Mimi s Mátyásem ujížděli krajinou a užívaly si přitom vzájemnou blízkost jednoho i druhého, i to že jsou spolu.
Když byli před nevěstincem, tak Mátyás zastavil svého koně a pak když už sám stál na pevné zemi, tak pomohl Mimi ze sedla. Svíral ji v náručí, jako ten největší klenot, který pro něj ve skutečnosti byla a pak když ji opatrně pokládal na zem a když se jejich rty ocitli jen malý kousíček od sebe, tak si ji k sobě přitáhl a dal ji na rty malý polibek.
,,Miluji tě," zašeptal ji do rtu a když ho Mimi nechala, aby svůj polibek ještě prohloubil, tak pak pokračoval s mnohem větší intenzitou.
,,Mátyásy.." řekla Mimi a on zpozorněl, když vyslovila jeho jméno.
,,Pojď nahoru," dodala a vzala ho přitom za ruku. ,,Ne, já nemůžu," odsekl náhle Mátyás, protože si vzpomněl na Csillu, která je viděla a věděl že ji to musí nějak vysvětlit, protože tohle si nezaslouží..Ale když na něj Mimi pohlédla pohledem z pod černých řas, kterým ho sváděla, tak věděl že ji nemůže odolat, protože tato žena představovala všechny jeho vášně.
,,Pojď, Mátyásy," řekla znovu a vzala ho za ruku pevněji.
,,Ne, počkej ještě, Mimi," odpověděl a přitlačil ji zády ke zdi a začal ji líbat s takovou vášní, jakoby patřila jen jemu.
,,Miluji tě," zašeptal znovu do jejich rtu a oba si tyto nádherné a tolik náruživé polibky nesmírně vychutnávaly. ,,Já vím, To už jsi říkal, Mátyásy..Tak pojď," řekla a pak ho od sebe odstrčila vzala ho za ruku a vedla ho po schodech nahoru.
,,Pojď se mnou..Dnes večer budu zpívat jen pro tebe..Jen pro tebe Mátyásy..Jen pro tebe.." zašeptala svůdně, pohladila ho po tváři a pousmála se na něj a Mátyás v tu chvíli nevnímal nic víc než její svůdný hlas a její pohupující se boky, které jakoby ho hypnotizovaly.
Po chvíli ji vzal do náručí až se Mimi lekla a vyjekla překvapením a pak s ní vyběhl všechny ostatní schody, které vedli nahoru.
Zapomněl na všechno, protože jediné co vnímal a co chtěl byla Mimi.
Nevnímal tedy ani okolní pohledy, které se na ně upíraly a vkročil dovnitř. Mimi ho podpořila vášnivými polibky a on vnímal jen ji a nikoho jiného. ,,Jen ji a její lásku," řekl si v duchu a když ji pak nesl smějící se po schodech nahoru, k jejímu pokoji, tak se neubránil pocitu štěstí, protože s ní byl skutečně šťastný.
Políbila ho znovu a pak znovu a znovu, že se probudil až tehdy, když mu pomohla otevřít dveře do svého pokoje a když pokládal opět opatrně na nohy.
Zavřel za sebou dveře a pak se na ní vrhl, přitlačil ji ke dveřím a drtil její ústa polibky.
,,Ach, Mátyásy..Ach, Mátyásy," ozvaly se z jejich úst líbezné zvuky a když ji pak dvěma pohyby otočil břichem ke zdi, aby se mohl dostat do jejich šatu, tak Mimi ještě víc sténala blahem.
,,Mátyásy neblázni, já musím dnes večer ještě zpívat," řekla Mimi a snažila se ovládnout svou touhu po tomto muži, jen že to bylo marné, chtěla ho a to strašně moc. ,,Budeš zpívat, budeš..Ale napřed zazpívej pro mě..jak jsi mi slíbila..medvídku a to pěkně v posteli," odpověděl Mátyás chraplavým hlasem plným touhy a po chvíli Mimi uslyšela trhnutí, spolu s mírným škubnutím, když bojoval s jejím korzetem a šněrováním, které po chvíli roztrhal, takže z ní šaty spadli na podlahu a ona byla nahá.
,,Zazpívej mi, miláčku. Jen mě," řekl a otočil si ji čelem k sobě.
,,Tak dobře, Mátyásy. Zazpívám ti," odpověděla a pak ho rukou odstrčila na židli a sedla si na něj. Povolila jeho kalhoty a celá natěšená si sedla na jeho mužství, které už na ní netrpělivě čekalo a začala se na něm divoce pohybovat.
,,Jsi můj miláček," šeptala mu do ucha a přitom vášnivě oždibovala jeho ušní lalůček.
,,Ach, Mimi, ty jsi tak úžasná," řekl Mátyás slabým hlasem a užíval si plnými doušky slast, kterou mu přinášela. ,,A co ještě jsem?" zeptala se a dala mu na rty polibek. ,,Všechno," odpověděl a její polibek ji divoce oplatil.
,,Ale hlavně jsi moje, jen moje. Mimi," zašeptal a když přirazila znovu, tak se v jejich tělech rozlila erupce těch nejnádhernějších pocitu.
,,A teď ti zazpívám, miláčku..jen a jen tobě," řekla Mimi vášnivým hlasem a strhla z něho košili a potom se její ruce mazlili s jeho nádherným tělem, které bylo jak vytesané z mramoru. ,,Pojď ke mě," odsekl Mátyás slabým hlasem a pak ji vzali jeho ruce kolem pasu a jejich ústa byla opět v polibku.
Mimi stále ještě seděla na jeho klíně a jeho úd byl stále ještě v ní.. Oba byli stále plní vášně i vzájemné lásky, kterou mezi sebou měli a která mezi nimi stále víc a víc sílila.
YOU ARE READING
Poslední Hřích 2
RomanceArpád Draskoči čirou náhodou znovu objeví svou manželku Katalinu, kterou všichni považovaly za mrtvou, včetně jeho. Najdou spolu opět své ztracené city? I Mimi čekají velké věci, protože ji půjde doslova o život. ----------------------------------- ...