תקציר: זה יום חם, לואי וליאם נקלעים למלחמת מים, והארי בכלל לא מקנא.
~~
לואי הניח את הטלפון שלו אחרי ששלח להארי כמה תמונות שלו עם הכלבים, ליאם היה בחוץ ומילא את קערות המים של הכלבים.
זה היה יום חם בחוץ, הם התאמנו עם הכלבים קצת לפני שהיה חם מדי. הכלבים חזרו לתאיהם עם מעט אוכל, בעוד ליאם דאג לקערות המים שלהם, מקפיד למלא אותן כראוי.
לואי הרגיש שובב, אז הוא תפס בקבוק מים ריק ומילא אותו מהברז במטבח המיני בחדר הטרקלין שלהם. הוא יצא החוצה וצעד מאחורי ליאם, לפני שאחז בגב חולצתו ושפך מים על גבו.
ליאם התנשף ונרתע ממנו, לואי צחק למבט על פניו.
"אלוהים, לו." ליאם מניף קצת את החולצה שלו ועדיין צחק, "בשביל מה זה היה?"
"אין סיבה." לואי משך בכתפיו לפני שהשליך לעברו עוד מים וציחקק כשהלך למלא מחדש את הבקבוק שלו.
הוא חזר החוצה לחפש את ליאם, פלט חריקה כשליאם צץ מאחורי הפינה עם בקבוק מים משלו, זורק מים על לואי ומטביע אותו.
לואי ציחקק לפני שרדף אחרי ליאם וזרק לעברו מים, ליאם ברח אל הצינור הקרוב ומילא מחדש את הבקבוק שלו. לואי נלחם בצינור מידו כדי למלא את הבקבוק שלו, מייבב מצחוק כשליאם השליך את כל הבקבוק שלו על ראשו.
הוא הניד בראשו כדי להתיז טיפות על ליאם כשסיים למלא את הבקבוק שלו, אם כי סובב את הצינור כדי להרטיב את ליאם.
"היי זה רמאות!" ליאם תפס את הצינור מידו, הם נלחמו עליו לפני שליאם הצליח לחטוף אותו מידיו של לואי.
לואי ברח ממנו, למרבה המזל הצינור היה קצר. הוא עמד מספיק רחוק מליאם כדי שלא יצליח להגיע אליו, ליאם מילא את הבקבוק שלו וחייך אל לואי, "בוא נראה אותך עכשיו."
"הפסקת אש מהצינור. תניח אותו." לואי הניד בראשו עדיין צוחק, ליאם זרק את הצינור כשהוא עמד רק עם בקבוק איתו.
לואי זרק מים על ליאם מרחוק, ליאם עשה את אותו הדבר. הם מילאו מחדש את הבקבוקים שלהם, לואי תפס את ליאם סביב הצוואר והשליך את הבקבוק שלו על ראשו, מצחקק כשליאם ניסה להתרחק ממנו.
לואי הרפה מהבקבוק כדי לקבל יד חופשית וקצת בלגן את שיערו של ליאם. הוא צחק חזק יותר כשליאם כרך את זרועותיו מהצד ודיגדג אותו קצת
YOU ARE READING
אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגם
Randomהארי מנהל את העיר, לואי הופך אותו לרך תתעסקו עם לואי ואתם הסתבכתם ~ היי, אני רק מתרגמת את הסיפור כל הזכויות שמורות *מתעדכן* תהנוו:)