תקציר: לואי מצלם טרנדים של טיקטוק עם הארי.
איך אני אוהבת את הפרקים של הטיקטוק זה פשוט הדבר הכי חמוד בעולם תהנוו
~~~
לואי הניח את הטלפון על השולחן שלו כשהוא שמע את הארי עולה במדרגות, הוא מיקם אותו במהירות והתחיל להקליט לפני שנשכב במיטה
הארי נכנס לחדר השינה שלהם ורכן לנשק את הלחי שלו, "אני עוזב, אתה מצטרף אלי לארוחת צהריים?"
"כן." לואי פיהק, "אני אשלח לך הודעה."
"בסדר בייבי." הוא רכן לנשק אותו קצת, "נתראה מאוחר יותר."
"נתראה." לואי חייך כשהארי קם מהמיטה, הארי הלך לכיוון הדלת, "אוהב אותך בייבי"
לואי נשך צחקוק. "ביי האזי."
הארי עצר ליד הדלת, באמצע הדרך מחוץ לחדר. הוא פנה אל לואי בגבות מורמות.
"בייבי."
לואי חייך אליו, "האזי."
"אני אוהב אותך." הוא אמר במבט מצפה על פניו.
"אני יודע, האזי, אני אראה אותך בארוחת צהריים." לואי הנהן ופנה לשכב על הצד.
הארי דחף את הבלייזר שלו לאחור כדי להניח את ידיו על מותניו. "זו הייתה תשובה שגויה."
"אז מה אתה רוצה שאני אגיד?" לואי העמיד פנים שאין לו מושג.
הארי מצמצם את עיניו בשובבות, כשראה את הטלפון של לואי על שידת הלילה. הוא הכריח את עצמו לא לגחך כשהבין שלואי מקליט, הוא ידע שהוא צופה בסרטונים של טיקטוק לאחרונה, והיה לו תחושה שהוא מנסה את אחד הטרנדים שראה.
הוא ניגש חזרה למיטה וכרע ליד רגליו של לואי, הוא דחף את זרועותיו מתחת לשמיכות ותפס את רגלו של לואי, "תגיד לי שאתה אוהב אותי". הוא דגדג אותו, לא עזר לחיוך שהתפשט על שפתיו למשמע צחוקו של לואי.
"תפסיק! הארי לא!" לואי ניסה למשוך את רגלו מהארי, אבל הארי רק אחז בקרסול שלו כשהמשיך לדגדג.
"תגיד לי שאתה אוהב אותי." הארי דרש שוב, "תגיד את זה ואני אפסיק."
"אני אוהב אותך! אני אוהב אותך!" לואי קרא בצחקוקים, משך את רגליו כשהארי הרפה מקרסולו.
הארי קם והתקרב ללואי כדי לנשק אותו, "אוהב אותך בייבי." הוא נישק את לחיו כמה פעמים מהר לפני שיצא מהחדר עם חיוך על שפתיו.
~~~
~~~
הארי בישל ארוחת ערב במטבח, הוא התמקד בתיבול רוטב הפסטה כשלואי ניגש אליו. "האזי." לואי הניח את ידו על זרועו של הארי.
"בייבי." הארי ערבב את הרוטב עם כף עץ.
"אפשר לקבל חיבוק?"
הארי סיבב את ראשו ללואי, עיניו סורקות את פניו כדי לזהות אם הוא נסער, עצוב, חרד. אבל היה לו רק מבט רך, לחיים ורודות, מביט אל הארי מבעד לריסיו.
YOU ARE READING
אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגם
Randomהארי מנהל את העיר, לואי הופך אותו לרך תתעסקו עם לואי ואתם הסתבכתם ~ היי, אני רק מתרגמת את הסיפור כל הזכויות שמורות *מתעדכן* תהנוו:)