,,Máš nádherné oči, Mimi...Ne, máš překrásné oči, které září jako hvězdy když se směješ a tančí v nich plamínky ohně, které mě hřejí. Jsi překrásná. Chtěl bych aby i naše děti měli tak nádherné oči jako máš ty," řekl Mátyás a potom ji políbil.
,,Naše děti?" zeptala se Mimi překvapeně a nechápavě na něj hleděla.
,,Ano, Mimi...Naše děti. Už jsem tak trošku plánoval, můj drahokame a chtěl bych jich mít s tebou několik...Opovaž se na mě zapomenout.. Mimi" odsekl a přitom jeho prsty přejely po její půvabné tváři.
,,No to si ještě rozmyslím," poškádlila ho Mimi a přitom svou rukou pohladila jeho vlasy.
,,Nezapomeneš na mě.. nikdy. A pokud ano, má dráha, tak se ti připomenu. A to milé rád," řekl a jejich pohledy se setkaly a potom se k ní Mátyás sklonil a znovu ji políbil.
,,Tak tedy ano," řekla Mimi, když se od ní odtáhl a přitom se na něj usmála.
,,Co ano?" zeptal se Mátyás a přitom na ní chvíli jen tak hleděl. ,,Nezapomenu na tebe..nikdy," odpověděla a potom ho vzala kolem krku a stáhla si ho k sobě, aby mohla jejich rty opět spojit. ,,Miluji tě ty moje malá dračice," řekl po chvíli tiše a přitom ji slabě kousl do spodního rtu.
,,Jsi můj poklad, miláčku," zašeptal slabým hlasem a potom její rty drtil hladovými polibky.
,,Asi bychom už měli jít," řekla po chvíli Mimi a přitom se od něj trochu odtáhla. ,,A kam by jsi chodila..můj medvídku. Jsi tak sladká a přitažlivá..a já tě zase chci, má krásko..Vzala jsi mi srdce i mou duši..A já nedokážu myslet na nic jiného, když jsem v tvé blízkosti," zašeptal Mátyás a potom ji začal líbat na půvabná kyprá růžová ňadra.
,,Ještě aspoň naposledy," dodal a potom opět vyhledal její rty.
,,No dobrá," řekla Mimi a rukou našla jeho přirození, které už bylo opět nesmírně živé a i ona si musela přiznat, že by ho taky chtěla.
,,Jestli to půjde tímto tempem, tak ty děti budeme mít raz dva," dodala si v duchu a přitom mu pohlédla do očí, ve kterých se zračila touha...touha po ní. Protože po žádné jiné ženě Mátyás netoužil tak jako po Mimi, která ho doslova očarovala.
,,I svou snoubenku měl rád, to ano...Ale Mimi..Mimi ta byla něco úplně jiného," řekl si Mátyás pro sebe, protože Mimi v něm probouzela neskutečný hlad a touhu, které se nemohl nabažit.
Zalehl ji opět svým tělem až polekaně vyjekla a pak se v ní začal zběsile pohybovat.
,,Vždyť jsme spolu strávily krátkou noc a pár hodin a ty už myslíš na děti?" řekla po chvíli a potom hlasitě zasténala, když silně přirazil.
,,Znám tě už déle víc jak několik měsíců Mimi..a miluji tě možná ještě o něco víc. A to že jsme k sobě našli cestu až teď a vyspali se spolu na tom nic nemění. Chtěl jsem to a přál jsem si to z celého srdce, protože doposud jsem tě mohl milovat jen tajně..Ale teď..můj poklade...Teď už nechci svou lásku k tobě skrývat. Protože věř mi Mimi, že by dokázala vyplavit všechno..Tak moc tě miluji a chci mít s tebou velkou rodinu, i kdyby to bylo už teď..Já na svém rozhodnutí nic nezměním a vím že i ty mě chceš, tak proč bychom to měli dál skrývat, když nám to spolu tak krásně jde, má paní," odpověděl Mátyás a opět do ní silně přirazil, takže po chvíli slastně zasténaly oba.
Byly propojeni jako jeden a i jejich dech byl stejný, stejně tak jako i tlukot jejich obou srdci..A Mimi uviděla v Mátyásových očí co že je to láska..Protože jeho oči ji nádherně spalovaly, až měla pocit že má motýly v břiše.
,,Ach, bože Mátyásy..kéž bychom mohli být spolu..Ale hlavně teď nepřestávej..Nepřestávej..Ach, bože jak chci být s tebou..," řekla si v duchu a najednou měla pocit jakoby Mátyás její modlitby vyslyšel, protože začal nenávratně zrychlovat, až se pak oba po chvíli propadaly do opojné extáze vášně a slasti.
Ležely vedle sebe a Mimi si uvědomila že by s ním chtěla mít děti. ,,A kdo ví, třeba právě na jedno už zadělaly," řekla si pro sebe a přitom se při té představě zasmála.
I když to bylo ještě ve hvězdách, ale Mátyás jakoby ji vyslyšel, protože si ji k sobě přitáhl k dlouhému vášnivému polibku ve kterém se zračila jeho láska k ní.
YOU ARE READING
Poslední Hřích 2
RomanceArpád Draskoči čirou náhodou znovu objeví svou manželku Katalinu, kterou všichni považovaly za mrtvou, včetně jeho. Najdou spolu opět své ztracené city? I Mimi čekají velké věci, protože ji půjde doslova o život. ----------------------------------- ...