תקציר: לואי לא מצליח להירדם כשהוא שומע מישהו בדירתו
תזכרו שהחלקים אינם בסדר כרונולוגי - כלומר זה מלפני שלואי עבר לגור עם הארי.
~~
לואי ניסה להירדם כבר יותר משעתיים. הוא המשיך להסתובב, בועט את השמיכות, ואז משך אותן במהירות כשנהיה לו קר בחזרה.
הוא צנח בזמן שזז לשכב על גבו, ידייו עולות לשפשף את פניו. "למה?" הוא נאנח בשקט לעצמו לפני שהפיל את ידיו בצידי גופו.
לבסוף הוא החליט למשוך את עצמו מהמיטה כדי ללכת למטבח, הוא רצה להכין לעצמו שוקו חם או תה, מתוך מחשבה שזה עשוי לעזור לו לישון.
בדיוק כשהזיז את השמיכות מעצמו שמע את דלת הכניסה שלו נסגרת, מה שגרם לו לקפוא. הוא לא העז לזוז כשהקשיב היטב הוא שמע צעדים מסתובבים בדירה, עוברים מהסלון למטבח
ליבו דפק כשבהלה בעבעה בחזהו, הוא עשה תנועות איטיות ושקטות כשהוא קם מהמיטה, מושיט את הטלפון שלו משידה. הוא שלף אותו מהמטען, ידיו רועדות כששמע את הצעדים מתקרבים למסדרון, שם בקצהו היה חדר השינה שלו.
הוא הסתכל סביבו אחר כל כלי נשק אפשריים, כשהוא נזכר בסכין שהארי שם במגירה שלו, כזו שהוא חשב שלעולם לא ישתמש בה - כזו שהוא אפילו לא ידע איך להשתמש בה.
הוא שלף את הסכין מהמגירה כשהצעדים הגיעו לדלת שלו, הוא החזיק אותה ביד אחת רועדת בזמן שידו השנייה ניסתה ללחוץ על מספר הקשר של הארי.
הדלת נפתחה לאט לאט לואי חש דמעות של פחד ממלאות את עיניו כשהאיש נכנס רגל אחת פנימה, מכניס את ראשו לחדר.
"בייבי?"
נשימתו של לואי נעצרה בגרונו למשמע הכינוי, לפני שנשמעו קולות חלשים של זמזום. הוא התבונן בהארי, הארי שלו, פתח את הדלת קצת יותר והדליק את האורות, מבט מודאג על פניו.
"מה קורה?" שאל הארי, והזעיף את פניו כאשר לואי התחיל לבכות.
לואי הניח את הסכין על השידה והרחיק את הטלפון מאוזנו, הסתיר את פיו בגב ידו. הוא לא יכול היה להתאפק מהבכי, הוקל לו שזה הוא, אבל הוא הרגיש כל כך מפוחד.
הוא התיישב על השטיח עם ברכיו משוכות לחזה, הוא הרפה מהטלפון שלו כדי להסתיר את פניו בידיו.
הארי היה לצידו בשבריר שנייה, זרועותיו כרוכות סביבו, "בייבי דבר איתי, למה אתה בוכה?"
"ה-הפחדת אותי כל כך." לואי הצליח ללחוש מבעד לבכי.
הארי החזיק אותו חזק יותר, "לא התכוונתי להפחיד אותך בייבי, חשבתי שאתה ישן." הוא לחץ נשיקות לצד ראשו, לואי דחף את עצמו מזרועותיו והתייצב על רגליים מתנודדות, הארי הלך אחריו במהירות.
YOU ARE READING
אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגם
Acakהארי מנהל את העיר, לואי הופך אותו לרך תתעסקו עם לואי ואתם הסתבכתם ~ היי, אני רק מתרגמת את הסיפור כל הזכויות שמורות *מתעדכן* תהנוו:)