תקציר: שבר במרפק של לואי
~~
לואי עמד בתור עם אודין, זאוס ואפולו, רגל שמאל לפניו ורגל ימין מאחוריו.
"שלוש, שתיים, אחת, גו."
הוא המריא בריצה, שלושת הכלבים לוהטים על זנבו. הוא ציחקק כשהוא שבר את הריצה שלו, "הם כל כך מהירים."
"יותר מהירים ממך, זה בטוח." ליאם ציחקק, לואי הניח את ידיו על ירכיו, "אולי הם מהירים ממני, אבל אתה בטוח לא."
ליאם דחף את עצמו מהקיר שעליו נשען, "זה אתגר?"
"אני מאתגר אותך." לואי חייך, ליאם מצמצם לעברו את עיניו, "האתגר התקבל".
הם עברו לעמוד זה לצד זה, לואי ספר לאחור, "שלוש, שתיים, אחד, גו."
הם המריאו בריצה, לואי חצה את הקו שנייה לפני ליאם. הוא זרק את זרועותיו באוויר בזמן שעצר את הריצה שלו, "ניצחתי! ידעתי את זה!"
"אין מצב, אין סיכוי! אני רוצה קרב חוזר!" ליאם צחק, לואי ציחקק ודחף את כתפו קלות, "אתה כל כך לוזר"
"משחק חוזר". ליאם עמד בתנוחה, לואי עמד לידו, "שלוש, שתיים, אחד, גו"
הם המריאו בריצה, הם היו זה לצד זה כמעט לאורך כל הדרך. ליאם עצר את הריצה שלו ראשון כשראה שהם רצים לכיוון קיר, מה שגרם ללואי לחצות ראשון את הקו.
לואי הושיט את זרועותיו כדי לעצור את הריצה והסתובב מעט הצידה, מרגיש כאב עז במעלה זרועו על המרפק שלו כשעצר את הריצה בתוך הקיר.
הוא התנשף החוצה, מעד לאחור, נחת על התחת שלו. "הו, האוווו." הוא החזיק את זרועו אל חזהו.
"אוי לעזאזל, לו אתה בסדר?" ליאם כרע ברך מולו, "איפה פגעת בעצמך".
"המרפק שלי - אוו." לואי התפרץ כשכאב לו להזיז את זרועו, "אני מקווה שלא שברתי כלום."
ליאם שפשף את כתפו, ואז החוויר. "לעזאזל, הארי הולך להרוג אותי."
"תפסיק, הוא לא יעשה כלום."
"אה, אתה רוצה להתערב? אני הולך לקבל כדור בטוח." ליאם ציחקק, "פאק." הוא נאנח ושלף את הטלפון שלו כדי להתקשר להארי.
"ליאם מה קורה?"
"היי, הארי. אתה פנוי?"
"אני בדרך לפגישה, משהו חשוב?"
לואי לקח את הטלפון מידו של ליאם, "האזי."
"היי בייבי, הכל בסדר?"
"האם הפגישה סופר חשובה?"
הארי היה שקט במשך שתי שניות.
"איפה אתה? אני אהיה שם עוד דקה."
"לא, תפסיק, אני לא רוצה שתדאג"
"טוב אז חדשות מרעישות, בייבי, אני כבר מודאג. מה קרה?"
YOU ARE READING
אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגם
Randomהארי מנהל את העיר, לואי הופך אותו לרך תתעסקו עם לואי ואתם הסתבכתם ~ היי, אני רק מתרגמת את הסיפור כל הזכויות שמורות *מתעדכן* תהנוו:)