100. Šaci a její minulost 10

5 2 2
                                    


,,Asi bychom se měli usušit," řekl Sándor, když skončily a když se podíval na svoje šaty, které byli úplně promočené.

,,Asi ano, stejně jsem to z tebe chtěla sundat," odpověděla na jeho slova a kousla ho šibalsky do spodního rtu, když mu dávala polibek. ,,Ty mrško, jedna," odsekl hlubokým hlasem a přitáhl si ji k sobě. ,,Ale musím uznat že máš pravdu..možná že bez šatu by to bylo lepší," dodal a pak si svůj mokrý oděv rychle vysvlékl a obrátil se na ní.

,,Takže můžeme pokračovat," řekl a potom ji vzal do náručí a odnesl ji z ledové vody kousek stranou a položil ji opatrně na zem.

,,Můžeme," odpověděla Šaci, když ji položil a roztáhla před ním nohy. ,,Tak tedy pokračujeme," procedil skrz zuby a potom se hladově vrhl na její ústa, které doslova drtil svými polibky. Pak políbil každou část jejího těla a zastavil se u jejich ňader se kterými si chvíli hrál.

Mazlil se s nimi, stejně jako s celým jejím tělem a když své polibky, přesunul, k vchodu do její jeskyňky, tak Šaci před ním ještě víc rozevřela své nohy.

Nezklamal ji a vklouzl do jejího těla, jako ten nejzkušenější horolezec.

Oba si užívaly jejich milování plnými doušky a když už konečně měli dost, tak vyšli nazí z jeskyně a drželi se ruku v ruce.

Sándor pak rozdělal oheň aby se oba mohli usušit a aby jim bylo tepleji, ale taky i hlavně proto aby mohli uschnout jeho šaty. Šaci mu aspoň přes ramena přehodila jeho kabát, aby mu nebyla zima a sama se zabalila do teploučké deky.

,,Nemáš hlad?" zeptal se ji po nějaké chvíli Sándor a pohlédl ji pevně do očí.

,,Ne, nemám," odpověděla Šaci a usmála se na něj. ,,To je škoda, protože já mám strašný," řekl a šibalsky se na ní podíval.

,,Skočím se po něčem podívat," nadhodila a chystala se zvednout, jenže jeho jedna ruka, ji zarazila. ,,Ne, nikam nechoď, Šaci..Ano, mám hlad..ale kromě i toho normální hladu..mám ještě hlad i na ten fyzický," řekl Sándor potichu a pohladil ji po odhalených ramenou.

A Šaci věděl, že i ona má hlad po stejném hladu a musela uznat že tento muž má proklatou vydrž..stejně jako měl i proklatou erekci, kterou pocítila na vlastní kůži, když se ho jednou rukou dotkla tam dole a když uviděla jeho ztopořený úd, který byl v tu chvíli tvrdý jako skála.

,,Jestli chceš, pomohu ti," řekla tichým hlasem a sklonila se k jeho rozkroku.    

Potom ho začala líbat na jeho stehna a její jazyk se dotkl jeho úd. Nakonec ho vzala do úst a začala s ním kmitat.

Sándor vzdychal a ona vzdychala s ním, i když měla plnou pusu.

,,Šaci už dost..Nebo to nevydržím," řekl slabým hlasem, protože měl co dělat, aby se úplně nezhroutil. Šaci tedy přestala, lehla si na záda a podívala se na něj tím nejsvůdnějším pohledem, jako snad ještě nikdy.

,,Tak to tedy můžeš dokončit. Vyber si kam chceš," dodala a natáhla k němu ruku, aby si ho přitáhla k sobě. 

Sándor celý omámený touhou se podíval na její nádherná, plná, velká a kyprá ňadra, která se zvedala a klesala přesně s jejím dechem a která se mu na ní i mimo jiného tolik líbila, protože i jeho úd se v tu chvíli probudil ještě víc k životu a žádal si jediné, pokropit ty nádherné vrcholky, které jakoby ho toužebně volaly ať to udělá a tak to Sándor udělal a potřísnil její ňadra.

Šaci se v tu chvíli ozval z hrdla slastný výdech, když ucítila na svých prsou onu teplou tekutinu. Sándor se k ní potom sklonil a zaútočil na její ústa, která ho toužebně volala po polibku. 


Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now