תקציר: לואי הוא הכתף של הארי לבכות עליה. תרתי משמע.
~~~
עברו עשרים וארבע שעות מאז שלואי חזר מההפסקה שלו.
בני הזוג בילו את כל הבוקר ביחד, דבוקים זה לזה כאילו החיים שלהם תלויים בזה.
להארי היה כאב בחזה שלו כל היום, הראש שלו היה קצת מטושטש והבטן הסתובבה. היה לו הרבה בראש, הוא חשב וחשב וחשב.
הוא הרחיק הכל והתמקד בלואילואילואי, לא נתן למחשבות להטביע אותו.
אבל לואי ראה דרכו.
לואי ידע שהוא לא בסדר, שהוא אבוד בראשו, המבטים העצובים, העוויתות הקטנות ביותר של אפו, הגרגורת שלו זזה כשהוא בלע רוק בכבדות.
כרגע הוא צפה בהארי מחפש במקרר אחר מרכיבים לארוחת ערב, הארי סגר את הדלתות, "אנחנו צריכים ללכת לקניות בסופר. פשוט נגמר לנו הכל"
"אנחנו יכולים ללכת מחר בבוקר." לואי הנהן, "אז אנחנו מזמינים?"
הארי ניגש אל לואי, שישב על גבי הדלפק, "כן, משהו שאתה רוצה?"
לואי שם את ידיו על הזרוע של הארי, "אני רוצה לדבר."
"לדבר." חזר הארי.
"כן." לואי הזיז את הארי קצת וקפץ מהדלפק, הוא לקח את ידו של הארי ומשך אותו.
הארי הלך בקלות בעקבותיו, הוא לא היה בטוח מה קורה, למה לואי רצה לדבר, על מה הוא רצה לדבר.
לואי הלך עם הארי לסלון ודחף את הארי להתיישב על הספה, ואז התיישב על ברכיו של הארי מולו. ידיו של הארי תפסו באופן אינסטינקטיבי את מותניו כאשר לואי עשה את עצמו נוח, כרך את זרועותיו סביב כתפיו של הארי ושילב את קרסוליו מאחורי גבו.
הוא החזיק את הארי בחיבוק חם, "האזי דבר איתי."
הארי אחז בו באותה חמימות, פניו בכתפו של לואי היכן שהחולצה הענקית שלבש נפלה, והראתה את עורו הרך. "על מה אתה רוצה לדבר?" הוא שאל.
לואי נסוג מעט לאחור בזעף עצוב, הוא חפן את פניו של הארי, "אתה לא בסדר, האזי. אני יכול לראות את זה. אתה כל כך עצוב ו - ואתה אבוד בראש שלך. דבר איתי על זה, מה שזה לא יהיה שיושב על החזה שלך."
הארי מצמץ לעברו פעם, פעמיים. "אני מרגיש בסדר, בייבי. הרבה יותר טוב, עכשיו כשחזרת."
"אני לא קונה את זה." לואי הניד בראשו, "אל תשקר לי. אני יודע שאתה לא בסדר, ואני רוצה שתדבר איתי. תסמוך עלי עם המחשבות שלך- זה רק אני, האזי." הוא ליטף את פניו של הארי באגודליו.
הארי בהה בעיניו, מרגיש את הכאב בחזהו הולך וגדל. שפתיו היו מופנות כלפי מטה בשבט עצוב,
הוא ניסה להניד בראשו אבל לואי החזיק את ראשו חזק יותר בידיו, "תפסיק עם זה."
YOU ARE READING
אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגם
Randomהארי מנהל את העיר, לואי הופך אותו לרך תתעסקו עם לואי ואתם הסתבכתם ~ היי, אני רק מתרגמת את הסיפור כל הזכויות שמורות *מתעדכן* תהנוו:)