תקציר: לבקשתו של הארי, לואי מצטרף לאחת מפגישותיו.
~~~
לואי ניגש בעצבנות לחדר הישיבות בקומה השלושים ושתיים. הוא לא היה בטוח למה, אבל הארי ביקש ממנו להתלוות אליו באחת מפגישותיו וביקש ממנו להיות שם קצת לפני עשר וחצי בבוקר.
הוא הביט לתוך החדר דרך קיר הזכוכית והאט עד לעצירה כשהוא לא ראה את הארי שם.
"בייבי".
לואי הסתובב לראות את הארי, הארי הניח את ידו הפנויה על מותניו, כשהאחרת שלו החזיקה תיקייה. הארי לחץ נשיקה על שפתיו, "בוא ניכנס." הוא אחז בידו.
"על מה הפגישה?" לואי שאל, הארי פתח את הדלת והכניס אותו לחדר, "אתה תגלה בקרוב."
לואי צפה בהארי מניח את התיקייה שלו בראש שולחן העץ הארוך והרחב, ואז הזיז את אחד הכיסאות אחורה, "שב בייבי, נתחיל בעוד כמה דקות."
"איפה אתה יושב?" שאל לואי כשהתיישב, הארי נתן לסנטרו צביטה רכה, "אני פותח את הפגישה, ואז אצטרף אליך."
לואי התבונן בהארי עומד בראש השולחן, מסתכל בכמה ניירות בתיקייה שלו. ואז הוא ניגש אל הבחור שמכין את מעמד המחשב למצגת, הוא דיבר איתו קצת לפני שחזר לתיקייה שלו.
אנשים נוספים נכנסו פנימה, לואי לא הכיר הרבה מהם. הוא תפס כמה מהנשים שנכנסו מביטיות בהארי, מה שגרם לו לזוז קצת במושבו.
"בסדר, סגור את הדלת, אנחנו מתחילים." הארי אמר לשומר שעמד ליד הדלת, השומר סגר את הדלת כשעזב לעמוד מחוץ לחדר.
כולם נרגעו והסתובבו להתמקד בהארי, לואי שילב את ידיו בחיקו בזמן שהוא חיכה להארי שיסביר על מה הפגישה.
"בתחילת השבוע חתמנו על עסקה עם חברה. ההכנסה מהעסקה תעבור לעמותת הצלת בעלי חיים בעיר כתרומה שלנו לעבודתם להצלת בעלי חיים".
לבו של לואי התחמם, הוא חייך ונשך את שפתו התחתונה, נעל את את עיניו עם הארי. הארי נתן לו קריצה יודעת לפני שהמשיך לדבר.
לואי שוחח עם הארי על כמה ארגונים להצלת בעלי חיים שמצא בעיר, ורצה לתרום להם. הארי הבטיח לו לעשות את המחקר שלו על הארגונים שלואי מצא ולבחור את הראשון שיעבדו איתו.
הארי הסביר את תהליך העסקה, ולאחר מכן את תהליך המעקב אחר הארגון כדי לוודא שהם משתמשים בכסף למטרות טובות.
כשסיים לדבר פנה לבחור שהיה אחראי על המצגת, שהארי כינה אותו כ-וויל מורי, אחד ממייסדי הארגון. "המקום כולו שלך עכשיו." הוא אמר וניגש אל לואי.
הארי משך את הכיסא של לואי לאחור, לואי קם בשקט ונתן להארי להתיישב. הוא הביט סביבו לחפש כיסא פנוי, אבל אפילו שנייה לא חלפה לפני שהארי משך אותו בזהירות לשבת בחיקו.
YOU ARE READING
אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגם
Randomהארי מנהל את העיר, לואי הופך אותו לרך תתעסקו עם לואי ואתם הסתבכתם ~ היי, אני רק מתרגמת את הסיפור כל הזכויות שמורות *מתעדכן* תהנוו:)