נשיקות

80 8 7
                                    

תקציר: רגע אחרי הנשיקה הראשונה של הארי ולואי (שהייתה בדייט הראשון שלהם).  הארי קצת אובססיבי מדי לנשיקות של לואי.

הערה:

החלק הזה אינו אלא חמוד וטהור, זיכרו.

~~~~~~

הארי חנה מחוץ לדירתו של לואי וניגש לדלת הכניסה שלו, דופק בעדינות.  השניים ערכו עוד ערב דייט, הפעם בדירתו של לואי - לבקשתו של לואי.

השניים לא התראו כלל בשבוע האחרון, והארי לא יכול היה לחכות ללואי שיפתח את הדלת, הוא חשב יותר מדי על לואי בזרועותיו, הניח לעצמו להשתחרר ולדבר איתו, גרם לו לחייך ולצחוק - לנשק אותו.

מאז הנשיקה הראשונה שלהם על היאכטה הוא הרגיש כאילו הוא מכור,  לואי היה כל כך מתוק, שפתיו היו אפילו רכות מכפי שדמיין.  הוא אהב כשלואי השמיע קולות רכים לתוך הנשיקה, אהב כשהוא ציחקק כי הארי נישק אותו יותר מדי זמן.

לואי פתח את הדלת ופתח אותה, לחייו היו ורודות מסומק כשהוא חייך להארי, "היי."

הארי חייך בחזרה, הוא עמד לעשות צעד לעבר לואי אם כי נעצר כשאודין קפץ על רגליו.  הוא היה רק ​​בן שלושה חודשים, אז הוא עדיין לא היה גדול מדי.

"אודין, רד."  לואי משך אותו משם, "מצטער עליו. אני מניח שהוא התגעגע אליך."  הוא חזר לתוך הדירה, הארי עקב אחרי השניים וסגר את הדלת מאחוריו, נעל אותה.

"הוא היחיד שהתגעגע אליי?"  שאל הארי כשהוא משך בכתפיו את הבלייזר שלו, מחייך כשהוא גרם ללואי להסמיק עמוק יותר.

"אני אלך לשים אותו בחדר האורחים כדי שהוא לא יפריע לנו."  אמר לואי בעודו הרים את אודין בזרועותיו, לוחץ נשיקה לראשו כשהוא נעלם במסדרון.

הארי לקח את הזמן להוריד את החגורה שלו מסביב למותניו, והשאיר אותה על שולחן האוכל יחד עם הטלפון שלו.

לואי חזר לאזור הראשי של המטבח והסלון, לחייו עדיין ורודות.  הוא עשה את דרכו בביישנות אל הארי, "אתה רוצה קפה, אולי? טוב אני, בעצם קניתי בקבוק יין, אבל חשבתי שעדיין אשאל-"

הארי ניגש אליו והניח את זרועותיו סביבו, רוכן לנשק אותו כדי לקטוע אותו.  לואי חייך לתוך הנשיקה, ידיו אוחזות בזרועותיו של הארי כשהוא נתן להארי לנשק אותו קצת.

הנשיקה נעצרה כאשר לואי הרכין את ראשו מעט בביישנות, וניתק את השפתיים שלהם.  מצחו נלחץ על סנטרו של הארי, "היי."

"היי שוב."  הארי חייך ונישק את מצחו, "איפה בקבוק היין, אני אפתח לנו אותו."

לואי נכנס למטבח, הוא לקח את הבקבוק שישב על השיש והושיט אותו להארי.  הארי לקח את הבקבוק ותפס פותחן בקבוקים מאחת המגירות, פותח אותו במהירות בזמן שלואי הוציא שתי כוסות.

אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגםWhere stories live. Discover now