שיני בינה

95 8 10
                                    

תקציר: לואי עוקר את שיני הבינה שלו.

~~

הארי שם את ידו על לואי שמקפיץ את הברך,
"אין מה לדאוג."

"אני ממש לא אוהב את רופא השיניים." לואי נאנח, "אני לא הולך אלא אם כן אני באמת צריך."

"אתה זוכר שלעולם לא אתן לאף אחד לעשות משהו שיפגע בך, נכון?" הארי שאל, "אמרתי ללורה לוודא שהם יודעים להרדים אותך בכח הזמן הזה. ואני אהיה בחדר כל זמן שאתה שם כדי לוודא שאתה נשאר ישן."

לואי נשך את שפתו התחתונה, ידיו הקטנות אחזו באחת הגדולה של הארי שהייתה על ברכו, "מה אם אתעורר באמצע וארגיש את הכאב?"

"אתה לא. אני אדאג לזה." הארי לחץ את ידו.

הם הגיעו לבניין הקטן ויצאו מהמכונית בליווי שניים מהשומרים של הארי. הם הלכו לדלפק הקבלה, הארי החזיק את זרועו סביב לואי בזמן שדיבר.

"ה-היי. יש לי תור. לואי טומלינסון." לואי אמר, הארי שפשף את גבו כדי להרגיע אותו

האישה הסתכלה על לוח הזמנים והינהנה, "בבקשה המתן שאחת העוזרות תקרא לך."

לואי הנהן והלך לשבת על אחד הכיסאות, הוא שילב את זרועותיו על האמצע שלו, הברכיים דופקות זו בזו. הארי כרע ברך לפניו והניח את ידיו על ירכיו, "אתה סומך עליי?"

לואי הנהן, הארי נתן לירכיו לחיצה עדינה, "אז תאמין לי כשאני אומר לך שיש לי אותך. אני לא אתן לך להרגיש אפילו קמצוץ של כאב."

"לואי טומלינסון?"

הארי קם ולקח את ידיו של לואי, לואי קם מהמושב והלך בעקבות העוזר. הוא החזיק את ידו של הארי בחוזקה כשהם נכנסו לאחד החדרים, שם ישב הדוקטור.

הבחור קם והושיט את ידו כדי ללחוץ את ידיהם, "בוקר טוב. אני דוקטור אדמס, זו נטליה העוזרת שלי. בבקשה שב."

לואי התיישב במושבו, הארי עמד לידו נתן ללואי להחזיק את ידו בחוזקה. האקדח שלו היה תחוב בקדמת החגורה שלו במקום בצד, אזהרה שקטה והפגנת הגנה.

ד"ר אדמס הבחין שלואי היה מתוח וחייך אליו חיוך מנחם, "אני יודע שלהיות כאן זו לא הפעילות הכי כיפית , אבל אני מבטיח לך שנעשה את זה ללא כאבים. אנחנו לא מתחילים כלום עד שתהיה לגמרי בהרדמה מלאה, אנו עוקבים אחריך לאורך כל התהליך"

לואי הנהן בלי לומר מילה, הוא היה עצבני מכדי לפתוח את פיו. הוא לחץ את ידו של הארי בהפתעה כאשר משענת הכיסא שלו ירדה לאט והמושב התרומם, הארי שפשף את אגודלו על פרקי האצבעות שלו.

הוא הסיט את מבטו כשהאחות כרכה תחבושות אלסטית סביב זרועו כדי להכניס IV בשביל הרדמת ההרגעה, הארי הניח את ידו הפנויה על מצחו, "נשימות עמוקות בייבי"

אל תתעסקו עם הבן אדם הלא נכון // מתורגםWhere stories live. Discover now