107. Copak se děje Adriano?

2 1 0
                                    


,,Copak se děje, Adriano?" zeptá se Agnes Nadsady, své kamarádky Adriany Kolchové.

,,Nic..já jen," odpoví Adriana a přitom se převalí na posteli. ,,Tak koho nemůžeš dostat z hlavy tentokrát?" zeptá se ji její kamarádka a přitom na ní mrkne. ,,Ale pamatuješ si na toho muže, jak pršelo a jak jsme se schovaly pod ten přístřešek," řekne Adriana a Agnes chvíli přemýšlí, ale nevybaví si nikoho.

,,Koho myslíš?" zeptá se ji, protože ji už pod rukama přešlo opravdu hodně mužu.

,,Toho muže..jak jsme se s ním milovali obě..no bylo to teď nedávno," odpoví Agnes, Adriana a přitom se trochu zakření, když se ji v hlavě vybaví všechny detaily.

,,No ty myslíš toho..no jak jen se jmenoval.." řekne její kamarádka a hodí po ní pohled. ,,Myslím že se jmenoval Antal Vlk..a byl vážně hezký a silný," odsekne Adriana a přitom se šibalsky zasměje. ,,No tak mu napiš a pozvi ho sem..povyrazíte si," řekne po chvíli Agnes a hodí po ní očkem.

,,No ty máš teda nápady," řekne na to Adriana a přitom se zaboří do polštáře.

,,No to mám..ale teď ne. Teď mám pro tebe návštěvu..tvoje dva obdivovatele... Adriano," dodá a hned na to otevře dveře, ve kterých se objeví dva muži, kteří hned zamíří k Agnes, jeden se hrne mezi její stehna a ten druhý když k němu Agnes natáhne ruku, aby přišel blíž, ji začne líbat na ústa.

Agnes zatím zmizí za dveře a zamíří do vedlejšího pokoje, kde už i na ní čeká jeden muž, se kterým má dnes v plánu strávit noc a pořádně si přitom užít.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 11 hours ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now