תקציר: מנטה ממליטה את הגורים שלה
~~~
הארי פתח את דלת התא של מנטה, מחייך למראה לואי יושב על המצעים של מנטה כשמנטה שוכבת על צדה לידו, ראשה מונח על ברכיו ובטנה גדולה ועגולה.
"היי בייבי." הארי הניח לדלת להיסגר, "הווטרינר צריך להיות כאן בכל רגע עכשיו."
"היא הפסיקה לבכות לעכשיו, אבל אני חושב שעומדים להיות לה עוד צירים בקרוב." לואי אמר כשהוא מלטף אותה, "תוכל בבקשה להביא לה את אפולו?"
"כמובן." הארי עזב את התא והביא את אפולו מתאו במסדרון, הוא הכניס את הכלב לתא של מנטה והתבונן כשהוא מרחרח אותה קצת וליקק את פניה ואוזניה.
ליאם ניגש אליו עם הווטרינר קרוב מאחוריו, "הנה הם."
הווטרינר לחץ את ידו של הארי והניח את התרמיל שלו על הרצפה, זז לכרוע ברך מול מנטה. "כמה זמן יש בין צירים?" הוא שאל את לואי.
"רק כמה דקות, אה - אולי עשר?" לואי השפיל את מבטו אל מנטה, "האחרון היה לפני כחמש דקות אז אני חושב שהיא צריכה לקבל עוד אחד בקרוב."
"בסדר. אני הולך לבקש ממך לזוז כדי שנוכל להכין לה את דברים, בסדר?" הוטרינר אמר, לואי הנהן והתרחק בזהירות, הוא הניח את ראשה של מנטה על כרית שמסר ליאם. הוא נשק לראשה וקם, "אני אלך להביא את השמיכה המחוממת".
הוא הביא את השמיכה המחוממת שהזמין במיוחד להולדת הגורים, כשהוא חוזר לחדר. הוא השתולל בעצב למשמע קולות היבבות של מנטה, הארי שפשף את גבו כדי לנחם אותו ולקח ממנו את השמיכה, "בייבי אתה לא צריך להישאר אם זה קשה לך מדי."
"אני שונא שכואב לה, האזי." הוא צפה בהארי לוקח ממנו את השמיכה וחיב אותה לפני שהניח אותה, בעזרת הווטרינר השניים הניחו את מנטה על השמיכה בעוד אפולו צפה בשניים מקרוב.
הארי נעמד בחזרה ולקח עוד שמיכות כדי לרפד אותו יותר כדי שמנטה תהיה נוחה. לאחר מכן פנה אל לואי, שעמד בפינה עם זרועותיו סביב שפתו האמצעית והתחתונה בין שיניו.
"בייבי" הוא עזב את הווטרינר וליאם כדי שהם יסיימו להכין את מנטה בזמן שהוא הלך ללואי, הוא הניח את ידיו על לחייו של לואי, "אתה לא צריך להישאר כאן אם זה יותר מדי בשבילך. יהיה גם קצת דם ואני יודע שאתה לא אוהב את זה."
לואי התפרץ, "אני המאמן שלה, האזי, היא הכלבה שלי, אני לא יכול לעזוב אותה." הוא הניד בראשו.
הארי חייך אליו חיוך עדין ונישק את מצחו, "אני בטוח שהיא תבין. יש לה את שלושתינו ואפולו, היא תהיה בסדר במאה אחוז." לאחר מכן הוא נישק את שפתיו, "לך תכין לעצמך שוקו חם כדי להירגע קצת, אני אשלח את ליאם מאוחר יותר עם עדכונים".
YOU ARE READING
אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגם
Randomהארי מנהל את העיר, לואי הופך אותו לרך תתעסקו עם לואי ואתם הסתבכתם ~ היי, אני רק מתרגמת את הסיפור כל הזכויות שמורות *מתעדכן* תהנוו:)