תקציר: הארי לחוץ מהעבודה.
~~
לואי הסתכל בשעון בטלפון שלו, השעה הייתה אחרי שבע בערב והארי עדיין לא היה בבית. הוא לא היה מופתע יותר מדי שהארי עבד מאוחר, ובכל זאת ציפה לקבל הודעה. הוא פתח את הטלפון שלו ולחץ על האיש קשר של הארי.
"היי בייבי, הכל בסדר?"
"כן. השעה... השעה שבע עברה עכשיו ואתה עדיין לא בבית. עובד עד מאוחר?"
"כן. אני אסיים בקרוב, היה לי כמה דברים לעשות לפני שהספקתי לעזוב. רעב? אני יכול לאסוף קצת אוכל בדרך חזרה."
"בטח. אני אחכה לך."
"אם אתה מרגיש עייף אתה יכול להיכנס למיטה בייבי, בסדר? אל תחזיק את עצמך."
"בסדר. נתראה מאוחר יותר."
"להתראות, אוהב אותך."
"אוהב אותך."
לואי ניתק ונאנח בשקט, לא היה אכפת לו כשהארי עבד עד מאוחר, אפילו אם זה אומר שהוא ראה אותו פחות. הוא רק רצה שהארי יזכור לדבר איתו על זה.
הארי הגיע שעתיים לאחר מכן עם ארוחת ערב, הוא התקלח במהירות והצטרף ללואי לטרקלין.
"האזי." לואי הניח את המזלג שלו בקופסת האוכל, הארי הסתובב להביט בו, פה מלא באוכל. לואי חייך אליו חיוך עדין והעביר את אגודלו על זווית שפתו במקום שבו הייתה טיפה קטנטנה של תיבול.
"לא אכפת לי שאתה נשאר זמן נוסף במשרד. אני פשוט - אתה יכול להגיד לי בפעם הבאה, אתה יודע? גם אם זה רק הודעה קצרה כי אתה לא יכול לנהל שיחת טלפון. אני עדיין רוצה שתגיד לי שאתה עובד עד מאוחר."
הארי תפס את ידו והצמיד נשיקה לפרקי האצבעות שלו. "אני אעשה זאת. היה לי הרבה מה לעשות, אפילו לא הספקתי לגעת בטלפון שלי לפני שהתקשרת."
לואי הנהן בהבנה, "זה בסדר. בבקשה תזכור לפעם הבאה?"
"מבטיח." הארי פלפל את פרקי אצבעותיו בנשיקות.
~~~
לואי נכנס למשרדו של הארי בבוקר, הארי הרים את מבטו מהניירות שלו וחייך ללואי חיוך קל, "היי בייבי".
"היי." לואי סגר את הדלת מאחוריו, "הלכת מוקדם יותר היום."
"כן, הייתי צריך להיות כאן קצת מוקדם לפגישה עם השומרים." הארי הנהן, הוא שרבט בעטו בפינה התחתונה של הנייר, חותם על עוד כמה ניירות. "גם היום אני אעבוד מאוחר בלילה."
לואי הנהן, הוא ניגש לאט להארי ונשען על שולחנו, זרועותיו שלובות על חזהו, "דברים עסקיים או כמו... דברי אבטחה?"
צחקוק קטן עזב את שפתיו של הארי. "שניהם."
"יש משהו שאני יכול לעזור בו?" לואי הציע, הארי הרים את מבטו אליו וחייך, "אתה יכול לנשק אותי."
YOU ARE READING
אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגם
Randomהארי מנהל את העיר, לואי הופך אותו לרך תתעסקו עם לואי ואתם הסתבכתם ~ היי, אני רק מתרגמת את הסיפור כל הזכויות שמורות *מתעדכן* תהנוו:)