15. Tak dobrá, můj drahý

12 2 4
                                    


,,Kdopak předtím tak naštval mého Arpáda?" zeptala se šibalsky Katy, když v poklidu ležely vedle sebe a přitom ho pohladila něžně po tváři.

,,To už je pryč, Katy. Teď jsem rád že jsem s tebou," odpověděl a přitom ji políbil do vlasu. ,,A víš že já taky. Miluju chvíle, kdy jsi se mnou a kdy se milujeme," zašeptala slabým hlasem a přitom se sklonila k jeho rtům, které po chvíli dlouze a vášnivě políbila.

,,A víš že já taky. Miluju milování s tebou, má čarodějko," řekl Arpád do jejich rtů a polibek ji oplatil.

,,Nádherně voníš. Tak krásně a omamně," zašeptal do jejich vlasu a přitom se vyzdvihl na lokty a nasunul se nad ní. ,,Chtěl by si ještě? Miluju, když toho nemáš dost," řekla a přitom si přitáhla jeho tvář ke svému tělu.

,,Miluju tě, Katy, ani nevíš jak moc," zašeptal Arpád, který se vydal dráždit její ňadra.

,,Ani nevíš jak ráda tohle slyším, miláčku," odpověděla Katy a přitom slastně vykřikla, když Arpád kousal její bradavky. ,,Tak dobře, ale teď to bude po mém," dodala a přitom se s ním otočila. Takže teď byl na zádech on a ona byla na vrcholu. 

,,Miluju ten pohled," řekl Arpád, který si s vášní v očích omámeně prohlížel její nádherné tělo.

,,Tak si ho pořádně užij, hřebečku. Protože tvoje klisnička si tě osedlá ještě jednou," odpověděla a přitom na něj něžně zamrkala. ,,Miluji, když tvoje tělo na mě tak silně reaguje," řekla, protože jeho mužství bylo opět v pozoru a zcela připravené.

,,A ten tvůj nástroj..ani nevíš jak mě rozpaluje," zašeptala a přitom políbila jeho mužství.

,,Osedlej si mě Katy, osedlej si mé tělo i mou duši," řekl Arpád a ona už neváhala ani vteřinu a nasedla na jeho ztopořené mužství, které ji celou pohltilo.

,,Jsi připraven, můj hřebče na pořádné milování?" zeptala se a přitom přivřela oči blahem, když ucítila jak v ní jeho mužství nedočkavě pulzuje. ,,Ano, Katy..jsem připravený," odpověděl Arpád a přitom mu z úst vyšel tichý sten, když se na něm pomalu zhoupla.  

,,Tak dobrá, můj drahý..Zavedu tě do erotického ráje, miláčku..Miluji totiž nekonečnou mužskou erekci..Je to pro mě slast. Protože můžu zas a znovu..užívat si dosytosti..co hrdlo..ale hlavně tvůj úd ráčí.." řekla a přitom začala pomalu udávat tempo.

Po chvíli začala kmitat rychleji a rychleji a pak se přesunuly dosedu, a Arpád třel rukami její prsa, stejně tak jako i její zadeček.

,,Ach, ano Katy..pojď..pojď," popoháněl ji Arpád a ona tak začala přirážet ještě víc a víc.

,,Ano, to je ono..Miluji tě Katy..Ty jsi tak nádherná..tak skvělá!" zasténal Arpád a přitom zaklonil hlavu, při dalším blaženém pocitu, který se rozlil po jeho těle když opět přirazila. ,,Jsi bohyně..Katy..bohyně..Ano, to je ono..to je slast..nepřestávej, miláčku..nepřestávej!" vykřikl a Katy moc dobře věděla, že teď je paní situace ona a že má tím pádem Arpáda v hrsti.

Proto nepřestávala, ba naopak přidala ještě víc. 

,,Ano, to je ono..Katy..pojď, pojd!" sténal Arpád jako smyslu zbavený, protože oba v tu chvíli byly šílení rozkoší.

,,Ano, Katy..ano!" vykřikl a přitom hnětl slastně její zadeček a ona sténala blahem, protože jeho ruce dokázaly vždy nemožné. ,,Ach, Arpáde!" vykřikla a přitom blaženě přivřela oči, když jeho dlaně ji nepřestávaly třít.

,,Miluji tě Katy..ty jsi tak božská..lásko..A to tvé tělo..je tak slastné.." řekl Arpád a po chvíli opustily jeho dlaně její zadeček a vrátily se opět zpátky k jejím prsům. ,,Miluji tě, lásko," zašeptal slabým hlasem a přitom začal kousat její bradavky.

,,Ty jsi tak dokonala..jsi nadpozemsky krásná Katy..a já tě tak nesmírně chci. Chci tvé tělo až do soudného dne, miláčku," zasténal a přitom sál nektar z jejich prsou.

,,Tak to abychom pokračovala..můj hřebče..Miluju silné a vytrvalé muže, jako jsi ty.." řekla a přitom opět silně přirazila. ,,Áaa ano, tohle jsem potřebovala miláčku..tu slast, tu rozkoš," zasténala a přitom se prohla dozadu a nechala Arpáda dělat co se mu zlíbí.

,,Ano, pokračuj, má lásko. Jen pokračuj..Já jsem tu pro tebe. Jen pro tebe," řekla slabým hlasem a po chvíli opět ucítila příjemné kousnutí na svých bradavkách. A pak tření jeho prstů, které ji dovádělo k šílenství, plné vášně.

Prohla se opět v zádech a po chvíli přirazila, tak silně, že následně došli oba do nekonečného erotického ráje.

Arpád ji pak vyplnil až po okraj svým semenem a ona si na něj zmoženě lehla. 

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now