תקציר: קבוצת בריונים פורצת לאחוזה. לואי לבד בבית, הארי יצא לנסיעת עסקים.
~~~
"לאן אתה הולך עכשיו?" שאל לואי וחייך אל הטלפון שלו.
"עכשיו אני עוזב את המלון לגאלה." הארי חייך בחזרה.
"תראה לי את החליפה שלך." לואי צנח על ספת הענן, "באיזה מהם בחרת בסופו של דבר?"
הארי הסתובב בחדר המלון שלו והפך למצלמה האחורית, מראה את החליפה שלו במראה, "הלכתי על זה. אתה אוהב את זה?"
"אוהב את זה. אתה גורם לכל חליפה להיראות טוב." לואי חייך בלחיים ורודות.
הארי סיבב בחזרה למצלמה הקדמית שלו, "טוב לדעת." הוא חייך אל לואי, ואז סובב את ראשו כדי להסתכל למקום מחוץ למצלמה. "אני צריך ללכת עכשיו בייבי, אני אשלח לך הודעה לפני שאני עולה למטוס. אתה תישן, אז כנראה נדבר בבוקר."
"בסדר. תהנה מהגאלה, אוהב אותך."
"אוהב אותך יותר בייבי."
הם סיימו את הפייסטיים שלהם, לואי התפרץ משעמום וקם מהספה. הוא הלך לחדר השינה הראשי וחיבר את הטלפון שלו למטען לפני שהלך להתקלח.
הוא סיים להתקלח והתלבש בבגדים נוחים, שכללו את אחד הטרניגים של הארי כרגיל. הוא לבש את הגרביים הרכים שלו כדי לשמור על כפות רגליו חמות לפני שהלך לבדוק את הטלפון שלו. הוא שכב במיטה בזמן ששלח לנייל קצת הודעות, נייל ידע שהארי נעדר והיה יותר משמח להיות שם בשביל לואי כשהוא צריך מישהו לדבר איתו.
ראשו של לואי ננעץ אל הדלת כששמע קולות חלשים מהקומה הראשונה. הוא קם לאט מהמיטה והלך על קצות האצבעות לדלת, בתקווה שאולי כמה מהשומרים של הארי, או אפילו ליאם או זאין, הם אלה שמשמיעים את הקולות.
הוא לא ראה איש בקומה השנייה, אם כי שמע קולות נוספים מהקומה הראשונה. הוא המשיך להיות קרוב לקיר, הוריד את עצמו כדי להיות פחות גלוי. עיניו התרחבו כאשר הוא ראה שני גברים עומדים שם, הם הפנו אליו את הגב, שניהם לבושים שחור ומחזיקים אקדחים קטנים.
הוא נע לאחור בשקט ככל שיכול, הוא ראה רק שני גברים, אם כי שמע יותר מרק שניים. הוא לקח את הטלפון שלו מחדר השינה ושם אותו על שקט, הוא לא יכול היה להסתכן שישמעו אותו.
אני צריך להגן על עצמי, חשב לואי לעצמו. ואז הוא נזכר - במשרד של הארי הייתה תחמושת.
הוא הציץ מחדר השינה ועצר את נשימתו כשהקשיב, הוא שמע את קבוצת הגברים משמיעה קולות נוספים בקומה הראשונה, הוא יצא על קצות האצבעות מחדר השינה וזחל על הרצפה קרוב לקיר עד שהגיע למשרד הביתי של הארי.
הוא נאנח בשקט כשהגיע לחדר הגדול וקם מהרצפה, הוא ניגש לשולחן הכתיבה של הארי ובשקט פתח את המגירות בידיים רועדות, הוא מצא אקדח במגירה הראשונה. הוא גם מצא עוד תחמושות מלאות בכדורים, וטבעת חבטות.
YOU ARE READING
אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגם
Diversosהארי מנהל את העיר, לואי הופך אותו לרך תתעסקו עם לואי ואתם הסתבכתם ~ היי, אני רק מתרגמת את הסיפור כל הזכויות שמורות *מתעדכן* תהנוו:)