תקציר : הארי התקרר תחת מזג האוויר, ולואי נכנס למוד רופא
~~~
לואי דפק על הדלת למשרד הביתי של הארי לפני שהכניס את ראשו פנימה, "האזי?"
הארי הפנה את מבטו ממסך המחשב, "היכנס בייבי."
"כמה זמן אתה כאן?" שאל לואי כשנכנס לחדר, הולך לכיוון הארי. הוא קימט את מצחו, "אתה מרגיש בסדר?" הוא שאל כשהבחין במצמוץ הכבד של הארי ובדרך שבה הוא ניסה להחזיק את ראשו כלפי מעלה.
"כן, אני בסדר." הארי חייך אליו, למרות שלואי ראה דרכו, הוא ראה את אי הנוחות, את חוסר הבריאות.
כאשר לואי היה מספיק קרוב הוא חפן את פניו של הארי, "היי." הוא גרם להארי להרים את מבטו אליו, הוא העביר את ידיו מלחייו אל מצחו, ואז מטה אל צווארו. "אתה מרגיש חם."
"אני בסדר." הארי הניח את ידיו על פרקי הידיים של לואי, לואי הניד בראשו כשהחזיק את פניו של הארי, "אתה לא מרגיש או נראה בסדר, הארי."
"בייבי-"
"שש. תשמור את העבודה שלך ובוא איתי." לואי דחף את שערו של הארי מעל מצחו. הוא התבונן בהארי לוקח את עכבר המחשב ושומר את העבודה שעשה לפני שסגר את כל התיקיות הפתוחות וכיבה את המחשב שלו.
לואי לקח את ידו של הארי והוביל אותו החוצה ממשרדו, "כמה זמן אתה מרגיש ככה?"
"אני מרגיש בסדר בייבי, אין צורך להתעסק עם זה." הארי נתן ללואי להכניס אותם לחדר השינה שלהם, לואי דחף אותו לשבת על המיטה, "חכה כאן." הוא הלך לשירותים והוציא מַד חוֹם.
הארי ציחקק קצת ולואי הכניס את המדחום לפיו, מחזיק את הלסת שלו סגורה עד שהיא צפצפה. לואי תפס את המקל והסתכל על התוצאות בקול זעיר, "זה לא חום אבל אתה חם."
"אמרתי לך -"
"כן, טוב, אני לא שואל אותך כי אתה לא פונקציה, אתה יכול להגיד לי שאתה מרגיש נהדר בזמן שיש לך פציעות של קליעים בגוף. אז אני לא שואל אותך, אני אומר לך - בלי עבודה במשך יומיים או שלושה".
הארי הרים לעברו גבה, לואי הניח את ידיו על ירכיו עם אותו מבט מאתגר, "אם אתה מעצבן אותי אני אעשה את זה ארבע."
"אז מה התוכנית שלך, דוקטור?" הארי התעלם מהכאב הכבד של כאב הראש כשהתמקד בלואי, נשען לאחור על זרועותיו.
"לך להתקלח, אתה קצת דביק מהזיעה. חושב שיהיה לך בסדר עם להתקלח במים קרים? לא קר קפוא, רק קצת פחות חם". שאל לואי כשהוא כרך את זרועותיו סביב כתפיו של הארי וחיבק אותו.
הארי התחבט על האמצע של לואי, "אני יכול לעשות כל מה שתבקש ממני."
הארי התקלח והצטרף ללואי בחזרה לחדר שלהם מחייך כשראה את לואי מזיז את השמיכות בחזרה בשבילו.
YOU ARE READING
אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגם
Randomהארי מנהל את העיר, לואי הופך אותו לרך תתעסקו עם לואי ואתם הסתבכתם ~ היי, אני רק מתרגמת את הסיפור כל הזכויות שמורות *מתעדכן* תהנוו:)