25. Arpáde prosím

9 2 2
                                    


,,Našpul ho na mě," přikázal ji s vášní v hlase a ona udělala co řekl. Arpád si na chvíli klekl na zem a začal její pozadí jemně kousat a hladit.

,,Ááá Arpáde!" vykřikla Katy, protože ji tělem projely blažené pocity. ,,Ty jsi tak dokonala, Katy," vzlykl Arpád a přitom ji nepřestával dráždit. ,,Miluju tvoje hebké pozadí, miláčku," řekl a znovu se jemně zakousl do hebkého masa na zadku.

,,Arpáde, prosím" zaprosila a přitom na něj zatřepotala boky.

,,Tak když tak nádherně prosíš, klisničko," řekl a potom vstal a vložil do ní zezadu svoje mužství a začal pozvolna přirážet. ,,Ááá ano!" vzdychala a Arpád začal přirážet jako zběsilý. ,,Ano, to je ono pojď Arpáde. Pojď do mě," sténala Katy a přitom vášnivě třela ňadry o zeď.

,,Ano, to je ono. Nepřestávej!" povzbuzovala ho a přitom začala sténat ještě víc.

Potom si ji Arpád opět otočil směrem k sobě a vložil do ní opět své mužství, aby mohl pokračovat ve své rozkoši.

,,Ó ano..Ó ano!" sténala Katy zběsile zatímco on je oba přiváděl do nádherných končin rozkoše. Potom když byl hotový a vyklouzl z ní, tak ona padla, ale on ji hned zachytil a přitáhl si její vzrušenou tvář k sobě.

Začal ji vášnivě líbat a ona mu polibky oplácela.

Potom jeho ruce tančily po jejím těle a ona tančila s ním, protože tam kde položil ruku, tam ji položila taky.

Na prsa, která laskal..na bříško, které ji láskyplně pohladil. Na boky, které ji hladil. Na zadeček..který ji zmáčkl..na podbřišek, o který se ji jemně otřel..Na stehna, která ji hladil tam a zpátky..A nakonec na její ženství..Do kterého po chvíli strčil prst a ona se kolem něj začala svíjet a on ji přiváděl k nebeské rozkoši.

Potom si Katy klekla a chopila se jeho rozkroku.

Začala si hrát s jeho mužstvím a on ji přitom nebezpečně pobízel.

,,Mám pro tebe novou dávku laudalia, ještě lepší než co jsi mě..nebo mám opium i všechno co budeš chtít," řekla zadýchaným hlasem a přitom laskala jeho úd ústy a jazykem. ,,Ach, Katy..pokračuj..pokračuj..To je ona ano ano..jeď...jeď!" pobízel ji a přitom sténal rozkoši a musel se chytit trámu co byl hned vedle něj, aby neupadl, protože to byly opravdu silné pocity, které v něm probouzela.

,,Ach, Katy!" sténal a ona pokračovala a lízala jeho mužství svým jazykem a pohrávala si s ním ve svých ústech a střídavě ho kousala, ale taky ho laskala svými nenechavými prsty, které jeho úd dostávaly tam kam chtěla.

,,Ó ano..ano. To je ono, Katy. Ty jsi tak skvělá. To je ono má ďáblice!" vykřikl a ona ještě víc zrychlila.

,,Ó ano..už se to blíží, přidej ještě miláčku," popoháněl ji a ona ho poslechla a přidala ještě. ,,Ano, to je ono..To je ono! Ty jsi tak skvělá Katy..jsi bohyně. To je ono pojď nepřestávej. Ano, pojď Katy, pojď..Vyborně ty jsi tak skvělá, lásko..tak skvělá " sténal Arpád a přitom zavřel očí, když se blížilo k vyvrcholení a Katy přestala, protože si jeho mužství nasměrovala do svého těla a potom mu omotala nohy kolem pasu a začala přirážet a on vyvrcholil do ní. 

K velké radostí jich obou.   

,,Jsem ráda že to víš," řekla po chvíli a přitom na něm ještě chvíli zůstala. ,,Tak skvělá," zašeptal Arpád a začal ji okusovat bradavky. ,,Jsi neskutečná, Katy," dodal a mazlil se s jejími ňadry a ona sténala blahem.

Jeho mužství bylo ještě v ní a tak znovu začala přirážet a po chvíli oba slastně vykřikly v zápalu rozkoše. Potom když byla hotová a oba navzájem došli ukojení, tak z něj slezla a začala ho líbat a on ji polibky oplácel, takže se po chvíli rozhořela vášnivá bitva jejich jazyku o nadvládu.

,,Zůstaň ještě," zaprosila a přitom mu jemně zkousla spodní ret.

,,Ne, to nejde," odpověděl Arpád a přitom jejich jazyky spojil ve vášnivém rytmu.

,,Ach!" vydechla Katy do jeho úst, protože jejich jazyky si v jejich ústech dělaly vlastní rozkoš pro sebe.  

,,Asi bych už měl jít," řekl když už konečně skončily a přitom se začal oblékat. ,,Zavážeš mi to prosím," zaprosila Katy a přitom ukázala na svůj korzet. ,,Jsem zvyklí to spíš rozvazovat, než abych to zavazoval," řekl Arpád, ale přesto se chopil šňůrek korzetu a začal ho jemně stahovat.

Políbil ji ještě naposledy na odhalenou kůži na zádech a ona zaklonila hlavu směrem k němu.

,,Tak běž," řekla a přitom se otočila k němu a pohladila ho po tváři. ,,Já stejně vím že se brzy zase vrátíš," dodala a přitáhla si ho k polibku.   

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now