בילוי קבוצתי

92 10 12
                                    

תקציר: לואי מזמין את ליאם, זאין ונייל לארוחת ערב ושתייה בבית שלו ושל הארי.

~~

לואי תפס עגלה מהפתח של הסופר דחף אותה למקום, מוציא את הטלפון שלו כדי לפתוח את הרשימה שהכין מראש.

הוא שלח הודעה להארי במהירות כדי להודיע ​​לו שהוא בסופר לפני שפתח את הרשימות שלו, עובר במעברים כדי לאסוף את כל מה שברשימה. חטיפים, משקאות קלים, אלכוהול, בירה, מעט ממתקים.

הוא הזמין את ליאם, זאין ונייל לבלות אצלו ואצל הארי, שזו תהיה הפעם הראשונה אי פעם שכל החמישה מהם יזכו לבלות לילה אחד, כולם ביחד - והוא התרגש

לואי כמעט סיים עם הרשימה שלו כשהארי התקשר אליו, הוא חייך לטלפון שלו כשענה.

"היי האזי."

"היי בייבי. השומרים שלי נמצאים באזור שאתה נמצא בו, אתה צריך עזרה עם המצרכים? אני אשלח אותם לעזור לך להעמיס את המכונית שלך."

"אה, לא זה בסדר, לא קניתי יותר מדי" לואי הביט בתוך העגלה שלו, "רק משקאות, כמה שקיות של חטיפים וממתקים. לי מביא איתו גם פיצה, אז לא רציתי לקנות יותר מדי."

"בטוח במאה אחוז? אני אגיד להם להיות שם גם אם זה שקית צ'יפס בייבי".

"אני יודע שתעשה. אני לא צריך עזרה, יש לי את זה." לואי חייך, "אני בדרך לשלם עכשיו, ואז אני הולך הביתה."

"בסדר. נתראה מאוחר יותר."

"נתראה."

הם ניתקו, לואי תפס שקית אחרונה מהמעבר והלך לקופה לשלם. הוא ארז הכל במהירות לשקיות ויצא מהחנות, לקח איתו את העגלה לרכבו והעמיס הכל למושב הנוסע.

הוא החזיר את העגלה לקדמת החנות לפני שחזר למכונית ואל מושב הנהג, הוא שלח תזכורת לשלושת חבריו והחל לעשות את דרכו חזרה הביתה.

~~

הארי עזר ללואי לשאת את קערות החטיפים אל המדורה בחוץ, המדורה הייתה באמצע השולחן, עם ספות גן סביבו. זה היה מקום חדש ולואי אהב את זה שהוא יזכה לבלות שם בפעם הראשונה עם הארי וחבריו.

"אני חושב שאני צריך להביא שמיכות, אולי יהיה קר." לואי משך את שרוולי הסוודר שלו על ידיו, הארי כרע ברך בתחתית המדורה כדי להדליק אותה. הוא חייך אל לואי, "אני חושב שאתה יהיה היחיד שקר לו, בייבי. תמיד קר לך."

"אל תגרום לזה להישמע כאילו לא היית נותן לי להתכרבל איתך בשביל להתחמם." לואי חייך ודחף אותו ברגל בעדינות, "אני אלך להביא את השמיכות." הוא חזר לאחוזה ופתח את הארון מתחת לטלוויזיה בסלון, תפס שלוש שמיכות והוציא אותן החוצה.

הוא הניח את השמיכות על אחד המושבים, מחייך כשראה שהארי הדליק את המדורה. "זה נראה כל כך נחמד." הוא אמר להארי, הארי נעמד בחזרה וכרך את זרועו סביבו, "אני חושב שאני שומע את הטלפון שלך מצלצל." הוא אמר ללואי, מחזיק צחקוק כאשר לואי התנשף וזינק לתוך האחוזה.

אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגםWhere stories live. Discover now