקסים".

"זה נחמד." לואי הזיז מעט את רגליו, הוא לא היה בטוח למה האיש מדבר אליו, אבל לא רצה להיות גס בעניין.

האיש בטח שם לב לאי הנוחות הקלה שלו, הוא חייך ללואי חיוך אחרון, "כדאי שאצא לדרך. היה נחמד לדבר איתך." הוא אמר והלך לפני שלואי הספיק לומר משהו אחר.

~~

זה היה כמה ימים לאחר מכן, לואי נכנס עם אודין למסעדה כדי להגן עליהם מפני הגשם. הוא הזמין כוס קטנה של שוקו חם ומאפינס, יושב בדוכן עם אודין. הוא הוציא את הטלפון שלו כדי להתקשר להארי.

"היי בייבי, הכל בסדר?"

"כן, זה פשוט - יורד גשם זלעפות בחוץ, ואני טיילתי עם אודין." הוא נשך את שפתו התחתונה, "תהיתי אם יש מישהו שיכול לאסוף אותנו? אני אשלח לך הודעה על המיקום שלי."

"כמובן, כמה שומרים יוצאים לסיבוב בעיר, אני אשלח את הקרובים ביותר".

"תודה האזי."

"שלח לי הודעה כשאתה נכנס איתם לרכב."

הם סיימו את השיחה, לואי שלח את מיקומו בזמן שהוא חיכה להארי שיגיד לו את שמות השומרים שיאספו אותו.

"מה אתה שותה?"

לואי הרים את מבטו, מופתע לראות את אותו אדם מכמה ימים קודם לכן.

"רק - רק שוקו חם."

"נחמד." האיש הנהן, ישב על כיסא בר הצידה כדי להיות מולו. "זה אחד הכלבים מאתמול, נכון?"

אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגםWhere stories live. Discover now