71. Vyděračka

7 1 0
                                    


Třetí díl je tady❤♥


----------------------------------------------------------------

,,A chtěla by jsi znát i má tajemství?" zeptal se Andraši a políbil Katalinu na její jemnou kůži na krku.

,,Ano, chci o tobě vědět všechno," odpověděla Katalina a polibek mu oplatila. ,,Tak mě by v tom případě zajímalo taky pár věci o tobě, třeba tvůj medajlon," řekl a přitom přejel prsty po řetízku na jejím krku.

,,Ale nejdřív ty, já jsem se ptala první," odbyla ho Katalina a přitom se na něj zašklebila.

,,Tak dobře, dobře. Ale nejdřív si musím najít vhodnou polohu," odsekl na její slova a chtěl se dostat mezi její nohy, jenže Katalina se tak snadno nenechala a rychlím pohybem ho přetočila na záda, takže to byla teď ona kdo si mohl klást podmínky.

,,Když budeš hodný, tak ti možná dovolím i něco dalšího," řekla mezi tím co ji jeho silné paže sevřeli v náručí a spokojeně se na něj usmála.  

,,Tak dobře, době, květinko. Vidím že se tomu nevyhnu," odpověděl a potom ji vzal kolem krku, aby si ji mohl přitáhnout ještě víc k sobě a cítit její rty na svých. ,,Ne, nevyhneš..ale když mi všechno řekneš, tak pak možná..by se s tím dalo něco udělat," řekla a potom je jejich rty opět spojily.

,,Ty vyděračko," zasyčel Andraši a nechal svůj jazyk vklouznout do jejich úst.

,,Co jsi to řekl?" zeptala se Katalina a trochu se od něj přitom odtáhla. ,,Že jsi vyděračka. Ale používáš při tom docela krásné metody" řekl, protože v tu chvíli ucítil její horkou dlaň na svém mužství.

,,Tak to už aby jsi začal, abychom mohly pokročit ještě o něco dál," navedla ho a přitom jeho úd jemně pohladila. 

,,Ale mě se to takhle líbí," řekl Andraši a pak jejich rty spojil v jedno.

,,Copak ty by jsi nechtěl víc?" zeptala se Katalina a pousmála se na něj. ,,Chtěl. Ale stáčí mi i málo," odpověděl ji tiše a potom jeho ústa znovu našla její. ,,Někdy jsi myslím jestli nepatříš k ,,lehkým dívkám," Kat. Když znáš takové praktiky..Ale to mi k tobě nesedí. Jsi tak křehká a jemná..Spíš bych řekl že tě někdo učil, ty moje půvabná květinko," zašeptal do jejich rtu a svůj polibek po chvíli ještě prohloubil.

,,Ale jelikož tě miluju, tak se nebudu tím zabývat," dodal a potom vklouzl jeho jazyk do jejich úst a rychle si našel svůj protějšek.

,,Ach, Andraši co to děláš," řekla Katalina slabým hlasem a naplno se oddala jejich polibku, stejně tak jako on.

,,Miluji tě. Tak strašně moc," odpověděl a přitom ji jemně zkousl spodní ret. ,,Ale řeknu ti všechno o sobě, hned teď," dodal a hned na to se od ní odtáhl a Katalina na něj jen překvapeně hleděla, protože nečekala, že jejich polibek přeruší.

,,Promiň, miláčku. Ale musel jsem to udělat, protože pak by to už nešlo zastavit," řekl ještě zadýchaným hlasem a potom ji vzal za ruku a políbil ji na dlaň.

,,Tak tedy poslouchej," zašeptal a potom její ruku znovu políbil. 

       

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now