תקציר: הארי ולואי יוצאים לקניות
~~~
לואי אחז את זרועו של הארי בידו, "אפשר לבחור משהו בשבילך?" הוא הסתכל סביב החנויות שהם עברו לידם, הארי חייך, "כמובן."
לזוג היה זמן פנוי לאחר שאכלו יחד ארוחת צהריים, אז הם החליטו להסתובב במרכז הקניות. לואי השיג לעצמו זוג נעליים חדשות שאהב, כשהוא השתולל רק מעט כשהארי התעקש לשאת את השקית.
"בוא ניכנס לכאן." לואי משך בעדינות בזרועו של הארי כשהוא משך אותו לחנות, הארי עקב בקלות אחריו, "ראית משהו שאהבת?"
"ראיתי מכופתרת למעלה אבל אני רוצה לדעת אם גם אתה אוהב את זה." לואי אמר לו, הוא שחרר את זרועו כדי שיוכל ללכת במעברים כמו שצריך, ידיו חופשיות לחפש בין הבגדים.
עובדת ניגשה אליהם, היא נראתה מתוחה לגמרי כשחייכה אליהם, "צהריים טובים. איך אני יכולה לעזור לך?"
לואי נשך את שפתו התחתונה, "אני - ראיתי מכופתרת למעלה ואני מחפש אותה, זה אה, היא שחורה והיה קצת כחול על זה."
"תעקוב אחרי." היא הסתובבה, לואי עקב אחריה במעברים, הארי צמוד מאחוריהם. לואי הודה לעובדת בחיוך כשראה את המכופתרת, הוא הוציא מתלה והראה להארי, "אתה אוהב את זה?"
הארי הניח את ידו על הגב הקטן של לואי, "אתה אוהב את זה?"
לואי צנח, "האזי החולצה הזו בשבילך ללבוש."
"ובשבילך שתגנוב."
"תסתום." לואי הסמיק קצת, "אתה אוהב את זה או לא?" הוא הרים את החולצה עוד קצת.
"אני אוהב, בייבי."
"בגלל שאני אוהב את זה או בגלל שאתה באמת אוהב את זה?" שאל לואי, מתעוות כשהארי צבט את צדו. הוא בדק את מידת החולצה שהחזיק לפני שהחזיר אותה וחיפש את המידה הנכונה.
לואי לקח את המכופתרת כשהוא המשיך להסתכל על עוד חולצות, לקח עוד מכופתרת להארי. הארי התבונן בו עם חיוך על שפתיו, הוא היה לובש בגד גוף לעבודה אם זה היה משמח את לואי.
לואי הלך לקבלה לשלם, צופה בבגדים מתקפלים לשקית. אפו התעוות מעט מהמחיר לפני שמסר את כרטיס האשראי שלו, הוא מעולם לא קנה משהו יקר, זה מעולם לא היה חלק מחייו או מי שהוא היה. הוא מעולם לא היה צריך להוציא כל כך הרבה כסף על בגדים, וגם לא רצה. עכשיו, כשהיה לו כסף ויכול היה להרשות אותו לעצמו, הוא נתן לעצמו להשתחרר קצת, במיוחד כשזו הייתה מתנה להארי.
לואי קיבל את הכרטיס שלו בחזרה והכניס אותו למחזיק הכרטיסים הקטן שלו ובכיסו, מחייך כשהארי הרכיב את זרועו סביב מותניו והצמיד נשיקה אוהבת ללחיו. לואי לקח את השקית מהעובדת והודה לה, תופס את ידו של הארי בידו השנייה כשהם יצאו מהחנות.
YOU ARE READING
אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגם
Randomהארי מנהל את העיר, לואי הופך אותו לרך תתעסקו עם לואי ואתם הסתבכתם ~ היי, אני רק מתרגמת את הסיפור כל הזכויות שמורות *מתעדכן* תהנוו:)