חולשה

127 12 2
                                    

תקציר: להארי יש חולשה אחת, וזה לואי

~~~





העניינים הידרדרו תוך שניות

זה התחיל כיום רגיל, הארי היה במשרד שלו, לואי יצא להתאמן עם הכלבים. בני הזוג נפגשו לארוחת צהריים, הארי הצטרף ללואי בחדר הטרקלין בביתן הכלבים, שם ללואי וליאם יש סלון, מטבח ופינת אוכל.

אחרי ארוחת הצהריים לואי וליאם עשו קצת ניירת בזמן שהארי יצא לסיבוב ברחבי העיר עם השומרים שלו.

עד אז הדברים היו בדיוק כמו ברוב הימים -
עד שצפירה חזקה נשמעה בכל בניין המשרדים, יותר משעה לאחר שהארי עזב.

לואי וליאם הרימו את ראשיהם בהפתעה, לואי הסתובב אל ליאם, "מה קורה?"

ליאם קם ממושבו ותפס את האקדח והרדיו שלו, "תישאר כאן." הוא הניף את אקדחו ויצא מחדר המשרד אל אזור הטרקלין, ואז יצא אל מקום החניה הגדול. הוא ראה שומרים מתרוצצים, שמע פקודות צועקות. הוא החליף כמה ערוצים ברדיו עד שנחת על אחד מהם. מרגיש את הדם שלו מתקרר.

ריינג'ר שחור, אני חוזר, ריינג'ר שחור, קוד שבע אפס ארבע."

המילים האלה חזרו על עצמם ברדיו בזמן שליאם רץ בחזרה לחדר המשרד, הוא תפס את ידו של לואי, "בוא נלך". הוא משך אותו ממושבו ורץ איתו החוצה מהמקום לכיוון בניין המשרדים.

"ליאם - ליאם תפסיק, מה קורה?" לואי, שלמזלו היה מסוגל לפחות לתפוס את הטלפון שלו רגע לפני שהוא נמשך למעלה, ניסה לגרום לליאם להאט אבל הוא היה חזק מדי וקצת מהיר מדי עבור רגליו הקצרות של לואי.

הם נכנסו לבניין, שומרים הקיפו אותם כשראו אותם וחלקם ליוו אותם למעלית, נכנסו איתם לקומה -2.

לואי החזיק בזרועו של ליאם, "ליאם -"

"אני אספר לך הכל רק לא עכשיו. עוד כמה דקות." ליאם הבטיח, לואי נשך את שפתו התחתונה כשהדלתות נפתחו והם יצאו החוצה כשהשומרים מלווים אותם לאחד החדרים הגדולים.

ליאם נכנס עם לואי לחדר מבצעי ענק ולקח אותו לאחד המשרדים, הוא סגר את הדלת והסיר את הווילונות כדי לתת להם פרטיות לדבר.

"שב" הוא אמר ללואי ושלף לו כיסא, לואי התיישב ברעד, "איפה הארי?"

ליאם ישב על הכיסא לידו והעביר את ידיו על פניו, שרוך אותן מתחת לסנטרו.

"הארי נחטף."

לואי הפסיק לנשום, לבו נשמט בחזהו. הוא בהה בליאם בחוסר אמון, "מה-מה?"

"הארי נחטף. זה קרה רק עכשיו, וזו הסיבה שהעזקות הופעלו.
ברדיו הם אמרו את שם הקוד של הארי שנלקח כבן ערובה, וזה הריינג'ר השחור. קוד שבע אפס ארבע מציין פצועים, חטופים, מתים. יש לנו שבעה שומרים פצועים, אף אחד לא נחטף ו-5 ארבעה הרוגים".

אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגםWhere stories live. Discover now