Zbiór Nominacji

895 32 7
                                    

Aby nie zajmować zbędnego miejsca w powieści Zabójcy postanowiłam zebrać w jednym miejscu moje nominacje. Dowiecie się z nich wiele ciekawostek o autorce Zabójcy :) miłego czytania :

To moja pierwsza nominacja, zatem nie spodziewałam się jej prędko, ale dzięki Emi472 moje czekanie się skróciło. W każdym razie dziękuje z całego serca za nominacje :*

1. Opisz siebie
Hmmm...To trudne pytanie, jak wszystkie jeśli są o mnie :p. Postaram się odpowiedzieć w skrócie.

Z wyglądu to tyle, że szczupła brunetka z długimi włosami do pasa.

Jeśli chodzi o charakter to jestem na ogół spokojną osobą, ale łatwo mnie zirytować. Ukojenie znajduję w książkach. Jestem ogromnym molem książkowym. Mam wielką bujną wyobraźnię. Wiecznie chodzę z głową w chmurach i przez to czasem nie słucham. Zaliczam się także do niepoprawnych romantyczek. Kocham romanse <3 i po cichu marzę o swoim własnym. Jestem osobą ambitną, która stara się dążyć do celu za wszelką cenę. To tyle o mnie....

2. Jak powstało twoje opowiadanie?

Ogólnie zabójca od zera pojawił się w moim umyśle znikąd. Pewnego dnia założyłam Wattpada, a po chwili miałam ciekawy pomysł na pierwszą pracę. Do dziś nie wiem jakim cudem tak to się rozrosło.

3.Podaj swoje ulubione opowiadanie na Wattpada.

UGH To jeszcze trudniejsze niż pierwsze pytanie ale chyba wiem: Tylko (nie) on !

4. Co sądzisz o moim opowiadaniu?

W tym przypadku to : ,,Jak daleko trzeba uciec?''. Sądzę , że jest to świetne, oryginalne opowiadanie, które z chęcią czytam i z niecierpliwością czekam na nexty.

5. Dlaczego piszesz?

Odpowiedź jest prosta: bo sprawia mi to przyjemność, a poza tym niektóre uczucia są z mojego życia więc to tak jakbym mogła się komuś zwierzyć. Z doświadczeniami jest inaczej bo to nie jest za bardzo realna książka, ale kto wie może w tej książce pojawi się jedno moje doświadczenie czy coś....

6. Czy masz w planach więcej niż jedną książkę?

Codziennie mam nowe inne pomysły. Już mam pomysł na trzy kolejne książki, ale chcę najpierw napisać tą a dopiero później skupić się na kolejnych, żeby każda książka była dopracowana.

7. Co lubisz robić w wolnym czasie?

To pytanie jest najłatwiejsze ze wszystkich. W wolnym czasie najczęściej czytam, ale i piszę. W lato uwielbiam spędzać czas na dworze np. chodzić na spacery, opalać się. Czasem się trafią jakieś zakupy, ale spokojnie nie jestem zakupoholiczką.

8.Jak dowiedziałaś się o Wattpadzie?

Wszystko dzięki _Saharii_ #BFF

9.Jakie jest twoje marzenie?

Myślę przyszłościowo. Mam mnóstwo marzeń, ale nie powiem mojego największego bo się jeszcze nie spełni :p Marzę o wyjeździe do Stanów. Pragnę skosztować wolności z dala od wszystkich i wszystkiego (wyjątkiem jest _Saharii_ i chłopak z książką)

10.Czego nie lubisz robić?

Sprzątać to na pewno, ale nigdy nie pozwalam sobie na życie w bałaganie. Spędzania czasu z fałszywymi osobami, albo ludźmi którzy mnie ranią. Nienawidzę śpiewać przed kimkolwiek, ponieważ sądzę, że nie mam talentu do śpiewania i lepiej żebym siedziała cicho niż żeby ktoś ogłuchł od mojego skrzeku. Tańczyć przed ludźmi ponieważ nie umiem i ogólnie być w centrum uwagi, gdyż to mnie strasznie peszy.

Zabójca w pałacu |ZAKOŃCZONE|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz