הפסקה - התוצאות

103 9 0
                                    

תקציר: הימים שלאחר חזרתו של לואי מהפסקה.

~~~

מזוודות.  קַר.  שתיקה.  קפה עם אלכוהול.  ראש מסתובב.  הרמת משקולות.  בודק את הטלפון.  מיטה ריקה.

הארי פקח את עיניו, זרועו נעה באופן אינסטינקטיבי לצד המיטה.  ריק.

הוא זינק והשליך את הכיסויים, שלח אותם לעוף לרצפה.  הוא קפץ מהמיטה והדליק את מנורות המיטה, עיניו פעורות בדאגה למראה החדר הריק.  הוא הסיט את ראשו לכיוון חדר האמבטיה, אבל האורות היו כבויים

פאק. פאק.  איפה הוא. פאק.

הוא בדק את חדר הארונות אבל גם הוא היה ריק, מה שגרם לראשו להסתחרר.

לא לא.

הוא יצא מהחדר, צעדיו היו ארוכים ומהירים.  טרקלין ריק.  חדרי אירוח ריקים.

ואז הוא שמע קולות חלשים מלמטה.  הוא דילג למטה לקומה הראשונה והלך למטבח,
מאיפה שהגיעו הצלילים.  לבו הפועם האט למראה לואי יושב על הדלפק, מחזיק ספל ביד אחת והטלפון שלו בשנייה, צנצנת עוגיות לידו.

לואי הרים את מבטו וחייך אליו, "היי. מה אתה עושה?"  הוא הזעיף את מצחו כאשר הבין את מצבו של הארי, גורם לו להניח את הטלפון והספל שלו על הדלפק, "האזי?"

הארי שפשף את עיניו, ואז את פניו, לפני שהוא ניגש אליו.  לואי החזיק את זרועותיו פתוחות, כרך אותן סביב כתפיו של הארי ומושך אותו לחיבוק.

"הכל בסדר?"  לואי לחש כשהארי נצמד אליו, זרועותיו סביב מותניו ופניו בכתפו.

"יותר טוב עכשיו."  הארי אמר בחזרה באותו שקט.  "התעוררתי ולא היית שם. הדאיג אותי."

לואי התקרב ונישק את ראשו, "סליחה. לא יכולתי לישון, אז קמתי להכין לעצמי שוקו חם."  הוא שפשף את ידיו למעלה ולמטה על גבו המאסיבי של הארי, מגרד את ציפורניו ברכות לאורך עמוד השדרה שלו.

הם נשארו מכורבלים עוד זמן מה, לפני שלואי דחף את הארי להסתכל עליו.  הוא לחץ נשיקה עדינה על שפתיו, "בוא נחזור למיטה?"

הארי נישק אותו שוב לפני שעזר לו לרדת מהדלפק, הוא החזיר את צנצנת העוגיות למזווה בעוד לואי שטף את הספל שלו בכיור.

לואי תפס את הטלפון שלו מהדלפק וקשר את זרועו עם זרועו של הארי כשהם הלכו למעלה בחזרה לחדר השינה שלהם, גבותיו מורמות בהפתעה כשראה את השמיכות על הרצפה.

הארי החזיר אותם בשקט למיטה, מזיז אותם בחזרה כדי שלואי ייכנס. לואי ישב מתחת לשמיכות, חיכה להארי שהיכנס איתו ואז כיבה את האורות לפני שנשכב על הכריות.

הוא התקרב עד שחלק את הכרית עם הארי, זרועו מונחת על חזהו של הארי.  "זה גרם לך להיכנס לפאניקה כי לא הייתי איתך במיטה?" הוא לחש, קימט את מצחו כשהארי הנהן.

אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגםWhere stories live. Discover now